Voimamiessali Turun seudulta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joppa
  • Aloitettu Aloitettu
Mua on tässä jo jonkin aikaa kiinnostanut nuo kaiken maailman stongman-jutut. Erityisesti atlas-kiviä haluaisin päästä kokeilemaan. Missä Turun alueella olis joku sali, jossa olis mahdollisuus päästä kokeilemaan mm. just noita kiviä ja farmarinkävelyä ja sen sellaista? Googlettelemalla löytyy lähinnä tuo Turun voimamiehet Ry, mutta se ei ilmeisesti ole sitä mitä haen.

E: Oikeestaan sillä ei oo niin kauheesti väliä, vaikkei se ihan Turun välittömässä läheisyydessä olisikaan. Kyllä sitä kerran voi jonkun matkan päähänkin lähteä, jos pääsis näitä strongman-juttuja kokeilemaan.

Kiitos tuosta! Varmaankin ensi viikon aikana voisin käydä tuolla. Minkä painosia nuo kivet tuolla mahtaa olla? 100kg ainakin, mutta onko muun painoisia? 100kg saattaa kuulostaa aika paljolta, jos vaikka vertaa mavemaksimiini, joka on 125kg (en ole mikään voimailija, ja tuokin on 175% omasta painostani). En tiedä kuitenkaan kuinka paljon mavemaksimi kertoo kivennostovoimista.

Päädyn muuten varmaan salikomediaketjuun tuolla käytyäni. :D

Viimeksi muokattu:
Kiitos tuosta! Varmaankin ensi viikon aikana voisin käydä tuolla. Minkä painosia nuo kivet tuolla mahtaa olla? 100kg ainakin, mutta onko muun painoisia? 100kg saattaa kuulostaa aika paljolta, jos vaikka vertaa mavemaksimiini, joka on 125kg (en ole mikään voimailija, ja tuokin on 175% omasta painostani). En tiedä kuitenkaan kuinka paljon mavemaksimi kertoo kivennostovoimista.

Päädyn muuten varmaan salikomediaketjuun tuolla käytyäni. :D

Joo kannattaa käydä tsekkaan tilanne tuolla ja ainakin luulis olevan kivien painot laidasta laitaan. Jos joku haluaa treenata näin rankkaa lajia, niin siinä ei ole mitään komedian aihetta vaikka mikään siellä ei onnistuis.

Kaveri yrittäny houkutella mua tuolla käymään, liian tissiposki oon ollu vielä enkä ole uskaltautunut. Ilman oksentamista en kuulemma paikalta poistuisi. Se joku kelkanveto homma on vissii aika HC settiä.

Big Boy clubilla kun kävin siellä alkuvuodesta muutaman kerran, niin siellä oli: Tukki, Fatbar, viikinkiteline, kolmet salkut, kaksi rengasta, säkkejä, voimaporraspainoja ja vedettävä kelkka. Voi olla, että siellä on kiviäkin mutta silloin ne taisi olla ulkona...

Hyvä mesta, jos haluut käydä hipelöimässä välineitä...

Back
Ylös Bottom