Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä semmoinen fiils tästä, että jos Teräsniska selviää, niin Isabella selviää tosta yliajosta vielä kuin koira veräjästä.

On kyllä semmoinen fiils tästä, että jos Teräsniska selviää, niin Isabella selviää tosta yliajosta vielä kuin koira veräjästä.

Kyllä mä uskon, että oikea yliajaja selviää kaikille vielä. Salkkareissa on aina tullut asiat ilmi ennemmin tai myöhemmin. Ainoa juttu, jota emme ehkä koskaan saa tietää on se, että mitä helvettiä sille smetanapurkille tapahtui.

Edit. Laskujeni mukaan se purkki on nyt ollut siellä peltirasiassa 7 vuotta.

jopas oli jakso. seppo, salkkareiden jeesus päätti teatraalisesti lähteä pitkänä perjantaina. vanhojen kansansatujen perusteella on siis odotettavissa paluu kolmantena päivänä, jännittävä jakso siis tulossa. koska edellinen veikkaus osui miltei nappiin, tohdin heittää tulevastakin jaksosta analyysin.

itse en näe kuin kaksi vaihtoehtoa, ensin se epätodennäköisempi: ismo ja helena pamahtavat paikalle, seppo roikkuu kuin hedelmä, outo, kypsynyt katossa. ismo riuhtaisee sepon alas ja seppo alkaa köhimään "antakaa mun kuolla, tapoin marianki". helenalla leikkaa sitten minuutin mietiskelyn jälkeen että "miten sä tapoit marian, kun isabellakin tappoi? petitkö sä mua isabellan kanssa autossa?" kuitenkin, niin tai näin homma selviää ja seppo jatkaa onnellisesti sarjan loppuun asti.

vaihtoehto kaksi: tale "kusipää homo" taalasmaa, tuo nuori aki nikkinen on hakenut pihlajakadun pahan pojan paikkaa pitkäjänteisesti. nyt kun talon todellinen kummisetä kuolee, on aika pahuuden perhosen kuoriutua uuteen loistoon. talehan ei varmaan itsekään vielä tiedä olevansa noin mulkku jätkä, mutta ei tarvita kuin pieni töytäisy oikeaan suuntaan ja se löytyy aivan naapurista; sarjaan vierailemaan tullut kiihkouskovainen, joonatanveli, erkki metsolan tytär matvitunleena. tähän väliin spoilausvaroitus, näin tulee 94 prosentin varmuudella käymään. tale itkee portaiden yläpäässä kuollutta vaariaan. matleena tulee kysymään "mikä hätänä, miksi itket tale, kusipää homo?" "vaari tappoi itsensä ja se on mun syy" kitisee tale. "eikä, itsemurha on synti!!" ja näin, pitkästä aikaa saku salinin jälkeen salkkareissa käytetään jälleen kirosanojen kestosuosikkia "vittu mä sulle synnit näytän nenävikainen huora!!!" ja näin kaikkien helpotukseksi matleena lähtee sarjasta porraskuoleman kautta ja sepon lähdölle oli todellinen syy. lopussa tale kävelee james cameronin lavastamassa ympäristössä kohti helsingin herruutta. aivan satavarma en ole, mutta luulen että se tulee näyttämään jotakuinkin tältä:

Gates-Of-Lucifer-f.jpg

okei, vielä jokeri tähän loppuun: seppo kuolee, mutta heiluu pihlajakadulla aivan normaaliin tapaan, naama vain valkoiseksi maalattuna päällään hopeinen talotaikurin puolihaalari. end of story.

Jos sepi lähtee ni sarjan kattominen jää kun seinään! Mut tuskinpa vaan. Ja kukas nää mafia mikaeli pätäkät sit olis keikannu?

Jos sepi lähtee ni sarjan kattominen jää kun seinään! Mut tuskinpa vaan. Ja kukas nää mafia mikaeli pätäkät sit olis keikannu?

Sepi käyny kun vähän viinarahaa tarvinnut..
Ei vaan, tosiaan kukahan tää vois olla.. Spekulointeja tästä?

Sepi käyny kun vähän viinarahaa tarvinnut..

Jos oletetaan, että siihen on tarvittu ne molemmat avaimet niin aika vaikee kyllä keksiä että kuka se ois voinu olla. Se Joonatanin avainhan oli joskus kateissa. Oliko Joonatan jo siihen mennessä kertonu Jirille siitä avaimesta? Jos Jiri jo sillon ties mikä avain se oli niin sehän ois voinu tiirikoida tiensä Ismon asuntoon ja hakea rahat. Tai sitten Severi, sehän oli kiinnostunut siitä Joonatanin avaimesta :)

Sata miljardia dollaria (Zimbabwen) vetoa että se oli Antti.

Perustelut;

- Antti tiesi rahoista
- Koska hän on poliisi hän pystyi koska tahansa menemään rahojen luo
- Hän on kuitenkin rikollista sukua vaikkei itse tiedäkkään
- Antti osaa tarvittaessa tiirikoida lukkoja
- Antti haluaa Liisan telkien taa nimenomaan hankkiakseen syntipukin

Sata miljardia dollaria (Zimbabwen) vetoa että se oli Antti.

Perustelut;

- Antti tiesi rahoista
- Koska hän on poliisi hän pystyi koska tahansa menemään rahojen luo
- Hän on kuitenkin rikollista sukua vaikkei itse tiedäkkään
- Antti osaa tarvittaessa tiirikoida lukkoja
- Antti haluaa Liisan telkien taa nimenomaan hankkiakseen syntipukin

Antilla ei riitä älli tommosiin kuvioihin! Kyllä se vaan on ollut Ipi joka käyny ne rahat hakemassa, en tiedä miten se teki sen, mutta se se oli!

Mä mieti kanssa niiden Mikaelin rahojen kohtaloa. Oisko tuo kuitenkin vai Liisan juoni viedä Ipen rahat? Ippe pelastaa naisensa kun muuten Mikael uhkaa viedä jopa hengen. Eikös Ipellä ole fyrkat tallessa edelleen? Yhtä kiero se Lissu on kuin aina ennenkin. Itse spekuloisin näin.

joo se rahajuttu on kieltämättä mielenkiintoinen, itse toivon että se oli se lutkahtava pankkineiti joka ne rahat vei. miettikö muuten kukaan muu mihin sepon köysi oli kiinnitetty kerrostaloasunnossa?

^Kattolamppu ei varmasti kestä Sepon painoa, olisko kattokoukkuun? Jotain hämärää siinä Anni tätissä on kieltämättä. Joko se on jonkun sukulainen ja muut ei sitä tiedä tai sitten se kieroilee Severiä itselleen, sehän on Severin kimpussa koko ajan.

Ossi rahojen viejänä oli vähän kaukaa haettu jos se tuossa Oskulla oli ajatuksena muutama viesti sitten.

Siinä Annissa tosiaan on kanssa jotain kieroa. En usko että se niistä rahoista tietää mutta joko se on jonkun mummo oikeesti tai sitten se vaan kaappaa itselleen perheen kun ei sillä sellasta ole. Mikähän kuva sillä on siinä medaljongissa? Jos se onkin Lassen "sotavuosien" salarakas? :jahas:

Back
Ylös Bottom