Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Yhtenä päivänä oli yhdellä narkilla vasen pikkurillin tilalla jonkun sortin tynkä+paketti. Rupesin miettimään että useamman kerran olen nähnyt tuollaisen sormipuoli narkin. Joten paljonko velkoja kuitataan yhdellä sormella? 5000€ 10000€ ?
Sitten miksi useimilla narkeilla on helvetisti kaiken laista krääsää yllä. Jotain halppis koruja jne jne.

Kui kauan maitorahka säilyy huoneenlämmössä nimim. Kouluun eväitä.

Kui kauan maitorahka säilyy huoneenlämmössä nimim. Kouluun eväitä.

Useamman tunnin helposti. Mulla on joka päivä purkki 5-8 tuntia repussa kun otan evääks eikä se mikskään mene. Kerran oon tainnu syödä jopa vuorokauden huoneenlämmössä olleen purkin eikä siitäkään mitään tullu.

Yhtenä päivänä oli yhdellä narkilla vasen pikkurillin tilalla jonkun sortin tynkä+paketti. Rupesin miettimään että useamman kerran olen nähnyt tuollaisen sormipuoli narkin. Joten paljonko velkoja kuitataan yhdellä sormella? 5000€ 10000€ ?

Saattaa olla ihan amputoitukin, ei mitenkään harvinaista suonensisäisten huumeiden käyttäjillä. Pistelemällä kaikennäköistä tavaraa sinne suoniin saattaa seurauksena tulla pahojakin tukoksia verenkiertoon ja tästä seuraa sitten kuolioita raajoissa, sormissa, varpaissa ym.

Onko mitään hyvää tahranpoistokikkaa olemassa? Kaadoin tollasille vaaleansinisille farkuille tilkan teryakikastiketta, ja pesu ei ainakaan sitä näytä kiinostavan yhtään. Samanlainen ruskea paskaläikkä haaroissa.

Marketista semmonen häiritsevän pinkki purkki tahranpoistoainetta, nimeä en muista. Lähti ainakin valko/sinisestä hupparista ja sinisistä farkuista veret pois vaikka oli pari viikkoa ollu mytyssä vessan nurkassa.

Sitten miksi useimilla narkeilla on helvetisti kaiken laista krääsää yllä. Jotain halppis koruja jne jne.

Tähän olisi jännä saada vastaus kunnon alanmieheltä. Musta jotenkin tuntuu, ettei sormesta kauheasti velkoja lyhennetä, kun eihän siitä saa mitään vastinetta rahalle, toki se on hyvää pelottelua ja ihmisen vahingoittaminen aika kallista touhua.

Ja mitä noihin koruihin tuleen, niin luulen että ne kuuluvat alanmiesten imagoon. Antavat kai jonkun mielestä varakkaan olemuksen ja sopivassa tilanteessa voi onnistua myymään niitä rihkama koruja aitoina.

Tähän olisi jännä saada vastaus kunnon alanmieheltä. Musta jotenkin tuntuu, ettei sormesta kauheasti velkoja lyhennetä, kun eihän siitä saa mitään vastinetta rahalle, toki se on hyvää pelottelua ja ihmisen vahingoittaminen aika kallista touhua.

Ja mitä noihin koruihin tuleen, niin luulen että ne kuuluvat alanmiesten imagoon. Antavat kai jonkun mielestä varakkaan olemuksen ja sopivassa tilanteessa voi onnistua myymään niitä rihkama koruja aitoina.

Niin mitähän tuolla pankissa sanoisivat kun menisin että tosta kummastakin kädestä pikkurillit pois niin olisko se 10000€ ja että esinahka kanssa pois niin kattasko sillä korot. Ja rahat tuohon käteen kiitos.

Lisätään tuohon narkkien krääsä hommaan viellä että yleensä heillä on viellä monesti kaikkea mainos/logollista vaatettakin päällä. Ovat kyllä helposti tunnistettavissa kun ovat kuin käveleviä joulukuusia.

Kyllä. Mutta mikä estää ettei pelkkä tikku toimi? Ja/tai siis miten tuon mp3:n siihen kiinni saa?

mp3 soitin on soitin, ja aux-johto toimii steroitten kanssa samaan tyyliin kun korvalaput.
Muistitikku ei oo soitin.

Mulla meni partakoneesta se teränsuojus rikki, saako niitä ostettua uusia erikseen jostain vai pitääkö mun ostaa kokonaan uusi kone?

Marketista semmonen häiritsevän pinkki purkki tahranpoistoainetta, nimeä en muista. Lähti ainakin valko/sinisestä hupparista ja sinisistä farkuista veret pois vaikka oli pari viikkoa ollu mytyssä vessan nurkassa.

Vanish Oxy Action. Tai Rainbown vastaava, täysin samaa tavaraa. Itellä ainakin auttanu ihan mukavasti jämähtäneisiin tahroihin ku lyö mitallisen normipesujauheen lisäksi.

Google ei tiennyt, että onko yleisesti ottaen huomenna uimahallit kiinni? Vuonna 2008 näyttäis olleen kiinni pitkänä perjantaina, sen tuoreempaa tietoa ei ollut.

Google ei tiennyt, että onko yleisesti ottaen huomenna uimahallit kiinni? Vuonna 2008 näyttäis olleen kiinni pitkänä perjantaina, sen tuoreempaa tietoa ei ollut.

Katoin googlella, ni tuntus huomisen, eli perjantain olevan kiinni käytännössä kaikki uimahallit. :)

Katoin googlella, ni tuntus huomisen, eli perjantain olevan kiinni käytännössä kaikki uimahallit. :)

dänks, sun google on sitten parempi kuin mun google:D Hitto, mitään ei voi sitten niinkois huomenna urkata.

Saattaa olla ihan amputoitukin, ei mitenkään harvinaista suonensisäisten huumeiden käyttäjillä. Pistelemällä kaikennäköistä tavaraa sinne suoniin saattaa seurauksena tulla pahojakin tukoksia verenkiertoon ja tästä seuraa sitten kuolioita raajoissa, sormissa, varpaissa ym.

Eikö teoriassa piikkihuumeet liukene vereen? Mut joo, kyl mä sen toki ymmärrän että kadulla liikkuvassa kamassa on voitu käyttää jatkamiseen ihan mitä tahansa, mikä vaan sattuu oleen oikeen väristä.Mut siis jos sairaalassa lääkäri pistää potilaaseen säännöllisesti jotain apteekkilaatuista kamaa ni ei kait sen pitäs kuitenkaan tukkia suonia.

Mul oli entuudestani käsitys et toi ongelma johtuis siitä et narkit ottaa bentsotabletteja ja tekee niistä ite rännikamaa ilman et mitenkään suodattais sieltä ne apuaineet pois ja sit ne apuaineet tukkis suonet?

Eikö teoriassa piikkihuumeet liukene vereen? Mut joo, kyl mä sen toki ymmärrän että kadulla liikkuvassa kamassa on voitu käyttää jatkamiseen ihan mitä tahansa, mikä vaan sattuu oleen oikeen väristä.Mut siis jos sairaalassa lääkäri pistää potilaaseen säännöllisesti jotain apteekkilaatuista kamaa ni ei kait sen pitäs kuitenkaan tukkia suonia.

Mul oli entuudestani käsitys et toi ongelma johtuis siitä et narkit ottaa bentsotabletteja ja tekee niistä ite rännikamaa ilman et mitenkään suodattais sieltä ne apuaineet pois ja sit ne apuaineet tukkis suonet?
Juu varmaan nämä bentsot ja haitta-aineet millä kamaa jatketaan aiheuttavat ongelmia raajojen verenkierrossa.. Lisäksi kyllä löytyy narkkeja jotka onnistuvat pistämään valtimoon.. Tosin kyllä sairaalassakin on ihan puhtaita i.v. lääkkeitä, joilla on noita tukoksia aiheuttavia haittavaikutuksia.. Esim. vahvat antibiotit..

Back
Ylös Bottom