Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna chillataan, mut lauantaina otetaan sit kunnolla soppoo..

Tänään hölläillään :kippis1: Mut ei mitään övereitä sentään.

Olin kovasti päättänyt, että pidän pienen nenänvalkaisukauden. Paskat, tänään kalsarikännit ja huomenna todennäköisesti toiset. Sit voikin taas alkuviikon masistella. Sitten tiistaina Hollantiin työreissulle. Sielläkin varmaan vaan vedän viinaa :face:.

Olin kovasti päättänyt, että pidän pienen nenänvalkaisukauden. Paskat, tänään kalsarikännit ja huomenna todennäköisesti toiset. Sit voikin taas alkuviikon masistella. Sitten tiistaina Hollantiin työreissulle. Sielläkin varmaan vaan vedän viinaa :face:.

Kyllä se siitä :kippis1:

Mä oon aina ajatellut asian niin, että toiset tuhlaa rahansa salimaksuihin ja proteiinijauhoihin ym. turhaan. Mä pistän rahani alkoholiin :kippis1:.

Edit. Tossa ei nyt varsinaisesti ollut mitään ajatusta, mut aina ei voi voittaa.

Voi ny helvetti. Mutsi soitti että täytyy mennä ulkoiluttaa ruffea kun se on duunis ja kukaan muu ei kerkee ja vittu mun pitäis kaverii lähtee hakee ties mistä AUTOLLA kun kuljettajakuntoilijapoika petti luottamuksen ja lähti salille ja möömöö ois vaan pitäny alottaa jo aamupäivästä niin ois nyt ihan sukat sekasin eikä kukaan odottais multa mitään palveluksia. Perkele. Nälkäkin on helvetillinen.

Mä oon aina ajatellut asian niin, että toiset tuhlaa rahansa salimaksuihin ja proteiinijauhoihin ym. turhaan. Mä pistän rahani alkoholiin :kippis1:.

Edit. Tossa ei nyt varsinaisesti ollut mitään ajatusta, mut aina ei voi voittaa.

Välil voi pitää hauskaaki.

Jaa tänääki pitäs vissii lähtee dokaa, no kelpaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu mä oon seipäässä, no mitä muuta voi odottaa kun korkki lähti auki 10.30.
edit. vittu mä oon vanha, onneksi babyface(kai).

24 pientä punatakkia tuli kaupasta ostettua. Kaveri kotiutui Tshekeistä vaihdosta, joten pientä maljaa.

:D Niin ne kaikki sanoo.

No nyt rupee oleen kunnon seipäässä. Joko bileet tulee tänne tai mä meen bileisiin, tai sitten vedän kalsarit kaikki käy:dance2:

Back
Ylös Bottom