Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei Jeesus Kristus Nazaretilaisen vittu, kun voi vituttaa tää saatanan SAP-toiminnanohjausjärjestelmä!!!!!! Miten voikin yritys tuhota työntekijöiden hermot näin totaalisesti, ottamalla tän saatanan paskan käyttöön!!! Ennen täysin toimiva, helppo ja yksinkertainen järjestelmä vaihdetaan tämmöiseen toimimattomaan, miljoonia tuhlaavaan, hitaaseen, vaikeasti käytettävään.................. järjestelmään!! Joo no nyt on 16h duunipäivä taas takana tän paskan kanssa ja kaksi lisää eessä, ja sit kun viikonloppu koittaa, niin juon varmaan itteni hengiltä viinalla, niin paljon vituttaa!!!!!!!!!

Joka vitun asiasta saa olla soittelemassa perään yrityksiin. Peruspankkivirkailijalle on näköjään ihan mahdoton homma osata perustaa vuokravakuustili oikein. No ei siinä mitään, kiva soitella perään maksullisiin palvelunumeroihin. Vitun ammattitaidottomat mulkut. Tunnen yhden tyypin joka on pankissa töissä ja se on ihan vitun idiootti. Samanlaisia vitun puku päällä pelleileviä molopäitä ne kaikki on, ei osaa yhtään mitään.

SIIS VOI JUMALAUTA! Maanantaina soitin vuokranantajalle, että koska hän tuo mulle avaimet jotta pääsisin muuttamaan. Lupasi soittaa illan aikana, ei soittanut. Eilen soitin uudestaan. Lupasi soittaa illan aikana, ei soittanut. Nyt siihen ei saa yhteyttä. Mitä vitun amatöörejä tää maailma on täynnä.

Vittu rahat finaalissa, eli ei tarvi hifistellä auton kanssa. Voi paska

hahaa, rahat todellakin ihan finaalissa, pelasin ja loput ryyppäsin. Vielä asuntolaina niskassa ja vakuutuksia maksamatta. Nyt pitäisi sinnitellä seuraavaan tiliin..mutta dieetin vois ottaa sopivasti tähän, nyt olisi paikka.

Voi jumalautavittusaatananperkele. Tänään luovutin kämpän avaimet ja vuokranantaja tuli tsekkaamaa et mihin kuntoon jäi. Siivosin eilen illalla monta vitun tuntia, hinkkasin uunin takaa ja jääkaapin alta, vittu paikoista joista siivotaan vaan sillon kun vaihdetaan ko.masiinat :D Pesin kylppärin laattoja ikuisuuden ja pyyhin kaikki seinät ja pesin tiskiharjalla parvekkeen lattiasta kengänjäljet ja pölyt pois ja koko kämppä kiils ku vahatut pallit. Niiin ei riittäny prkl "Onks tää nyt joku mielenosotus jättää kämppä tähän kuntoon? Ite pääsit muuttamaan siistiin ja seuraavalle jätät sotkuja siivottavaks" MITÄ VITUN SOTKUJA. Kyselin kovasti että missä se näkee sotkua ja miten olisin voinu siivota paremmin mutta aika hiljasta piteli. Vittu että vituttaa. Tiesin etukäteen että ex-vuokranantaja on takakiree ja sellanen aina-huonolla-tuulella ja kämppä oli sille kuin oma lapsi, joten siivosin niin saatanan tarkkaan mutta EIIIIII riitä ei. Onneks seuraava vuokraisäntä on mies, miehes on niiiiiin helppoja. "Tässä on nyt varmaan joku ikäpolvien välinen rajapyykki kun sun mielestä siisti on mun mielestä ruokottomassa kunnossa, enhän mä kehtaa antaa tätä vielä uudelle vuokralaiselle ennenku täällä siivotaan" Vittttu mie kiehuin aamulla ja kiehun edellee. :curs:

Siis eikö se vuokranantaja suostunut sanomaan mitä olisi pitänyt siivota vielä?

No ei se osannu eritellä tarkemmin, sen mielestä kämppä oli yleisesti epäsiistimpi kuin sillon vuosi sitten kun mä olen sinne muuttanut. Ymmärtäisin edes osittain jos olisin maksanu vuokrat myöhässä, tai kussu edes jotain asioita sen kanssa. Mutta kun ei oo ollu mitään ongelmia. Pesukoneet ja kaikki "lainatavara" oli ehjää, en ottanu ylimäärästä mukaan. Ei edes ollu seinillä yhtäkään taulukoukkua enempää kuin mun sinne muuttaessa.. Arghh

No ei se osannu eritellä tarkemmin, sen mielestä kämppä oli yleisesti epäsiistimpi kuin sillon vuosi sitten kun mä olen sinne muuttanut. Ymmärtäisin edes osittain jos olisin maksanu vuokrat myöhässä, tai kussu edes jotain asioita sen kanssa. Mutta kun ei oo ollu mitään ongelmia. Pesukoneet ja kaikki "lainatavara" oli ehjää, en ottanu ylimäärästä mukaan. Ei edes ollu seinillä yhtäkään taulukoukkua enempää kuin mun sinne muuttaessa.. Arghh
Ihmisillä nyt on niin erilaiset käsitykset siististä kämpästä, että ne ei aina ihan kohtaa. Mä muutin pari vuotta sitten opiskelija-asuntoon ja kun oli vähän kiire saada kämppä, niin sovin edellisen vuokralaisen kanssa avainten vaihdosta suoraan. Kämppä ei mennyt isännöitsijän tarkastuksesta läpi ja vittu että tää kämppä oli paskainen sen edellisen nörtin jälkeen. Jääkaappia ja hellaa ei oltu varmaan ikinä sen aikana vedetty ulos kolostaan pölyjen pyyhintää varten. Jääkaapin alla oli suolapähkinöitä ja puolen sentin pölykerroskin. Vessa oli ihan törkeän epäsiisti ja suihkunurkka oli kellastunut, kun ei sitä nörttiä varmaan paljoa kiinnostanut suihkuseinien pyyhkiminen edes kerran viidessä vuodessa (jos se nyt suihkussa kävi edes). Lattiat se oli korkeintaan imuroinut asuinaikanaan. Sitten vielä tää tyyppi oli sitä mieltä, että se ei tiedä miten tätä kämppää vois paremmin siivota. Meinasin sanoa, että minä taas en keksi, kuinka tän kämpän olis voinut huonommin siivota.

En mä tietenkään tiedä, millainen sun kämppä on, mutta joillain ihmisillä on kämppä aina niin paskainen, että se on niille ihan normaali ja "siisti" olotila.

ARGH!!!!!!!!!!

Vituttaa.

Olen jotenki vaan vittuuntunut ja kyllästynyt. Noh, kunnon roskaruokamättö vähän helpotti vitutusta ja nyt on lonkeroa ni josko se siitä. Jos vaan jaksais alottaa :jahas:

Kurkku tulossa kipeeksi ja pitäis lähtä Raumaa viikonloppuna valloittamaan kavereiden kanssa.. Ei tarttis nyt kyllä kipeytyä stana!

Ite pääsit muuttamaan siistiin ja seuraavalle jätät sotkuja siivottavaks
Olikohan meillä sama vuokranantaja?

Edellisen kerran kun muutin, se vuokrakämppä oli aivan järkyttävässä kunnossa. Tullessa sitä sai siivota ja jynssätä ihan tosissaan että viitti edes tavaransa sisään tuoda. Lähtiissä sitten oikeasti nuolin sen kämpän siihen kuntoon ettei se oo varmaan ollu uutenakaan niin puhdas. Vuokranantaja ei päästäny sitä lopputarkastuksesta läpi, koska a) mulla oli kengät jalassa vielä eteisessä kun tulin sinne lopputarkastuskäynnille --> koko kämpän lattiat pitää pestä uusiks b) eteisessä oli mainoslehtiä (jotka oli tullu mun lähdön jälkeen) c) parvekkeella oli siitepölyä (ks. ed. kohta).

Ymmärtäisin jos se kämppä ois edellisen jäljiltäkin ollu jotenkin tip top, mutta sellaseen pommiin tultua ei paljon lämmitä toi nipotus. Kysyinkin siltä että ihanko tosissaan on sitä mieltä että sain ite sen kämpän yhtä hyvä kuntosena millaseks jätinkin, niin totes että ei se oo sama asia, koska edellinen asukas oli nuori jätkä. Ei niiltä voi vaatia... :jahas:

naapurit. vihaan noita. toivottavasti noi kaikki kuolis ens yönä. kaikki.

Back
Ylös Bottom