Ottaisin itekkin jalat alle jos olisi neljä vs. kymmenen matsi tulossa, varsinki jos kyseessä ois ählämit tai somput vastassa. Vaikka kuulunkin niihin jotka toimii eikä länkytä. Jos noi on neljästään ollu, nii huono homma jos ei viimenenkin päässy karkuun.
Vaikka uutisesta ei kansallisuudet selvinny, niin oon varma ettei kyseessä ollu kantasuomalaiset. Jos olis, olis se kerrottu jo otsikossa. Ei tuommoset isomman joukon lynkkaykset oikeen kuulu suomalaisten toimintatapoihin.. Onse hienoa, että suomessa ollaan saavutettu näin hyvät tulokset kotouttamisessa ja kulttuuri ri
kastuu. Ihan sama, onko se posiitivista vai ei, pääasia että rikastuu. Pysyypähän Disgust ja Thors tyytyväisenä..
Mulla pistää ihan vitusti vihaksi tämä nykymeno näiden suhteen. Eilen puhuin erään yökerhon ovimiesten kanssa aiheesta, ja kertoivat että lisämiehityksestä ei ole mitään hyötyä ja kostoja saa pelätä tosissaan nykypäivänä. Tippoja löytyy noin kerran kuussa, virkamiehet uhkaa jatkoaikalupien menetyksellä. Jos yrität rajoittaa sisäänpääsyä potentiaalisten ongelmien kohdalla, niin sama homma.
Jos mulla ois vähänkään paremmat kirjalliset taidot, laittaisin Biaudetille maililla kuukauden uutiset, joissa selkeästi kulttuurinrikastajat asialla. Päälle vielä pari youtube linkkiä Brittein saarilta. Perään kysymys: MIKSI? Ihan hyvä että Halla-Aho ja Hakkarainen edes yrittää tehdä asialle, harmi vaan nää kolme kuuluisaa syytä: valkoinen, hetero, mies. Saisivatpa vähän enemmän ääntään esille, rohkeasti vaan lakiesityksiä vetämään.
Edit. Vaikka kolme iskua sai vain perille vissiin yhden toimesta, niin kyllä ne kaikki ovat siinä mukana ja toimii pelotteena "varmuuden varalta. Sehän riittää, että kaksi pitää kiinni ja yks hoitaa iskut. Yksin on huono alkaa tekemään yhtään mitään ylivoimaa vastaan.