Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Myin osan elämää tärkeämmästä kokoelmastani, PPSh-41:en... Rahan tarve on kova, ei voi mitään. Tuntuu ku olis myynyt kaverin. Tai sielun. Tai molemmat yhtäaikaa, samalla kaakeleita syödessä. Kaktusnuudeleita nurkissa, näin kerran unta että söin kolikoita.

Vituttaa.

...Tulen asemalle pyörällä vastaan, tarakalle hyppäät, laukkusi kannan...

Vituttaa aika huolella paikallinen poliisi. Piti mennä kesätöihin yhteen vartiointifirmaan, ja kun nuoruudessa tuli töhöiltyä yksi merkintä poliisin rekisteriin (tai oikeammin tuli oltua mukana kun kaveri töhöili), niin selvitin etukäteen, että voivatko myöntää vartijakortin. Tiskin täti sanoi, että ko. tapaus on jo pyyhkiytynyt tietokannasta, eikä ole mitään estettä kortin myöntämiselle. Nyt sitten vein viime viikolla kurssitodistuksen poliisille (firma makso kurssin) ja tänään sitten soitin poliisille, että onko kortti jo valmis. Tuli tieto, että asiaa selvitetään vielä, koska tuo ko. merkintä rekisterissä saattaa evätä kortin saamisen. Että parhaassa tapauksessa saa maksaa firmalle tuon kurssimaksun, koska ei pääse töihin ilman korttia, eikä välttämättä saa enää muutakaan työtä kesäksi. Että kiitosta vaan tästä. Lisävitutuksena TE-toimisto ilmoitti, että KELAn maksama työmarkkinatuki tammikuusta lähtien ei kuulukaan minulle ja perivät sen takaisin. Ilmeisesti opiskelut syksyllä aloitetaan aika rahattomana.

Tiedättekö sen tunteen kun tekisi mieli vaan kirkua/huutaa täysiä? Tai vaikka hypätä trampoliinin avulla päin seinää, hajottaa jotain yms. :curs:

Menee niin hermot taistella "terveydenhoitojärjestelmän" kanssa kuukausi kaupalla. Miten voikaan olla avun tai hoidon saaminen niin uskomattoman vaikeaa? Olen kiertänyt jo useamman lääkärin, saanut lähetteitä eteenpäin moneen kertaan, kuullut erikoislääkäriltä kommentin että tilanne on hyvin huolestuttava/vakava ja minut olisi tutkittava "niin pian kuin mahdollista". Silti mitään ei tapahdu! Pompotetaan edes takaisin ja käsketään aina odottaa vähän vielä lisää.. Vaikka yleensä olen kärsivällinen ihminen, tämä ajaa hulluksi pikku hiljaa. Pahinta on kun jo tietää ettei kaikki ole kunnossa. Ja nyt uteliaat työkaverit soittelee, antaa hyviä "neuvoja" ja seuraavaksi pitäisi todennäköisesti selittää jotain pomolle. :curs:

Vitun vakuutusyhtiöt. Pohjolassa ollut autovakuutukset ja kotivakuutukset aina. Edellisestä autosta vaan on yli 5 vuotta aikaa, soitin niin kylmästi vaan nollabonuksille.

Kylläpäs voikin taas nakertaa. No lähtee pohjolasta vakuutukset aika äkäseen. Jospa muut antais bonuksia jos siirrän vakuutukseni.

Edit: No eipä se siirtäminenkään mitään auta. Osakaskosta nyt sentään sain bonukseni mut se paljoa lohduta.

Piti mennä kesätöihin yhteen vartiointifirmaan, ja kun nuoruudessa tuli töhöiltyä yksi merkintä poliisin rekisteriin (tai oikeammin tuli oltua mukana kun kaveri töhöili), niin selvitin etukäteen, että voivatko myöntää vartijakortin.

Minkälainen tötöily ja seuraamus oli, ja kuinka kauan sitten? Jos nyt saan udella ja kehtaat paljastaa.

Joku homo varasti mun röökit pukuhuoneesta.
Ei edelleenkään duunia kesäks ja jostain olis revittävä rahaa vuokraan.
Ai niin, ja läppäri hajos -> kaikki hommat mihin tarvii konetta hoidettava koululla. Ei ton korjauttamiseenkaan olis nyt hirveesti ylimäärästä rahaa..

Kevät ois muuten niin mukavaa aikaa: auringonvaloa ja lämpöä ja lintujen laulua sekä esiin putkahtelevia kukkia

... mutta eikös joka kevät ne moottoripyörähäiriköt ja jenkkiautopellet ilmesty pilaamaan sen joka ainoa kerta

jypin mestaruusjulhat.. vittu kiinnosti.

tuossa ne möykkää naapurissa.

Turhat ostajat jotka soittaa "tuun kattoon sitä sillon ja jos se on ok nii ostan". Ei näy ei kuulu. Parin soittoyrityksen jälkeen kun vastaa nii "ööö...ööö...mä ostin semmosen jo"

Kyrsii aika saatanasti, oon tehny youtube accountin joskus viitisen vuotta sitten ja nyt en ollut käyttänyt sitä puoleen vuoteen. Noh ne nerot on ilmeisesti vaihtanu sen youtube accountin salasanan niin että se on sama salasana mikä pitäisi olla siihen accountiin rekisteröidyn sähköpostin salasana. No toi sähköposti oli hotmailin sähköposti joka on hakkeroitu joskus vuonna nakki ja kives kun hotmaililla on niin paska tietoturva. Eli koska mulla ei ole enää pääsyä hotmailin sähköpostiin niin en pääse myöskään käsiksi tohon youtube accountiin.

Vitun vakuutusyhtiöt. Pohjolassa ollut autovakuutukset ja kotivakuutukset aina. Edellisestä autosta vaan on yli 5 vuotta aikaa, soitin niin kylmästi vaan nollabonuksille.

Kylläpäs voikin taas nakertaa. No lähtee pohjolasta vakuutukset aika äkäseen. Jospa muut antais bonuksia jos siirrän vakuutukseni.

Edit: No eipä se siirtäminenkään mitään auta. Osakaskosta nyt sentään sain bonukseni mut se paljoa lohduta.

Jännä juttu, mulla oli ihan samanlainen tilanne vuonna 1&2 pohjolassa ja sain pidettyä bonarit. Se virkailija oikeen kaivamalla kaivo wanhan vakuutuksen esiin ja sano että no worries, otetaan tuolta noi bonarit vaikka on yli 5v taukoa.

Naapuri luukuttaa oikein huolella paskaa musiikkia, eli vituttaa noi paperin paksuset seinät :@ ei auta ku kestää on sitä tullu välillä itekin baarin jälkeen kuunneltua juicea ja itkettyä x-asennossa keskellä keittiön lattiaa :)

e. ja toi vitun muurahaisjoukku keittössä alkaa kans vituttamaan saaatana

Back
Ylös Bottom