Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niin muuten, Ruotsissa ja Tanskassa on maahanmuuttajat alkaneet nyrkkeilypuolella olemaan melko vahvasti edustettuina.

Joo meidänkin salilla on alkanut käymään aika tummaa porukkaa viime aikoina. Normaalilla suomalaisella on työ, opiskelu tai jokin vastaava ensi sijalla, sitten treeni. Mutiaisilla ei ole muuta kuin aikaa treenata. No ainakin meidän seuralla ovat onneksi noin 30 kiloa minua kevyempiä rääpäleita, joten en ole vielä huolestunut.

Joo meidänkin salilla on alkanut käymään aika tummaa porukkaa viime aikoina. Normaalilla suomalaisella on työ, opiskelu tai jokin vastaava ensi sijalla, sitten treeni. Mutiaisilla ei ole muuta kuin aikaa treenata. No ainakin meidän seuralla ovat onneksi noin 30 kiloa minua kevyempiä rääpäleita, joten en ole vielä huolestunut.

Jos oikeasti tähdätään kv. menestykseen nyrkkeilyssä, pitää paljon uhrata elämästä menestyksen eteen. Jos tosiaan työ tai opiskelu tulee ennen nyrkkeilyä, niin ei ihmekkään että Suomi ei nyrkkeilyssä paria poikkeusta lukuunottamatta pärjää.

Eiköhän löydy Suomestakin 30kg kevyempi rääpäle mutiainen joka antas kunnolla nekkuun.

Ps. ;)

J

Eiköhän löydy Suomestakin 30kg kevyempi rääpäle mutiainen joka antas kunnolla nekkuun.

No, perkele. Voisi olla siinä ja siinä. Tosin minä en enää treenaa muuta kuin omaksi ilokseni niin nämä ihmiset joillla on jokin motivoipa syy treenata tyyliin "tahdon olla jotain" hyvin todennäköisesti pyyhkivät kaltaisellani harrastajalla pöytää.

Siksi minulla on tuo itselataava kertatuli, johon satsaan nykyään paljon.

Mitä perkelettä :D Onko tuo läppä vai onko tuollainen dialogi oikeasti käyty jossain? Jos on niin sanattomaksi vetää. Nuo mokuttajat varmaan antaisivat jonkun läskin neekeriukon kairata heitä perseeseenkin suvaitsevaisuuden nimissä.

Meidän suomalaistenhan pitäisi muuttaa asenteitamme eikä vaatia sitä maahanmuuttajilta

Naisten vika, kun ovat mutu (pizzeriaan) menneet töihin!

Edit. Joo mun kaveri oli 2 pv ja kun kyseli sopparin tekemisestä ja palkasta niin vastauksena oli että ei sopparia ja palkaksi työpäivän päätteeksi pizzaa :jahas:

Siinä olisi hyvä markkinarako alle 15-vuotiaille :D

Pizzeriaan tarjoilemaan ja palkaksi pizzaa :-D Itsekin jos rahat on tiukilla mennä vähän tiskaamaan saadakseen palkaksi maistuvan pizzan...

Mitä perkelettä :D Onko tuo läppä vai onko tuollainen dialogi oikeasti käyty jossain? Jos on niin sanattomaksi vetää. Nuo mokuttajat varmaan antaisivat jonkun läskin neekeriukon kairata heitä perseeseenkin suvaitsevaisuuden nimissä.

Juu on tuo ihan oikea, joskus naureskeltiin tolle kun oli ajankohtane :D

Mut kyllä se on vaa nii, että ei suomi tarvis yhtää mamuja lisää ainakaan! Suurta haittaa vaan ja kustannuksia aiheuttaa nykynen maahanmuutto.
Se on aivan eri kysymys, että tarvitaanko Suomeen maahanmuuttoa. Jos ei nyt aivan välttämätöntä, niin kyllä järkevä työperäinen maahanmuutto ainakin varsin hyödyllistä olisi. Mutta kun lainsäädäntö tässä asiassa on niin nurinkurinen kuin vain voi ikinä olla. Vaikuttaa siltä että Suomeen on aivan helvetin vaikeaa muuttaa työtä tekemään, kun kaikenlaisin ihme perustein ajetaan rehelliset työntekijät pois. Mutta sitten jos tulee vain lorvimaan ja tekemään rikoksia niin silloin ei ole mitään uhkaa että joutuisi lähtemään. Ei vaan voi käsittää mikä tuossa on järkenä.

Nyt vittu oikeasti. Tän topicin pilaa ihan täysin se, että tänne postaa samat ihmiset ilman mitään sisältöä viesteissään. Kebetto90:n viimeisestä 100 postauksesta pakkotoistolle vaatimattomat 93 on tässä topicissa. Siis 93%, joiden asiapitoisuus rajoittuu muutamaan uutislinkkiin.

Nyt vittu ihan oikeasti. Juuri tällä tavalla sössitään maahanmuuttokriittisten maine.

Minun mielestä ois sama estää koko afrikka, ei ois sit rasismii noita muita maita kohtaan ;)

Tämähän on tietenkin sun mielipide.

Mutta hevetin turhaa sanoa että Afrikkalaiset ei muuta tee kuin loisii täällä. En kiellä etteikö näitä loisijoita olisi paljon, mutta löytyy myös todella paljon ns. asiallisia maahanmuuttajia, joten mun korvaan tuo koko Afrikan leimaaminen kuulostaa turhalta.

Nyt vittu oikeasti. Tän topicin pilaa ihan täysin se, että tänne postaa samat ihmiset ilman mitään sisältöä viesteissään. Kebetto90:n viimeisestä 100 postauksesta pakkotoistolle vaatimattomat 93 on tässä topicissa. Siis 93%, joiden asiapitoisuus rajoittuu muutamaan uutislinkkiin.

Nyt vittu ihan oikeasti. Juuri tällä tavalla sössitään maahanmuuttokriittisten maine.

No ooppa redi rehellinen! Voi herrajumala. Miks ei sais linkata uutisjuttuja.....

Ei niissä muutamassa uutislinkissä mitään vikaa olekaan. Mutta ne 85 täysin turhaa postia, ilman minkäänlaista asiasisältöä. "ei mamuja tänne, ne vaan loisiii1111!!!" - kirjoitettuna yli 80 eri tavalla.

Ei näin.

Oon kans miettiny edistääkö noiden uutislinkkien jatkuva kaivaminen tätä keskustelua millään tavalla. Perusteluna on aina se, että mitä mä sanoin, mamut vaan perseilee. Joo joo, on tullu selväks.

Eikö nyt perkele saa kertoa mitä Suomessa tapahtuu ? Media ja päättäjät yrittää tietoisesti vaimentaa ja vähätellä kaikkea todellisuutta mitä mamuista seuraa, hyvähän se on että jotkuut kertoo sitten asioitten oikeanlaidan eikä mitään Hesari paskaa.

Ei siinä kertomisessa edelleenkään mitään vikaa ole. Se nimenomaan on ihan helvetin hienoa toimintaa. Mutta se että huudellaan että " MAMUT LOISIII111!!!!" - vapaasti mukaillen eri tavoilla lähemmäs sata kertaa, ei ihan oikeasti edistä keskustelua millään tavalla. Silloin nimenomaan ne asiapitoiset viestit hukkuvat massaan.

Terveisin erittäin maahanmuuttokriittinen ihminen, joka kirjoittaa tähän topicciin vain silloin kun on oikeasti asiaa.

Back
Ylös Bottom