Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onhan se järjetön kyllä, mutta onhan siellä niitä maltillisempiakin pelejä. Eikö tähän saatu yksiselitteistä vastausta vaikka yhdeltä pakkiksen miljoonasta insinööristä?

Varmaan se suurin syy kulutukseen on just se, että prätkissä on iskutilavuudeltaan melko pienet moottorit ja niitä joudutaan ajamaan suhteessa korkeammilla kierroksilla.
Nuo kiukkusemmat vehkeethän käy tyhjäkäyntiä samalla kierrosluvulla kuin joku ekoauto kiertää siinä 80 vauhdissa.

Hän, joka on nähnyt elokuvan Vuosaari, valistakoon: miten näyttäviä ovat Laura Birnin alastonkohtaukset? Saako hyvää pysäytyskuvaa, jos hankkii aikanaan Blu-ray:na... :D

Ajeltu pillu vai ei???

Varmaan se suurin syy kulutukseen on just se, että prätkissä on iskutilavuudeltaan melko pienet moottorit ja niitä joudutaan ajamaan suhteessa korkeammilla kierroksilla.
Nuo kiukkusemmat vehkeethän käy tyhjäkäyntiä samalla kierrosluvulla kuin joku ekoauto kiertää siinä 80 vauhdissa.

Eikait customit niin mahottomia kierroskoneita ole?

Miten tääl tulee toimia jos johonkin threadiin tulee kaks samallaista tai ainaki melkee samallaista viestiä ja haluun sen toisen pois + lisäksi sen jossa pyysin modea poistaa sen tai ketä ikin sen hoitaakin.. ??

Millaset deodorantit toimii kaikista parhaiten? Kävin joku 4 tuntia sit just suihkussa ja nyt haisee jo kainaloissa hiki niin saatanasti. Ei tullu muuta tehty tossa ajassa kun käytyä elokuvissa, enkä oo mielestäni ees hikoillu tänä aikana. Mulla on jotain tommosta calvin kleinin eternity dödöä ja se ainakaan ei näytä toimivan parhaalla mahdollisella tavalla.

Millaset deodorantit toimii kaikista parhaiten? Kävin joku 4 tuntia sit just suihkussa ja nyt haisee jo kainaloissa hiki niin saatanasti. Ei tullu muuta tehty tossa ajassa kun käytyä elokuvissa, enkä oo mielestäni ees hikoillu tänä aikana. Mulla on jotain tommosta calvin kleinin eternity dödöä ja se ainakaan ei näytä toimivan parhaalla mahdollisella tavalla.
Mikä tahansa muu paitsi nämä "hienot" Calvin Kleinit ja Armanit. Ne on pelkkiä hajustepuikkoja ja mun kokemuksen mukaan niiden ei ole tarkoituskaan toimia hikoilua estävästi. Ihan vaan marketista joku niin toimii kymmenen kertaa paremmin. Ja jos on oikeasti kova hikoiluongelma, niin apteekista saa absolut torria. Kamalaa myrkkyä jolla taas ei ole muuta tehtävää kuin tukkia hikirauhaset.

Kokeile ostaa apteekista Triple Dry dödöjä. Ne ovat hyvin siedettyjä ja erittäin tehokkaita. Ne kuitenkin ovat hajuttomia, eli jos haluat sitten tuoksua jollekin, niin käytä erikseen sitten hajusteita.

Miten tääl tulee toimia jos johonkin threadiin tulee kaks samallaista tai ainaki melkee samallaista viestiä ja haluun sen toisen pois + lisäksi sen jossa pyysin modea poistaa sen tai ketä ikin sen hoitaakin.. ??

Modet/Mike voi poistaa viestejä. Pyydät vaan Mikee poistamaan sen viestis, painat sitä postin numeroa tuolla oikeessa yläkulmassa niin se sun postin linkki tulee tohon osoteriville ja sit linkität sen linkin Mikelle ja pyydät poistamaan.
Ja se sun postin numeron on tyyliä #49883 tjsp.

Osta antiperspiranttia älä deodoranttia. :) Antiperspirantti estää hikoilua ja dödö vaan haisee.

Miten saa vastustuskykyä parannettua? Siis ilman että menee munasillaan hyppimään pihalle tai avantoon hommaamaan itteään kipeäksi? Ulkoilen kyllä paljon, mutta tuntuu että olen kokoajan kipeänä. Auttaako chilit vastustuskykyyn? Jostakin näin luin.

Modet/Mike voi poistaa viestejä. Pyydät vaan Mikee poistamaan sen viestis, painat sitä postin numeroa tuolla oikeessa yläkulmassa niin se sun postin linkki tulee tohon osoteriville ja sit linkität sen linkin Mikelle ja pyydät poistamaan.
Ja se sun postin numeron on tyyliä #49883 tjsp.
Lisäksi haluaisin huomauttaa, että jos huomaat heti, että nyt tuli tuplapostaus, niin voit poistaa sen ihan itsekin editin kautta niin kauan kuin editointiaika on voimassa.

Kysymys 1:

Mulla on tallenntava digiboxi (Handan DVB-C6000). Ongelmana on se, että kun painan säätimestä "EPG"-nappulaa, jolla saadaan esille kaikki TV-ohjelmat, joita voi laittaa ajastuksen, ei näkyviin tule lainkaan Ylen kanavia, eli en voi laittaa niille kanaville ajastusta. Vika kuulostaisi siltä, että se on Ylen päässä, vai onko? Soitanko Ylelle, että missä mättää vai jonnekin muualle?

Kysymys 2:

Käytän Google Chromea-selainta. Kun netin aukaisee, tulee aina alkuun aloitussivuksi Googlen sivu. Ei se normaali, vaan sellainen täsmähaku,joka on tosi ärsyttävä. Jos esim. haen FB:stä jotain tyyppiä nimellä, heittää toi täsmähaku siihen nimiehdotuksia kaikkialta netistä, eikä vain FB:stä, jos oikein asian ymmärrän. Kuinka saan tuon täsmähaun pois?

Miten intissä saa lyhynnettyä jo määrättyä palvelusaikaa? eli siis homman nimi on sellanen, että mulla ei oo koulutusta/ammattia. Hain tämän takia sotilaskuljettajaksi, jotta sais rekkapenan hommilla rahotettua opinnot. Kuskiksi pääsin, mutta tulikin helvetin iso probleema. kortin saa ajaa ja ammattipätevyyskoulutuksen saa käydä. lyhennetty ammattipätevyys astuu kuitenkin voimaan vasta täytettyä 20. Nyt siis ideaali tilanne olis täydennyshaussa päästä elokuussa opiskeleemaan, eikä lykätä ammattiinvalmistumista vuodella koska armeija. Ei ole päässä eikä kropassa mitään vikaa, enkä kusettamallakkaan välttämättä haluis lähtee E/C papereita hakemaan. Suomen valtiotakin ajatellen olis fiksumpaa jättää toi tupaan passivoituminen pois ja hankkia sijalle ammatti jolla sitten maksaa veroja yms.

Kysymys 2:

Käytän Google Chromea-selainta. Kun netin aukaisee, tulee aina alkuun aloitussivuksi Googlen sivu. Ei se normaali, vaan sellainen täsmähaku,joka on tosi ärsyttävä. Jos esim. haen FB:stä jotain tyyppiä nimellä, heittää toi täsmähaku siihen nimiehdotuksia kaikkialta netistä, eikä vain FB:stä, jos oikein asian ymmärrän. Kuinka saan tuon täsmähaun pois?
Kannattaa heittää varmaan Google Chrome ketjuun tonne Tietotekniikka puolelle, itekkin oon miettiny samaa kun youtubeen tulee hakuvaihtoehdoiksi ne ihmiset keitä on FB:ssä hakenut.

Miten intissä saa lyhynnettyä jo määrättyä palvelusaikaa? eli siis homman nimi on sellanen, että mulla ei oo koulutusta/ammattia. Hain tämän takia sotilaskuljettajaksi, jotta sais rekkapenan hommilla rahotettua opinnot. Kuskiksi pääsin, mutta tulikin helvetin iso probleema. kortin saa ajaa ja ammattipätevyyskoulutuksen saa käydä. lyhennetty ammattipätevyys astuu kuitenkin voimaan vasta täytettyä 20. Nyt siis ideaali tilanne olis täydennyshaussa päästä elokuussa opiskeleemaan, eikä lykätä ammattiinvalmistumista vuodella koska armeija. Ei
ole päässä eikä kropassa mitään vikaa, enkä kusettamallakkaan välttämättä haluis lähtee E/C papereita hakemaan. Suomen valtiotakin ajatellen olis fiksumpaa jättää toi tupaan passivoituminen pois ja hankkia sijalle ammatti jolla sitten maksaa veroja yms.

Noilla perusteilla et voi tehdä yhtään mitään. Voithan sie aina ajaa C-ajoja alle 20-vuotiaana. Käyt sen intin kiltisti ja mietit sitten ensi keväänä mitä teet isona.

Osta antiperspiranttia älä deodoranttia. :) Antiperspirantti estää hikoilua ja dödö vaan haisee.

On muuten maailman suorin huijaus kaiken maailman 24h+ dry antiperspirantit. Mä en oo ainakaan löytänyt yhtään mikä pitäisi hien poissa edes tuntia jos vähänki tulee kuuma.

On muuten maailman suorin huijaus kaiken maailman 24h+ dry antiperspirantit. Mä en oo ainakaan löytänyt yhtään mikä pitäisi hien poissa edes tuntia jos vähänki tulee kuuma.

Apteekista triple dry tai absolut torria, niin loppuu hikoilu. Oon käyttäny molempia myös otsaan, se kun on pahin alue.

Back
Ylös Bottom