Kivoja asuntoja Helsingissä päin. Hömhöm.
On joo. Haluaisitko ostaa 69,5m2 hyvien kulkuyhteyksien varrelta? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kivoja asuntoja Helsingissä päin. Hömhöm.
On joo. Haluaisitko ostaa 69,5m2 hyvien kulkuyhteyksien varrelta? :D
Miehinen stereotypia. Mun pöydällä on 3 viimeisintä Autobild lehteä joita en oo lukenut..
Ai koko kypärä? Naiset:jahas:Ehkä se kärsi jotain vaurioita jotka pitää vahata piiloon, eikö se edellisessä keskustelussa ollut pesukoneessa?
Ei tod ollu.Pesukoneessa??? Äijä on kyl ihan kaheli.
Nokitan uusimmalla Bike lehdellä. Lueskelin sitä vappuna sängyllä makoillen. Omnom.Miehinen stereotypia. Mun pöydällä on 3 viimeisintä Autobild lehteä joita en oo lukenut..
Ai koko kypärä? Naiset:jahas:
Mä pääsen huomenna lääkärille ton koiven kanssa. Työkaveri säikytteli jo kierukkahommilla, mutta onneksi nekin voi olla suht nopeita kuntoutettavia. Kunhan nyt löytyis jokin ratkaisu. Muukin kuin "syö näitä lääkkeitä".
Multa on toi Adele menny kyl aika pahasti ohi. Oonhan mä nyt radiosta jonku biisin joskus kuullu mut ei mulla ollu hajuakaan että se on noin helvetin suosittu.
Aivan sama. Jotain sipinää (vissiin sitä hehkutusta) oon ollu kuulevinani.. Tiedän jonkun yhen biisin siltä, enkä periaatteestakaan rupee fanittamaan, vaikka oliski hyvä. Oon sen verran jääräpää, et mun pitää muka "itse löytää" uus fanitettava. Just viimeks kävi näin Anna Erikssonin kohdalla: hehkutin sen erästä sinkkua työpaikalla, johon työkaverit naureskeli "vähän" vittuilevaan sävyyn. Olin ylpeä löydöstäni. Appajee, kun levy sitten julkaistiin ja työpaikalla hehkutin luukuttaneeni sitä koko viikonlopun, eräs työkaveri sitten sanoi (perkule yllättäen) tehneensä samaa rakkaansa kanssa! Että meni maku...
Kierukka on muuten ihan hyvä ehkäisy!
Tuleekohan karstakeuhko ikinä takaisin?
Missä lie... Sääli sinänsä.
Missä lie... Sääli sinänsä.