Voi ompa ikävää.
Eilen baarissa sattui kokonaisuutena 3 konfliktia joissa kaikissa oli mamut tekemisissä, yllätys

Kovalla prosentilla lähiidän/afrikan pojat on noissa kyllä mukana :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi ompa ikävää.

Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen.
Onko sijaisloukkaantuja taas asialla, kuinka niin, eikäö mamujen huonosta käyöksestä saa kertoa, onko se rasismia, miksi? Saako ja pitääkö kertoa vain suomalaisten huonosta käytäksestä, miksi? Oletko sitä mieltä, että maahanmuutossa ja monikulttuuriduudessa on vain hyviä puolia ja mahdollisista ongelmista ja huonoista puolista ei saa edes puhua?
Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen.
Mitäs Truth sanoo siihen, että viime yönä mun silmien alla 2 ählyä otti turpaan yheltä suomalaiselta?
Taas rättipäät kävi baarissa kaverin kimppuu ku molemmat koitti samaa muijaa. Sehän on hyvä syy vettää turpaan 2 miehen voimin....
Aikamoiset johtopäätökset vedit tästä kommentista:
Kerro tonttu, että missä kohtaa tuota lausetta sanon että vain suomalaisten huonosta käytöksestä saa kertoa, monikulttuurisuudessa on vain hyviä puolia eikä huonoista puolista saa puhua. KERRO.
Täällä yleensä hyvä keskustelun taso rakentuu faktoista. Ja tälläsistä kommenteista ei yleensä keskustelun taso ainakaan nouse:
Sama kun Truth kirjoittaisi: "Yks ähly veti eilen kolmea suomalaista turpaan". Kehittävää keskustelua?
Tai toinen:
:face: Tosta edes saa selvää mitä toi tarkoittaa. Eli kaksi rättipäätä kävi jonkun kebeton kaverin kimppuun, koska he yrittivät iskeä samaa muijaa...wtf?
Onko Tonttu joku somali kussu tänään sun aamumuroihin, vaan ootko muuten vaan ihan vitun sekasin, ku vedät mun yhdestä lauseesta noin vitunmoiset johtopäätökset?? Jos mä sanon, että muutaman viimeisen postin taso ei ole hevin korkealla, niin mä kannatan monikulttuurisuutta enkä hyväksy mitään siitä mitään pahaa sanottavan? Ootko vajaa-älynen? Voit todistaa ettet ole, jos voit kertoa, että missä kohtaa tekstiä "Viimeiset seitsemän postia sai vedettyä taas tän threadin tason aika vituralleen" sanon et vain suomalaisten huonosta käytöksestä saa kertoa, maahanmuutossa ja monikulttuurisuudessa on vain hyviä puolia ja ongelmista ja huonoista puolista ei saa puhua. Muuten olet todistanut olevasi normaalia tyhmempi yksilö.
Eilen baarissa sattui kokonaisuutena 3 konfliktia joissa kaikissa oli mamut tekemisissä, yllätys
Kovalla prosentilla lähiidän/afrikan pojat on noissa kyllä mukana :P
Kebatolle myös, että mitä itse olen ollut joskus ovihommissa (hki,tre,oulu), on vaikeimmat asiakkaat aina ollut aina näitä Suomalaisia kadunmiehiä. Toisaalta en näitä hommia ole pariin vuoteen nyt tehnyt, niin en tiedä mikä asian laita on nykyään.

mutta opin sen asian kun oot lähi-idän ihmeen kanssa tekemisisssä tai slaavien tai jopa mustalaisten kanssa ni luulo ekana pois ja kunnolla ni ei tuu se machoilu ja muu esiin, heille jos puhuu järkeä ni moni niistä luulee että se on heikkoutta.
Onneksi voidaan todeta että tekijä sai ehdottoman vankeusrangaistuksen.Teko oli sairas, eikä sitä voi puolustella mitenkään, mutta siis tuomio oli sama kun valkoihoinen olisi saanut samasta rikoksesta.Eikö tämä nyt kuitenkin ole askel oikeeseen suuntaan?
Onneksi voidaan todeta että tekijä sai ehdottoman vankeusrangaistuksen.Teko oli sairas, eikä sitä voi puolustella mitenkään, mutta siis tuomio oli sama kun valkoihoinen olisi saanut samasta rikoksesta.Eikö tämä nyt kuitenkin ole askel oikeeseen suuntaan?