Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012042715507228_ul.shtml Veikkauksia onko asialla ollut oikeat ruotsalaiset vai svartskallet? Aaahhh ihanaa monikulttuurismia Malmössä.

Ali-ihmiset asialla. Mä en ainakaan enää edes pidä ählämeitä tai muita paskiaisia ihmisinä. Vittu viidakossa elävä apinalauma on viisaampi ku noi. Vois tulla joku uus holokausti joka pyyhkis ton kuonan alimpaan helvettiin täältä, ni tulis vihdoin rauhallista tällekin pallolle.

Ali-ihmiset asialla. Mä en ainakaan enää edes pidä ählämeitä tai muita paskiaisia ihmisinä. Vittu viidakossa elävä apinalauma on viisaampi ku noi. Vois tulla joku uus holokausti joka pyyhkis ton kuonan alimpaan helvettiin täältä, ni tulis vihdoin rauhallista tällekin pallolle.

Tulkitsen että tämä nimitys ählämi tulee Arabista niin..

Maailmassa on 300 miljoonaa Arabia. Eli et ketään näistä pidä ihmisenä? Nämä pitää lähettää alimpaan helvettiin? Jos oikeasti näin idiootille linjalle lähdetään, niin olehan toki sanasi mittainen mies, ja kerro omalla nimelläsi julkisesti tämä mielipide.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla perusteluita, millä mittapuulla sä lakipiste olet parempi ihminen kuin nämä "ählämit". Eiku sori, unohdin ettei nämä ollutkaan ihmisiä.

Ihan yhtä ihmisiä kaikki tällä pallolla on. Jotkut on vaan aivopestyjä keskiaikaisten uskontojen ja kulttuurien toimesta ja näiltä ihmisiltä sitten tulee näitä keskiaikaisia tekoja herkemmin ja useammin kuin esim. uskonnottomilta ihmisiltä. Uhrejahan nämäkin tapaukset tavallaan ovat ja näitä tosiaankin on satoja miljoonia tällä pallolla.

Maapallolla on liikaa ihmisiä, ekosysteemi ei kestä vaikka jokainen alkaisi hipeiksi. Pallomme pelastamisen voisi aloittaa noiden hiekan väristen sontaläjien siirtämisestä historiankirjoihin.

Edit.HoF, miten määrittelet sellaisia ihmisiä uhreiksi, joiden äly on apinan tasolla? Eiköhän noiden kivikautinen uskontokin osittain selity älyn vajavaisuudella.

Sen kyllä ymmärrän hyvinkin, että raiskaajat ja muu paskasakki saa ihmiset närkästymään. Mutta puheet ali-ihmisistä, hiekanvärisistä sontaläjistä ja apinoista kuulostaa jo aika pelottavalta. Ajatteletteko te nyt ihan vakavissanne, että vastaan kävelevä vähän tummempi kaveri on ali-ihminen?

Sen kyllä ymmärrän hyvinkin, että raiskaajat ja muu paskasakki saa ihmiset närkästymään. Mutta puheet ali-ihmisistä, hiekanvärisistä sontaläjistä ja apinoista kuulostaa jo aika pelottavalta. Ajatteletteko te nyt ihan vakavissanne, että vastaan kävelevä vähän tummempi kaveri on ali-ihminen?

Kyllä, sen jälkeen kun kokonainen suku ahdisteli mun 15-vuotiaan sukulaistytön suljetulle osastolle. Kyllä, sen jälkeen kun mun tuttu raiskattiin keskellä kirkasta päivää kun oli pyöräilemässä. Kyllä, sen jälkeen kun mun hyvä kaveri yritettiin raiskata pizzerian takahuoneessa (oli omaakin vikaa). Kyllä, kun katselen samaa vitun paskakäytöstä naisia kohtaan viikonloppuöisin baarin ovella (mm. viimeksi tänään). Mietippä sitä.

Ja nyt puhuin vasta ählämeistä.

Kyllä, sen jälkeen kun kokonainen suku ahdisteli mun 15-vuotiaan sukulaistytön suljetulle osastolle. Kyllä, sen jälkeen kun mun tuttu raiskattiin keskellä kirkasta päivää kun oli pyöräilemässä. Kyllä, sen jälkeen kun mun hyvä kaveri yritettiin raiskata pizzerian takahuoneessa (oli omaakin vikaa). Kyllä, kun katselen samaa vitun paskakäytöstä naisia kohtaan viikonloppuöisin baarin ovella (mm. viimeksi tänään). Mietippä sitä.

Ja nyt puhuin vasta ählämeistä.

Tottakai nämä kokemukset näistä katkeroittaa, mutta herää kymys onko se silti fiksua leimata kaikki maailman arabit tämän takia?

Mä olen Suomalaisilta saanut vittumaista käytöstä niin kauan kun jaksan muistaa, mutta en jaksa alkaa kaikkia Suomalaisia lokeroimaan tämän takia. Paskoja yksilöitä löytyy arabeista, mustista, aasialaisista ja valkoisista. Toisista enemmän, ja toisista vähemmän. Silti koen että turha alkaa koko rotua alkaa vihaamaan, vain omien negatiivisten kokemuksien takia.

Tulkitsen että tämä nimitys ählämi tulee Arabista niin..

Maailmassa on 300 miljoonaa Arabia. Eli et ketään näistä pidä ihmisenä? Nämä pitää lähettää alimpaan helvettiin? Jos oikeasti näin idiootille linjalle lähdetään, niin olehan toki sanasi mittainen mies, ja kerro omalla nimelläsi julkisesti tämä mielipide.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla perusteluita, millä mittapuulla sä lakipiste olet parempi ihminen kuin nämä "ählämit". Eiku sori, unohdin ettei nämä ollutkaan ihmisiä.

Oliko esimerkiksi 1970 luvun pohjoismaissa näin vammaista meininkiä mamujen kanssa kuin nykyään? Ei mun mutsin tarttenu 80 luvulla stadissa pelätä et turkkilainen veljeskerho tulee ja raiskaa tai vie lompakon. Tällasta se on nykyään. Sitä edes sinä et voi kiistää.

Näiden 300 miljoonan ihmisen maailmankäsitys ei sovi nykyaikaan millään mittapuulla, vaan heidän maailmansa on jämähtänyt sinne pyörän keksimisen aikoihin tai vastaavaan. Televisiossa huutava muslimilauma tuo minulle mieleen lähinnä luontodokumentin.

Jokainen länsimainen kouluja käynyt ihminen on älykkäämpi ja parempi ihminen, kuin nämä koraania tuijottavat hullut, jotka ei kouluja käy. Eli kai se nyt vittu vaikuttaa älykkyyteen, opiskellaanko nuorena oppiaineita, vai katellaan jonkun ehkä eläneen ja ehkä jotain sekopäistä tehneen kaverin kirjoituksia. Länsimaat tutkii että miten tätä ihmismassaa voidaan ylläpitää, miettii miten vesi riittää, laukasee raketteja tutkimustarkotuksiin, keksii lääkkeet noille mutiaisillekin, joutuu puuttumaan niiden sotiin. Ni ollaan me nyt aika helvetisti ylempänä ihan kaikilla tasoilla. Ählämimaiden suurin kehitystyö menee siihen et miten saadaan mahdollisimman iso pommi jenkkilään, et saatais islamin ylivalta ja kalifit sulfaatteineen ja sulttaaneineen joka kolkkaan maapallolla. Siihen he pyrkivät. Muuta vastausta ei ole.

Oliko esimerkiksi 1970 luvun pohjoismaissa näin vammaista meininkiä mamujen kanssa kuin nykyään? Ei mun mutsin tarttenu 80 luvulla stadissa pelätä et turkkilainen veljeskerho tulee ja raiskaa tai vie lompakon. Tällasta se on nykyään. Sitä edes sinä et voi kiistää.

Eli se on ihan kelpo syy pitää kaikkia maailman arabeja ali-ihmisinä, koska maahanmuutto ei silloin ollut niin mittava ongelma kuin nykyään? Varsin omituinen logiikka.

Et myöskään vastannut, millä perusteilla sä olet sen parempi ihminen kuin, nämä sun vihaamat arabit?

Kyllä mun postista löytyy kaikki olennainen.

Ählämit olisi ok ihmisiä, jos unohtaisivat uskontonsa. Ulkonäkö ei siihen vaikuta. Jos nuo 300 miljoonaa yhtäkkiä tajuais et maailmassa ei ole Allahia ja hänen oppejaan, ni alkais mennä vitusti paremmin. Älykkyys nousisi ja sodat loppuisi.

Mutta tollanen toive on sama ku neitsyyden puolesta naiminen ja sillai.

Ilmeisesti kävit muuttamassa viestiäsi. No ei se mitään.

Näiden 300 miljoonan ihmisen maailmankäsitys ei sovi nykyaikaan millään mittapuulla, vaan heidän maailmansa on jämähtänyt sinne pyörän keksimisen aikoihin tai vastaavaan. Televisiossa huutava muslimilauma tuo minulle mieleen lähinnä luontodokumentin.

Näistä 300 miljoonasta asuu myös paljon porukkaa näissä länsimaissa, ja varmasti heitä löytyy lääkäreistä ihan perus timpureihin. Eli nämäkin kaverit siis ovat ali-ihmisiä, vaikka olisivat länsimaalaiseen elämäntapaan tottuneet?

Jokainen länsimainen kouluja käynyt ihminen on älykkäämpi ja parempi ihminen, kuin nämä koraania tuijottavat hullut, jotka ei kouluja käy. Eli kai se nyt vittu vaikuttaa älykkyyteen, opiskellaanko nuorena oppiaineita, vai katellaan jonkun ehkä eläneen ja ehkä jotain sekopäistä tehneen kaverin kirjoituksia. Länsimaat tutkii että miten tätä ihmismassaa voidaan ylläpitää, miettii miten vesi riittää, laukasee raketteja tutkimustarkotuksiin, keksii lääkkeet noille mutiaisillekin, joutuu puuttumaan niiden sotiin. Ni ollaan me nyt aika helvetisti ylempänä ihan kaikilla tasoilla. Ählämimaiden suurin kehitystyö menee siihen et miten saadaan mahdollisimman iso pommi jenkkilään, et saatais islamin ylivalta ja kalifit sulfaatteineen ja sulttaaneineen joka kolkkaan maapallolla. Siihen he pyrkivät. Muuta vastausta ei ole.

Muista nyt myös, että länsimaissa asuu paljon arabeita jotka ovat sinne sopeutuneet.

Muuten tää teksti kyllä toi hymyn mun huulille. No se siitä.

Back
Ylös Bottom