🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Voi olla et Kos luottaa pystyynsä.BJ kuitenki todella kova BJJssä joten täysin samanlailla ei voi makoilla kun esim Daleytä vastaan.Toivoisin näkeväni pystyottelua kummaltakin..

Olis BJ vaan menny sinne kevyeeseen.Voi olla ettei kiinnosta vedellä painoja enää.Tosin WWssä BJ on yleensä ollu suht läskissä kunnossa

"I know it costs a lot of money to live that lavish lifestyle, big house, fast cars & you need big fights but sorry I’m not coming back anytime soon!"
- BJ PENN

e: vittu

Matossa oli kyllä aivan hukassa, kun BJJ velho Pat Barry kontrolloi sidemountissa.

No niinpä. Cain, Carwin, Mir, Big Nog ja kumppanit ketkä vahvoja matossa leipoo Johnssonin aika nopeasti solmuun tai jauhelihaksi.

Khyl, ja olihan se Lavarin lyöminenki semmosta kauhomista. Mutta iso mies, joka on fyysisesti kovassa kunnossa. Voipi kelpo vastuksen tarjota Struvelle.

Toivottavasti Struve on jo haudannut puheensa viihdyttävästä ottelutyylistä, ja yrittää viedä matsin mattoon hinnalla millä hyvänsä. Karmaisee ajatuskin miten se tullee taas tyrmätyksi pystyssä jonkun hyppypolven seurauksena.

250697_10150197160134479_6176684478_6847894_1588486_n_large.jpg

Omiin viesteihini Ronda ei ole edes vastannut kuin kerran hymymerkillä :(
Matkustaisin kyllä itse omakustanteisesti tapaamaan jos haluaisi muttei ilmeisesti halua.

Matkustaisin kyllä itse omakustanteisesti tapaamaan jos haluaisi muttei ilmeisesti halua.
Kyllä sä vaikutat ihan hyvälle stalkkerin alulle. Siitä se ura pikku hiljaa urkenee.

its-your-fault-your-parents-got-divorced-advice-do-qUm5uS.jpg

Back
Ylös Bottom