Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

^^Erään tutkimuksen mukaan Suomi on yksi niistä Euroopan maista joissa suurimman osan henkirikoksia tehtailee parillisilla kengillä kävelevät ihmiset.

No kylläpä vedettiin mutkat suoriksi. "Tuplaus muutamassa vuodessa". Oikeammin 70% 8 vuodessa mikä ei mielestäni ole aivan mahdotonta, kun kyse kuitenkin 2000-luvusta, joka oli tuohon myyntihetkeen asti pelkkää nousukiitoa eli asuntojen arvot nousi koko ajan. Arvo-asunto hyvällä paikalla vielä enemmän. Kärpäsestä härkänen taas sanon minä.

En ole tutkinut että onko moinen hinnan nousu normaalia mutta näin maalaisjärjellä haiskahtaa pahasti.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040715424728_vi.shtml

"Erittäin mautonta näyttää suosikkihahmon itsemurha. Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa? Minun 28-vuotias poikani, joka on sepon suuri fani meni hysteerisenä huoneeseensa itkemään, kun näki sepon itsemurhan."

Itkin hetken hiljaa mielessäni ku luin ton..:D

Kuinka heleppo trolliin ihmiset oikein nykyään menee?

LihavaSika ja Pyr0: sarkastiset kritiikin kritiikit auttavat ehkäisemään erityisesti juuri Suomessa päihde- ja mielenterveysongelmista aiheutuvat murhenäytelmät? Vaiko lisäävät asennetta: "näin on aina ollut, eikä sille mitään voi, tehdäänhän sitä muuallakin".

Voihan sitä toki aina laittaa pään puskaan ja vetää kaverin sinne myös jos se turhia elämöi...

Sori reenailija minun aivojen kapasiteetti ei riitä käsittelemään tuota lausetta. Yritin.

Tuntuisko? Kyllä tuossa jo tosiaan pistäis hieman miettimään...
Ettei menis offtopic: "Kohtuuttomalta tuntuu"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041115437793_uu.shtml Mitä veikkaatte oliko "saunaillassa" sovittu toi homma että pudotetaan linnatuomio pois ja ehdonalaista, eikä menettänyt edes sotilasarvoa:) Joo kyllä laki on kaikille sama.

Täh? Johan ne perustelut tuossa sanottiin. Ei nyt joka asiassa tarvi jotain salaliittoja pelätä.
"Hovioikeus perusteli rangaistuksen ehdollisuutta muun muassa sillä, että ehdoton vankeus olisi kohtuuton syytetyn terveydentila huomioon ottaen."

Eli tyyppi on jollain lailla niin sairas nykyään, ettei voi linnaan laittaa, kun ei kuitenkaan mistään henkirikoksesta kyse (riski kanssaihmisille). Jampalta on varmaan viety kuitenkin mahdollisuus toistaa vastaavaa rikosta.

Ei voi oikeesti sanoa kuin vaan et voi vittu mitä ihmisiä oikein on!!! Että nyt vaan kaikki ulkomaalaiset pitämään hihassa merkkiä joka kertoo mistää oot...luoja

Itseäni tossa häiritsee et toi sateenkaari lippu menee homoille, kun itse olisin laittanut sen suomenruotsalaisille, mut nehän on käytännössä sama asia joten voivat varmaan valita kumman haluavat.Kiinnostaa tietää et millainen hihamerkki me superseksikkäät, treenatut ja hyvinvarustellut miehet saadaan? Meinaan on se nyt ihan hemmetin inhottavaa ku naiset aina kävelee ohi ilman et huomaa noita ominaisuuksia mussa :D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom