Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sen pitäisi jotain kertoa, ettei täällä löydetä edes yhtä islam "sivistysvaltiota" josta kaikki olisi yhtä mieltä.
Maahanmuuttokriitikoita vuonna 1983. Nämä nuoret patriootit tiesivät jo tuolloin että 10 vuoden kuluessa Suomi voi olla samanlainen pahoinvoinnin tyyssija kuin Ruotsi!
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/raja_uraliin_ja_metro_tampereelle_54879.html#media=54881
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012042715507228_ul.shtml Veikkauksia onko asialla ollut oikeat ruotsalaiset vai svartskallet? Aaahhh ihanaa monikulttuurismia Malmössä.
Ali-ihmiset asialla. Mä en ainakaan enää edes pidä ählämeitä tai muita paskiaisia ihmisinä. Vittu viidakossa elävä apinalauma on viisaampi ku noi. Vois tulla joku uus holokausti joka pyyhkis ton kuonan alimpaan helvettiin täältä, ni tulis vihdoin rauhallista tällekin pallolle.
Sen kyllä ymmärrän hyvinkin, että raiskaajat ja muu paskasakki saa ihmiset närkästymään. Mutta puheet ali-ihmisistä, hiekanvärisistä sontaläjistä ja apinoista kuulostaa jo aika pelottavalta. Ajatteletteko te nyt ihan vakavissanne, että vastaan kävelevä vähän tummempi kaveri on ali-ihminen?
Kyllä, sen jälkeen kun kokonainen suku ahdisteli mun 15-vuotiaan sukulaistytön suljetulle osastolle. Kyllä, sen jälkeen kun mun tuttu raiskattiin keskellä kirkasta päivää kun oli pyöräilemässä. Kyllä, sen jälkeen kun mun hyvä kaveri yritettiin raiskata pizzerian takahuoneessa (oli omaakin vikaa). Kyllä, kun katselen samaa vitun paskakäytöstä naisia kohtaan viikonloppuöisin baarin ovella (mm. viimeksi tänään). Mietippä sitä.
Ja nyt puhuin vasta ählämeistä.
Mutta puheet apinoista kuulostaa jo aika pelottavalta.
Eikö olisi huolestuttavampaa, jos ei pitäisi neekereitä apinoina.
Mitä hauskaa vielä luvassa?Tulkitsen että tämä nimitys ählämi tulee Arabista niin..
Maailmassa on 300 miljoonaa Arabia. Eli et ketään näistä pidä ihmisenä? Nämä pitää lähettää alimpaan helvettiin? Jos oikeasti näin idiootille linjalle lähdetään, niin olehan toki sanasi mittainen mies, ja kerro omalla nimelläsi julkisesti tämä mielipide.
Olisi myös mielenkiintoista kuulla perusteluita, millä mittapuulla sä lakipiste olet parempi ihminen kuin nämä "ählämit". Eiku sori, unohdin ettei nämä ollutkaan ihmisiä.
Oliko esimerkiksi 1970 luvun pohjoismaissa näin vammaista meininkiä mamujen kanssa kuin nykyään? Ei mun mutsin tarttenu 80 luvulla stadissa pelätä et turkkilainen veljeskerho tulee ja raiskaa tai vie lompakon. Tällasta se on nykyään. Sitä edes sinä et voi kiistää.
Näiden 300 miljoonan ihmisen maailmankäsitys ei sovi nykyaikaan millään mittapuulla, vaan heidän maailmansa on jämähtänyt sinne pyörän keksimisen aikoihin tai vastaavaan. Televisiossa huutava muslimilauma tuo minulle mieleen lähinnä luontodokumentin.
Jokainen länsimainen kouluja käynyt ihminen on älykkäämpi ja parempi ihminen, kuin nämä koraania tuijottavat hullut, jotka ei kouluja käy. Eli kai se nyt vittu vaikuttaa älykkyyteen, opiskellaanko nuorena oppiaineita, vai katellaan jonkun ehkä eläneen ja ehkä jotain sekopäistä tehneen kaverin kirjoituksia. Länsimaat tutkii että miten tätä ihmismassaa voidaan ylläpitää, miettii miten vesi riittää, laukasee raketteja tutkimustarkotuksiin, keksii lääkkeet noille mutiaisillekin, joutuu puuttumaan niiden sotiin. Ni ollaan me nyt aika helvetisti ylempänä ihan kaikilla tasoilla. Ählämimaiden suurin kehitystyö menee siihen et miten saadaan mahdollisimman iso pommi jenkkilään, et saatais islamin ylivalta ja kalifit sulfaatteineen ja sulttaaneineen joka kolkkaan maapallolla. Siihen he pyrkivät. Muuta vastausta ei ole.