Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään vois vähän juhlistaa! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähänlaisesti unta takana ja olo hivenen hutera. Tää synttärikakkupainoitteinen safkailu ei auta tilannetta. Mut tietokoneongelmaan löytynyt väliaikainen ratkaisu, jee. :)

Loppuis jo tää työpäivä. Ei millään jaksais mitenkään päin mittään nyt. Työpaikalla apuna joku staffin täti joka ei taas niinku handlaa juuri mitään, kaikki välineet ihan missä sattuu ja pitäis jaksaa olla ystävällinen. Jalka raahautuu ihan kohtuudella mukana. Enää kolme tuntia!!!

Tollanen keli ja kukaan ei lähde mun kanssa hc-kävelylenkille:itku:

Ulkona käyty tunnin verran aurinkoisessa, mutta kylmätuulisessa säässä. Kohta suihkun kautta ytimessä piipahtamaan ja myöhemmin illalla vielä salille.

Just itiksestä himaan ja oli kyllä aika äkänen tuuli. Tuulettomilla paikoilla meinas sitten tulla jo aika lämmin. Ihan hajalla tän viikon duuneista ja treeneistä. Harvoin on kolottanu näin paljon joka paikkaan.

Skippasin tän päivän juopottelut kun vappuna pitäs jaksaa ottaa ja huominen menis sit kuitenki nukkues liia myöhää ku pitäs maanantaiks mennä jo kuutee töihin. Mut silti muutama bisse pitää ottaa.

Varsinkin rankkojen työputkien päätteeksi toisinaan tekisi mieli nykästä sellaset kunnon lärvit. Sit juo yhden lonkun saunassa ja sammuu onnellisena pikkuporsaana sänkyyn peittoon kietoutuneena.

Mä kans luulen että se uni on huomattavasti parempi ratkasu. Jos vetäs icegeel koomat ja menis kohta nukkumaan.

Aijjaa. Mä taidan mennä sitte syömään turkkilaista. Kuka lähtee mukaan...ai ei kukaan, heippa.

Rakastan tuota miten nykyään naisilla on tosi kireät housut jalassa. Aika hottia :)

Sanoppa muuta. Äskenki kauppareissulla jollain naisella oli perse tuohon tyyliin esillä, mustilla housuilla tosin, mutta ei jättäny mitään arvailujen varaan. Yllätys yllätys, näin jälkeenpäin muisteltuna hänen naamasta ei ole minkäänlaisia muistikuvia :D

ass.webp

Back
Ylös Bottom