Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kamalasti napostelee istua töissä kun vois heilua kotona haravan kanssa. Ja istutella kukkia ja sen semmoista. Ja terassikin pitäis rakentaa.
Kai musta on tullut vanha kun oon niin fiiliksissä pihahommista. :D Hyvä että nukkumaan malttaa lähteä.

Joo. Nyt on vähä sellanen välimallifiilis et kipeetä tekee mut ei kuitenkaan vakavin mahdollinen tilanne. Fysioterapiassa pitäis käydä. Työterkan fyssarille kolmen viikon jonot eikä siellä saa kuin ohjeistusta. Yksityiselle vois mennä mut eipäs voikaan kun se on saakelin kallista. Itse itseni hoidan ja jos pahalta näyttää nii choppaan koko jalan irti!

Ite melkeen menisin silti sinne yksityiselle vaikka se sit maksaakin :wall: Itekin aikanaan ollu liian jäärä omien vaivojen kanssa ihan turhaan kun olis päässy lyhyemmällä kärsimyksellä. Ei saa kairan jalkaa chopata! :D

Ja tanssimisesta, happens only 3 promillen humalassa :) No on kai sitä joskus selvinkinpäin tanssittu mutta sillon on kyllä ollu "palkinto" jo niin lähellä, näytän ihan tollolta selvinpäin. Humalassa itseä ei osaa arvioida :D

Mut jos ei edes juo ni eiks se oo sit ihan sama tanssia?

Eiku sitten sun pitää seurustella niiden baaritiskillä juovien miesten kans eikä tanssia!

e.Mä oon tosin nyt keväällä ollu TODELLA epätoivonen, ku oon "viihtyny" huolestuttavan hyvin tanssilattialla ja viime kerralla jopa hain naisia tanssimaan! Loiventavana asianhaarana on sentään se, että kukaan ei lähteny. No eiköhän tämä epätoivoinen vaihe kohta mene ohi ja saa taas palata tuttuun ja turvalliseen baaritiskillä notkumiseen.

Siis eikö täällä ketään muuta kiukuta vaikka on maanantai? Ärsyttävää.

Mua ainakin kiukuttaa, mutta ei maanantai itsessään. Kiukuttaa se että huomenna on tiistai. Olisi ensimmäinen päivä MPKK:n pääsykokeista luvassa ja mulla on sopivasti flunssa. Ekan päivän ohjelma kestää jotain 9 tuntia josta suurin osa erinäköisiä kirjallisia. En malta odottaa pikku kuumehöyryissä...

Tottakai! Mannantaina vituttaa yleensä aivan yhtä paljo ku kaikkina muinaki päivinä niin ei sitä tarvi erikseen mainita.

No tulihan se sieltä, helpottavaa, ei tarvi yksin kiukutella. Mutta mikä ero on siinä ettei kiukuta että tänään on maanantai, vaan se että huomenna on tiistai:D?

^Oot selvästi vanhentunu! Onnea. Vai otanko osaa?

Voit aina muistaa ku kiukuttelet että mä kiukuttelen aina enemmän.

Joo ota osaa, ei kannata enää onnitella tässä iässä. Onneksi kuitenkin vanhenin vain yhden päivän. Ja niin kauan kuin multa kysytään että oletko käynyt jossain plastiikkakirurgilla kun kerron paljonko täytin, niin en lopullisesti vielä masennu.

Ja toi on aivan totta, mä voin kyllä aivan vapautuneesti kiukutella tän päivän. Onneksi tää kohta loppuukin.

Päätä särkee niin pirusti tällaisen päivän jälkeen. Ei se mittää. Koiran kamat kasaan, reenikamat kasaan ja kohti Jämsää. Koira jääpi sinne hoitoon ja minä lähden salille puuhaamaan jalkareeniä. Ähelletään nyt sit ku on oikeen lupaki.

Mä haluan trampoliinin mun pihalle. Löysin sopivan kokoisen ja -hintaisenkin. Harmi, et se on tylsästi musta. Joku vinkee sininen tai keltainen olis ollut kivempi. :D

Toi on kyllä niin perusjunttia maalaismeininkiä :D

"Kuka on laittanu tollasen uuen ooppelin? :wtf: -Ovvarmaa se mälköse nuarempi poika ku sinne heiskasen penan laanille pääs kuulema hommiiiki...nyt sitä vaan autoja ostellaa.."

Kävin hierojalla. Molemmissa forkuissa on nyt viiden sentin rivinen mustelmarykelmä. :wtf:
Olihan ne jumissa niinkuin moni muukin paikka, mutta pitikö nuo kädet ihan mustelmille painella, että irtos...

Toi on kyllä niin perusjuttia maalaismeininkiä :D

"Kuka on laittanu tollasen uuen ooppelin? :wtf: -Ovvarmaa se mälköse nuarempi poika ku sinne heiskasen penan laanille pääs kuulema hommiiiki...nyt sitä vaan autoja ostellaa.."

"Siellä on joku pitkätukkanen akka ratissa! Onko se uuvven emännänki pistäny vai mitenkä..."

Meikä onnistu pari viikkoa sitten eksymään Jämsässä, en meinannut löytää Mänttään :D

Miten nyt tossa voi onnistua?! :D

Kävin hierojalla. Molemmissa forkuissa on nyt viiden sentin rivinen mustelmarykelmä. :wtf:
Olihan ne jumissa niinkuin moni muukin paikka, mutta pitikö nuo kädet ihan mustelmille painella, että irtos...

Onneks en oo ikinä käyny hierojalla. Enkä mene. Se sattuu. Kuulemma.

Back
Ylös Bottom