Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hupsista saatana! Olen saattanut ehkä mahdollisesti tehdä virheen pari viikkoa sitten töissä. :wtf: Jotain ainakin on mennyt pieleen ja nyt sitten korjaan vahinkoa ylitöinä.

Tää oli ihan hyvä päivä tähän asti. :face:

Hupsista saatana! Olen saattanut ehkä mahdollisesti tehdä virheen pari viikkoa sitten töissä. :wtf: Jotain ainakin on mennyt pieleen ja nyt sitten korjaan vahinkoa ylitöinä.

Tää oli ihan hyvä päivä tähän asti. :face:

Oh noes :D Voihan pahus ku kuroo taas nenän umpeen. Henki ei kulje kohta ollenkaan...

Ei tää päivä nyt ihan turha ollutkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai ettien että. Tuli heitettyä kevynen 4h fillari lenkki uuteen kotikaupunkiin tutustuen. Ja kuinka makia oli satamassa fiilistellä ja kahtella tulevia laivoja, helikoptereita, yms härpäkkeitä. Pakko myöntää että ei oo pitkään aikaan ollu kaikki palaset elämässä näin kohdillaa :hyvä: GO GO :rock:

Minä en ole enää opiskelija.

Ilmeisesti minun täytyy kerrankin vetää käsi lippaan tuon saavutuksen johdosta. Onnittelut.

siitoin1.webp

Iltavuorosta selvitty, pikkuisen lepiä, ruokaa ja lenkille ilta-auringonpaisteeseen.

Onnea Judikselle. Hymni onnistumisellesi.

Back
Ylös Bottom