Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamu käyntiin ja valmistautuminen tähän päivään. Projektityö, gradu, treenit (eka jalkatreeni melkein kolmeen viikkoon, iik) ja illalla pakkaamista Suomen pelin aikaan. Huomenna niitä pelejä sitten katsellaankin jo livenä Jaffalta! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hänen korkeutensa Jaffakeisari ei moisia pelejä katsele!

Oli muuten melkoinen jumi päällä aamulla. Harmi, etten voi syyttää siitä naisia.

Naisilla on kyllä toisinaan taipumus aiheuttaa ihmiselle mitä ihmeellisempiä jumeja, joko pään sisäisiä tai sitten ihan fyysisiä. Näin olen siis kuullut.

Pitäisiköhän tuonne lätkäpeleihin varautua jollain jäniksenkorvairokeesistetsonilla, eikös hassu hattu ole ihan mast häv?

sain uuden puhelimen, lomalla hajonneen tilalle. Taas saa opetella kaikki.. äh

"Paikkoja ei voi varata" sanoi taas aamulla lipunvarausjärjestelmä kun yritin ostaa lippua Pendolinoon. Jo toinen kerta kö juna on täynnä viimeisen 5 päivän sisään, prkl! Pitänee rueta ostamaan lippu jo illalla etukäteen. Toivottavasti saan sen auton torstaina, ei mun elämä oikein suju VR:n aikataulujen mukaan. Tai ehkä tää on vain tottumiskysymys... voi huokaus.
Työvuoropendoissa on kiintiöpaikkoja varattuna kausilippulaisille, niihin ei koskaan ole kellään varattua paikkaa joten sinne vaan istuun jos muualla on täyttä.
http://www.vr.fi/fi/index/junaliput/kaukoliikenteenliput/kausiliput.html#kiintiöpaikat

Hyvä biisi!

Pääsykokeista kotiuduttu, nyt en taho ennää kuulla sanaa orientaatio. )

Aurinko paisto ties mite pitkää ja samantie ku pääsin kaupunkii terassille ni hitollisen pilven piti totta kai tulla auringon etee. Tää on just tätä

Komia sää pihalla. Toinen korva soi, tinnitystä, onko mitään poppakonsteja? Häviää varmaan kyllä ajanmyötä mutta eilen häiritsi mukavasti unensaantia :D

Ja vähäsen musaa vielä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Teitin ois pitäny olla vappuna meitin kans pailaamassa ku oli hyvät hipat!

Ma en ole ollut pailaamassa aikoihin. Tanaan tosin pailaan vahan koska on kamppiksen synttarit. Meilla on kotibileet ja teemana on elaimet, mina olen kultakala! :D Mies tulee tosin hakemaan keskiyolla, joten kauhean paljon en viitsi pilettaa.

Ma oon nahnyt Datsikin joskus Birminghamissa. En muista oliko hyva, oli varmaan :D

Aurinko paisto ties mite pitkää ja samantie ku pääsin kaupunkii terassille ni hitollisen pilven piti totta kai tulla auringon etee. Tää on just tätä

Taallakin on ollut kiva paiva, nyt vasta tuli pilvista ja kohta alkaa varmaan sataa. Taas. Ei taalla olekaan onneksi satanut kuin joku pari viikkoa putkeen.

Alkaa olla oikeesti aika lämpimät ilmat, en tiiä onks se tää kun on painoa tullu lisää, mut alkaa olla jo näillä keleillä sellanen "läskillä on kuuma" -ilmiö :D

Back
Ylös Bottom