Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Iskä on joka vuos ostanu mignon munan ja suklaapupun. Sitten viime pääsiäisen on tullu tää bodailu vähän vakavemmaks. Syönkö ton munan ja pupun vai jätän syömättä? Kumminkin pidän alkoholi/herkku selibaattia 25.5 asti, jolloin valmistun.
Oon aina miettinyt tuollaisissa tilanteissa näin: kummasta on enemmän haittaa? Siitä että stressaat että voi voi, voinko nyt syödä yhden Mignonin ja suklaapupun, vai siitä että dieettaat muuten täysillä mutta annat nyt itsellesi vapauden hieman herkutella?

Viikko kuumeettomuutta takana, antibiootti kuuri loppuu maanantaina nuhaa ei ole, yskittää vähän.
Voinko mä mennä kevyelle lenkille?

Mulla oli ab-kuuri angiinaan ja kävin sitten ihan treenejä tekemässä kun ei ollut kuumettakaan. Eli eiköhän tommonen kevyt lenkki mee jo melkeen lääkitsevänäkin. Pääset pihalle raikkaaseen ilmaan.

Semmone kysymys, joka liittuu rintojen silikooneihin. Jos on tavoitteena fitness -tyylinen treenaus (mahdollisesti myös alhainen rasva%), niin pitääkö se implantti laittaa tällöin rintalihaksen alle vai päälle?

Pitäis täyttää englanniksi hakemus, jossa lukee: "Please complete in block print". Tarkoittaako tää nyt, että pitää printata ja täyttää käsin vai ihan koneella?

EDIT: No oli tosiaan tyhmä kysymys. Block capital tarkoittaa tikkukirjainta ja hakemus pitää allekirjoittaa. Logiikkani mukaan täytyy siis kirjoittaa käsin. :D

Millä mä saan omaan profiiliin tollasen jutun, että vaikka joku iskulause näkyy joka postauksessa tossa alhaalla? Hommasin vipin mut oon ihan palikka näiden kans :D

Millä mä saan omaan profiiliin tollasen jutun, että vaikka joku iskulause näkyy joka postauksessa tossa alhaalla? Hommasin vipin mut oon ihan palikka näiden kans :D
Se on allekirjoitus. Eli meet vaan tuolta oikeasta yläreunasta kohtaan "asetukset", ja sieltä "muokkaa signaturea".

Miksei teeveessä näytetä tissejä?
Ainakaan tarpeeksi...

Miksi Lontooseen pääsee lentäen parilla kympillä parhaimmillaan, mutta annas olla kun tulet Ruotsista takas Suomeen, hinta saattaa olla miltei kolminkertainen?

Hoi!

Minulle on Sodankylästä tulossa paketti jota odotan innolla huomis aamuksi tänne rovaniemelle. Seurantakoodikka posti.fi -osoitteessa pakettihaku antaa seuraavanlaista informaatiota:

"Lähetyksen rekisteröinnit
10.04.2012, klo 21:13 Lähetys rekisteröity 90000 OULU

10.04.2012, klo 11:21 Vastaanotettu kuljetettavaksi 99600 SODANKYLĂ„
"

Tuohan nyt maalaisjärkellä IMHO tarkottaa sitä että mun paketti on menny ohi rollon ouluun saakka. MItäs helvetin järkeä tuossa on olevinaan? Kertokaa joku mulle onkohan se ny huomen aamulla ennen kahtatoista haettavissa tosta rovaniemen postikonttorista se paketti :)

Hoi!

Minulle on Sodankylästä tulossa paketti jota odotan innolla huomis aamuksi tänne rovaniemelle. Seurantakoodikka posti.fi -osoitteessa pakettihaku antaa seuraavanlaista informaatiota:

"Lähetyksen rekisteröinnit
10.04.2012, klo 21:13 Lähetys rekisteröity 90000 OULU

10.04.2012, klo 11:21 Vastaanotettu kuljetettavaksi 99600 SODANKYLĂ„
"

Tuohan nyt maalaisjärkellä IMHO tarkottaa sitä että mun paketti on menny ohi rollon ouluun saakka. MItäs helvetin järkeä tuossa on olevinaan? Kertokaa joku mulle onkohan se ny huomen aamulla ennen kahtatoista haettavissa tosta rovaniemen postikonttorista se paketti :)
Pohjois-Suomen paketit menevät Postin jonnekin jaittelukeskukseen, jossa jaetaan eri puolille Suomea menevät paketit. Onhan tuossa paljonkin järkeä, mm. resurssit.

On huomenna.

Pohjois-Suomen paketit menevät Postin jonnekin jaittelukeskukseen, jossa jaetaan eri puolille Suomea menevät paketit. Onhan tuossa paljonkin järkeä, mm. resurssit.

On huomenna.

Kiitos ja kumarrus. Onhan siinä järkeä varmastikin, mutta kun Roi on tossa Sodankylän ja Oulun välissä niin iski pieni paniikki :P

Oon lähdössä ulkomaille ja haluan välttää massiiviset puhelimeen kertyvät nettimaksut. Miten puhelimen saa sellaiseen moodiin, että netti on täysin pois päältä ja vain puheluista voi tulla laskua? Puhelimena Samsung Galaxy S+ ja liittymä Saunalahden Tikka + perus.

Paikan päällä hommaan varmaan pre-paidin, mutta alkumatkalle ainakin tarpeellista tietoa.

Back
Ylös Bottom