Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siistiä. :) Vastasko odotuksia/kuulopuheita?

joo ja ei. se eka kerta oli niin maltillinen että oli vaan hieno ja hauska fiilis. nyt nää sen jälkeiset pari känniä on ollu enemmän sellasta ku ajattelinkin. eli pää vaan sekasin ilman kummempaa euforiaa

sen verran tympiintynyt omaan tylsään elämään että jotain mielenkiintoa pakko hankkia tähän touhuun

Yleensä menee toisinpäin. Ihmiset lopettaa alkot, noh käy se noinkin ;)

Joskus 5v sitten järkytyin kun yks heebo selitti pakkispaita päällä mulle että hän on pakkikselta ja tunnisti mut sieltä. Ei ole koskaan ollut salilla, ei harrasta itseasiassa yhtään mitään. Olin aina siinä uskossa että täällä käy vain 120 kiloisia 300kg maastavetäjiä. Onneksi ei, nyt niitä olis jo kymmeniä tuhansia.

Ala larppaamaan. Voit sitten rakennella viikonloppusin metallimiekkoja ja nahkaasuja kokoontumisiin.

älä ny. mulla on jo yks miekka minkä ostin ekoila kesätyörahoilla ja duunissa väsäsin itelleni kaasuahjon et voi harjotella takomishommia.. haha.. saa nähä koska tulee kokeiltua ekan kerran :D

älä ny. mulla on jo yks miekka minkä ostin ekoila kesätyörahoilla ja duunissa väsäsin itelleni kaasuahjon et voi harjotella takomishommia.. haha.. saa nähä koska tulee kokeiltua ekan kerran :D

En mä vitsillä tarkottanut vaikkei ehkä itelle sopiskaan. Noi larppaajat on yleensä aika ilosta porukkaa ja nauttii tosta oikeasti niin mikä ettei. Vois sitä pahempiakin harrastuksia olla.

Heh meillä töissä kans on yhdelle miehelle tehty miekkoja, onkohan se 4mm karkaistua hiiliterästä ja ne ei meinaa kestää :D Miten lujaa ne toisiaan lyö? :D En mä nyt oo varma oliko se mitään larppausta mutta jotain miekkailua kuitenkin.. Vaaralliselta kuulostaa :D

Hah ollaan samiksia. :D Mie tilasin jenkeistä tollasen miekan joskus skidinä. Larppaamista en vielä ole kokeillu.

Eikai ne oikeasti lyö. Kai se on sellasta jotain roolinäyttelemistä. Osalla on suippokorvat ja ne on jotain haltijoita. Linnanneitoja ja ritareita. Pitäsköhän itekkin käydä takomassa miekka. Oishan toi aika miehekästä touhua.

Hah ollaan samiksia. :D Mie tilasin jenkeistä tollasen miekan joskus skidinä. Larppaamista en vielä ole kokeillu.

viking-sword-large.webp

:rock:

joo. tuol se on kaapin päällä. ei kyl uskalla koskea oon sen verran kujalla. hyvä kun muistaa olevansa kotona. buujaa

Ostin joskus ruottista sellasen piikkinuijankin. Piti muka keräillä sellasia. :D

kyl kai? vittu miten hieno biisi

FUK THE SYSTEM I GOT MY OWN SYSTEM!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom