1nappi: on/off
Kyllä joku tuonkin saisi epäkuntoon, siinä on kuitenkin ainakin yksi liikkuva osa! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1nappi: on/off
Kyllä joku tuonkin saisi epäkuntoon, siinä on kuitenkin ainakin yksi liikkuva osa! :D
Mullakin on radio-ongelma. Autosta tyhjeni akku ja se tyhjensi radion. Nyt jos radion laittaa päälle, tulee auton näyttöön teksti "safe" eikä mitään muuta tapahdu. Ja olen muuten runkannu kaikki napit läpi. Kai se ohjekirja on pakko kohta kaivaa esille... :jahas:
Joudut kaivamaan ohjekirjan esille. Siinä on varassuoja päällä. Ohjekirjassa on ohjeet miten saat sen pois. Minulla piti painaa AS nappia pohjassa ja sitten syöttää nelinumeroinen koodi siihen.

Mä mietin kans jotain tollasta, että kun siinä se "safe" vilkkuu.
on haluja tulla vittuilemaan etten osaa edes auton radioo käyttää. The stage is yours.
Mitäs yllytit.

Mä mietin kans jotain tollasta, että kun siinä se "safe" vilkkuu. Ei oo ennen tullu tommosta hi-tech (hah :D) laitetta vastaan kun on ajellu sillä tuhannen vanhalla Orionilla. Jännä miten se tekniikka kehittyy kymmenessä vuodessa...
Tässä siis tahatonta ironiaa, jos vaikka jäi joltain ymmärtämättä ja on haluja tulla vittuilemaan etten osaa edes auton radioo käyttää. The stage is yours.
Autoihin pitäisi ilmeisesti alkaa myydä lisävarusteena naisen logiikalla toimivia radioita... kukahan sellaisen suunnittelisi ja ymmärtäisikö sen päälle kukaan muu kuin itse suunnittelija, kun naisen logiikastakin on yhtä paljon versioita kuin naisiakin.
Voi hiton hitto, sekoitin autoradiosta kaikki kanavat yhdellä napin painalluksella, olis kiva tietää mikä se nappi oli. Nyt niissä lukee kaikissa jotain 1611kHz. Varmaankin pakko ottaa RTFM-menetelmä käyttöön. En olis musiikkia halunnutkaan kuunnella.
Se haluaa koodin. Ja toivottavasti se on sulla jossain ohjekirjan välissä tallessa.
Muuten joudutaan seuraavaksi antamaan vinkkejä miten tommonen turvakoodisysteemi murretaan:piis:
Niin no jos se koodi ei ole ohjekirjan välissä, niin eipä se minun vika ole, vaan sen edellisen omistajan. Täytyy kattoo tos kolmen tunnin päästä ku autolle meen, että mitä sille tekee. Jos ei muuta ni hakkeroin.
Mut äläälä sillä lekalla.
Ettet sä nyt oo vahingossa vaan painanut radiota FM:stä AM:ksi?
e. Joku mode -nappi vois tehdä tuon?
Oho. Tapatalk on perin kummallisen näköinen...
Mikä siinä on?