Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietäisikö kukaan kultivoituneempi ihminen mitään kivaa ruokapaikkaa Helsingissä, sellaista josta pääsisi helposti Fredalle ja ei olisi pelkästään pihvipaikka? Ajateltiin ensin (taas) thaimaalaista, mutta sitten aloin sääliä sitä kosmetologia minne ollaan sen jälkeen menossa...

Tietäisikö kukaan kultivoituneempi ihminen mitään kivaa ruokapaikkaa Helsingissä, sellaista josta pääsisi helposti Fredalle ja ei olisi pelkästään pihvipaikka? Ajateltiin ensin (taas) thaimaalaista, mutta sitten aloin sääliä sitä kosmetologia minne ollaan sen jälkeen menossa...

Sushia?

Ollaan kyllä aika monesti käyty sushi-paikassa, mutta jos tietäisit mitään sen veroista paikkaa, joka lopetettiin siitä Kampin kulmalta Teerenpeliäkö? vastapäätä se oli, niin itseasiassa aika hyvä idea!

Jeeee, pahin flunssa näyttäisi olevan ohitse... elämän pieniä iloja. :) Ja ulkona paistaa aurinko, jokohan sitä uskaltautuisi illalla juoksemaan...

Ollaan kyllä aika monesti käyty sushi-paikassa, mutta jos tietäisit mitään sen veroista paikkaa, joka lopetettiin siitä Kampin kulmalta Teerenpeliäkö? vastapäätä se oli, niin itseasiassa aika hyvä idea!

Sähkötalossa on Daruma, ei paras mahdollinen mutta oikein hyvä. Vähän sivussa, mutta Kampissa on Shanghai Kitchen. En tiedä mihin kohtaan Fredaa olet menossa, mutta Koto on Lönnrotinkadulla ihan siinä lähellä.

Sähkötalossa on Daruma, ei paras mahdollinen mutta oikein hyvä. Vähän sivussa, mutta Kampissa on Shanghai Kitchen. En tiedä mihin kohtaan Fredaa olet menossa, mutta Koto on Lönnrotinkadulla ihan siinä lähellä.

Kiitos, nuo vaikuttaa kaikki hyviltä!!!

Miten muuten voi yhtä aikaa v*ttaa ja kuplia:P

Ihmeen hyvä päivä. Asiakkaat ei ärsytä, puoltoista tuntia töitä jäljellä. Joku negatiivinen asiakaspalaute oli tullut ja pomo pyys asiasta jutulle. Selvisi sitten etten se ollutkaan ollut minä :) iltasella muuttoavuksi kaverille ja sitten kamat kasaan niin saa huomisen työpäivän jälkeen ojentaa nilkan suoraksi ja kaahata pohjanmaalle.

Sä et halua tietää, mitä mulle tuli tästä ensimmäisenä mieleen... Saisko vähän selvennystä tohon kuplimiseen? Jännityksen, ilon vai minkä takia?

Mä luulen kans etten halua tietää..:P Ilosta tarkoitin. Toisaalta muistin just että mun yksi työkaverihan sanoi kerran, että olen ensimmäinen ja ainoa ihminen joka on uhannut kuristaa sen hymyssä suin, että ehkä tämä onkin ihan normaalia vielä:D

Mä luulen kans etten halua tietää..:P Ilosta tarkoitin. Toisaalta muistin just että mun yksi työkaverihan sanoi kerran, että olen ensimmäinen ja ainoa ihminen joka on uhannut kuristaa sen hymyssä suin, että ehkä tämä onkin ihan normaalia vielä:D
Jos se ei oo sama asia, joka vituttaa ja kuplituttaa, ni se on ihan normaalia. Naiselle. Musta tuntuu vähän väliä siltä, yleensä kyl painottuu enempi sen kuplimisen puolelle, mut sit ku vitutus iskee, se iskee rankasti.

Kait sitä nyt omalla partsilla saa pervoilla jos haluaa, jopa pimpsasilleen. Go for it!

Te käsititte nyt väärin. Ilman housuja, eli ilman farkkuja. Ihan alushousut jalassa ajattelin. Mutta vähän on vilpoinen tuulonen, joten pitänen housut jalassa.

Ja kesäisin joskus otan alasti aurinkoa parvekkeellani. Se on mukavaa ja virkistävää.

Back
Ylös Bottom