Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terveisiä ex-tyttöystävälle ja muille urpoille jotka tykkäävät käydä vakoilemassa mun kirjoituksia täällä pakkiksella. Vittu teillä on tylsää!

Hemmetin Elisan huoltotyöt. Ootellaan sitä netin paluuta... No ehkä hyvä vaan, ei tuu tänään liiaksi surffailtua ja pääsee nukkumaankin että jaksaa huomenna kiukutella työkavereille ja asiakkaille. Pistin jo työhakemusta uuteen paikkaan menemään. Toivottavasti natsais.

Hmmmm... merkkasin kalenteriin yhden vapaan sunnuntaipäivän. Että jos kokeilis 10 000 kcal. Hmmm... Hmmm?

Kerrot kyllä sitten miten sen teit, mä voisin ottaa joitain vinkkejä:D Tänään tein henkilökohtaisen syömisennätyksen taas, ja mikä oli vastassa salilla kun menin, no NÄLKÄ

Nukkukaa tiukasti, ruttumunat.
vaikka munani onkin jo iäkäs kaveri ja kilometrit saattavat alkaa näkymään niin ei sitä tarvitse täällä minulle tuntemattomien kertoa.....ja entäs sit jos se nyt vähän ruttunen onkin, se on mun ruttu, MINUN MINUN, MINUUUUNNNN!!!!!!:hyper:

ai että tänään kuuntelemaan koottuja selityksiä miksi minulle on maksettu palvelusaika lisää 0.02senttiä/t liian vähän ja sitten myös että miksi on jätetty maksamatta 150€ könttäsumma helmikuulta.....onko mielestänne asiat semisti vinossa jos työntekijä on ainoa joka lukee tessiä? taitaa olla aika lähteä nykimään tuosta firmasta....

Aii helvettu kun on selkä kipeä. Tarvii lähtee hakeen droppia lääkäriltä. Sirralud on varmaan hyvä tähän lihasjumiin.

Back
Ylös Bottom