Orastava flunssa ja pari muuta pientä. Piristää se, mutta tuolla on niin helvetin kylmä ja ei tässä olossa ole mitään nautintoa ajaa. Onhan tämä elämä muutenkin melko tasasta ja harmaata oli siellä väriä harmauteen pirskova pyörä tai ei.
Vai niin, paljonko laitetaan ja mitä laatua ja missä ja milloin tavataan? Minä tuon lusikat, tuokaa te jäätelöt. Ei Viennettaa, sitä ei voi syödä kuin yhden paketillisen, muut käy.
Urheilijoista en tiedä, mutta tähän mennessä oikeasti en ole kohdannut vielä voittajaa. Ja jäätelö on sitäpaitti aina helppoa syödä kun se sulaa kaikkiin mahdollisiin mahassa oleviin tyhjiöihin.
Hehe. Ei pitäis katsella juhlatuulella kirjoittamiansa, aavistuksen melankolisia, viestejä. Melkein punastuttaa. Nooh, se on vain elämää, mitään en kadu.
Orastava flunssa ja pari muuta pientä. Piristää se, mutta tuolla on niin helvetin kylmä ja ei tässä olossa ole mitään nautintoa ajaa. Onhan tämä elämä muutenkin melko tasasta ja harmaata oli siellä väriä harmauteen pirskova pyörä tai ei.
Tuo on muuten totta, jäätelöä on kyllä helppo mättää vähän reilumminkin! :D Tai no, mulla riippuu aika paljon siitä laadusta, jotain tosi makeita ei saa ihan niin helposti uppoamaan...
Ja jäätelö onkin varmaan ainoa sellainen herkku mitä pystyn syömään enemmän. En voi ikinä osallistua mihinkään syömishaasteisiin kun kaikki suolainen/rasvainen yms. roskaruoka tökkii tosi helposti jo pienissäkin määrin. :urjo: Mut ehkä joskus voisi kokeilla pelkkää makean mättämistä, nimenomaan jotain jäätelöä ja vähän suklaata & pähkinöitä sekaan. :D Kait niilläkin voisi kaloreita saada kasaan...
Mikähän se on ku nykyään jalkatreenistä menee vain tuo reisilihaksien polveenkiinnittyvät kohdat kipeäksi... Tai ei taida olla edes domsseja vaan jotain lihaskipua. Varmaan repeytymässä irti.
Olen usein käyttänyt lausetta: "Kyllä jäätelöä vielä menee vaikka olisi kuinka täynnä, kun se sulaa niihin masussa oleviin väleihin".
Yksi ravintolan tarjoilija katsoi tätä kummastuneena, mutta en onneksi ole näköjään ainut teoriani kanssa :D