Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nämä pitkät pyhät tympii vietävästi!

Kaikki ihmiset, joita piti vittu ny pääsiäislomilla nähä on kipeenä.
Vittujen kevät mä riipasen kännin ihan kohta....!!!!

Kaikista kaupoista oli kananmunat loppu, kohtahan kolesteroolini tippuu normaalille tasolle. Syytän viherpiiperöitä, EU:ta ja uskonnollisia hihhuleita.

Ostin kaljaa tilalle.

Pää hajoo kun selkä on taas rikki. Nyt jo yli viikon tauko salista ja huomenna pitäs vielä ajaa 900 kilsaa että pääsee pohjosesta kotiin..

Kaikista kaupoista oli kananmunat loppu, kohtahan kolesteroolini tippuu normaalille tasolle. Syytän viherpiiperöitä, EU:ta ja uskonnollisia hihhuleita.

Ostin kaljaa tilalle.

Mä vaihdoin vapaat munat vähemmän vapaisiin, et sain edes jotain. Mut kait sulla nyt on edes pekonia paikkaamaan tuota kolesterolivajetta? :)

Heräsin 20:00. Näin vain vilahduksen punasesta auringonlaskusta. Lievä ahdistus päällä. Normaalit ihmiset on varmaan jossain viettämässä aikaa ystäviensä kanssa ja siemailemassa viiniä.

Just ku sain kauan oottamani treeni- ja ruokintaohjelmani, et pääsisin Lontoon olympialaisiin mennessä tavoite kuntoon, iski talven/kevään räkä-päänsärkyflunssa. Ainut koko talvena.
Ympärillä on räitty ja köhitty urakalla ja mä oon tähän asti säilyny terveenä. Ni nyt sitte ku piti alkaa tosi rääkki.
Mä niiiiin hajoon :itku::itku::itku::face:

Joku taas nyt vituttaa, mutta en keksi mikä...

Kohtalotovereita täällä. Kohta viikon jatkunu yskä ja epäsäännöllinen räkäsyys. Alkaa pikkuhiljaa poksahtaa päässä ku olis ollu mahis nähä frendei yms. Salillekkaa oo viittiny mennä viikkoo ettei pitenis tää paska... Kaljaaki tekis mieli.. Eilen join yhen ja tuli hirvee hedari..

Nälkä. Nälkä. Nälkä.

En oo varmaan ikinä eläissäni ollut näin nälissään mitä nyt oon alkanut olemaan. Pinna aivan saatanan kireällä kun maha kurnii ihan hulluna. Iltaisin olisi kannattavaa mennä heti viimeisten syömisten jälkeen nukkumaan niin ei ehtis tulla nälkä ja sais nukuttua, vaan jumalauta ei pysty kun dieetti tekee niin pirteäksi että kukun aamuyöhön asti kaikkina päivinä. Unentarve minimoitunut 4-6h ja jatkuvasti saa olla nälässä.

Tää tyhjän mahan mouruaminen ja suoliston jatkuva kurina on juuri tänään aivan herrrrrrrmoja raastavaa. Parempi tulla saatana hyviä tuloksia tästä kärsimyksestä.

Back
Ylös Bottom