Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Päälliköitä ja johtajia esiintyy eri etuliitteiden kera yrityksissä, mitä eroa näillä nimikkeillä on? esim. eroaako tuotantojohtaja ja tuotantopäällikkö mitenkään vai onko kyse vain pelkästä nimityksen erosta.

Tä? En mä ikinä ole onnistunut sykemittarilla loukkaamaan itseäni :D. Enkä siis ole käyttänyt mitään teippejä.

Siis jos juokset 1h 45min niin ei tule yhtään verta sykevyön alta tai sen lähettimen kohdalta?? Mä en voi moneen päivään käydä huutamatta suihkussa. Äsken juoksin reilun tunnin ja taas on vereslihalla se kohta. Siinä on sellainen pysyvä polttomerkki keskellä rintalastaa.

Mut kiitti noista vinkeistä, pitääpä käydä kysymässä millaista on urheiluteippi, se varmaan kestää hikoamista. Toivottovasti sitä voi laittaa vaikka iho on jo rikki.

Siis jos juokset 1h 45min niin ei tule yhtään verta sykevyön alta tai sen lähettimen kohdalta?? Mä en voi moneen päivään käydä huutamatta suihkussa. Äsken juoksin reilun tunnin ja taas on vereslihalla se kohta. Siinä on sellainen pysyvä polttomerkki keskellä rintalastaa.

Mut kiitti noista vinkeistä, pitääpä käydä kysymässä millaista on urheiluteippi, se varmaan kestää hikoamista. Toivottovasti sitä voi laittaa vaikka iho on jo rikki.

Miten hemmetti sä saat sen noin hankaamaan?! Onko tarpeeksi kireällä? Liian kireällä? Mä en ikinä edes huomaa koko systeemin olemassaoloa.

Miten hemmetti sä saat sen noin hankaamaan?! Onko tarpeeksi kireällä? Liian kireällä? Mä en ikinä edes huomaa koko systeemin olemassaoloa.

Koklasin tänään laittaa niin kireälle kuin kärsin, aiemmin ollut vähän höllemmällä, mut ei vaikutusta. Onkohan se sitten ihan vaan paska sykevyö? Se on Suunnon halpismalli.

Koklasin tänään laittaa niin kireälle kuin kärsin, aiemmin ollut vähän höllemmällä, mut ei vaikutusta. Onkohan se sitten ihan vaan paska sykevyö? Se on Suunnon halpismalli.

Mulla on joku Sonic Pulse, jonkun naistenlehden mukana tullut ihmeversio. Ihan ok toimii eikä oo ainakaan tällä lyhyellä käytöllä hangannut yhtään. Pisimpiä aikoja kun toi on ollu päällä on joku 1,5h.

Mulla on joku Sonic Pulse, jonkun naistenlehden mukana tullut ihmeversio. Ihan ok toimii eikä oo ainakaan tällä lyhyellä käytöllä hangannut yhtään. Pisimpiä aikoja kun toi on ollu päällä on joku 1,5h.

hmm, ehkä se on sit vaan huono vyö tai herkkä iho, tosin juoksuliivitkin tekee osan siitä verestyksestä, oli ihan mikä malli vaan. Ehkä meen teippiostoksille. Muistin vaan joskus kuulleeni jostakin tietystä teipistä jota oikeat juoksijat käyttää tohon ja siksi pistin kyssärin kun en muistanut mikä se oli.

Jos sim-kortti ja puhelin herjaa olevansa "offline"-tilassa, niin sun puhelimen profiili on offline. Vaihda yleinen niin toimii normaalisti. Mikäli sim-kortti on terminoitu ja liittymä suljettu, sun puhelin sanoo "sim-kortin rekisteröinti epäonnistui".

Et ole uuden operaattorin asiakas kuin vasta sovitusta siirtopäivästä. Siihen asti olet normaalisti asiakkaana entisellä operaattorillasi ja liittymä toimii normaalisti.

Kiitti vastauksista. Mun luuri oli jostain syystä menny offlineen. Ihan friikkiä, kun en koskaan sitä omasta mielestäni oo siihen pistänyt. Vanha SIM toimii taas, ja vaihtoa aikaistettiin, eli olen kaikin puolin tyytyväinen. :)

Kiitti vastauksista. Mun luuri oli jostain syystä menny offlineen. Ihan friikkiä, kun en koskaan sitä omasta mielestäni oo siihen pistänyt. Vanha SIM toimii taas, ja vaihtoa aikaistettiin, eli olen kaikin puolin tyytyväinen. :)

I told u so... ;)

Mut hyvä että homma kunnossa!

Voiko vatsalaukun kokoon vaikuttaa mitenkään?
Vuosi sitten, noin 10kg painavempana söin kunnon annoksia. Nytten diettaillessa, pystyisin helposti syömään vieläkin samanlaisia annoksia, isompiakin. Ei vaan lähde nälkä normaalista 600g annoksesta jotain ruokaa. Vuosi sitten lähti nälkä jo 570g pizzasta eikä tullu pitkään aikaan nälkä, ja pizzaa jäikin vielä jäljelle. Nykyään samaisen pizzan jälkeen mahtuisi vielä vaikka mitä. Tuntuu et toi laukku on vaan kasvanu, vaik oon dieetannu.

No mietes Oikotien kämpät?

Juu, olin unohtanut tuon kokonaan vaikka se googlella olikin ensimmäisten joukossa. Muita sivustoja ei taida olla kuin nuo kolme?

Patentoi joku stoppari siihe sisäluukulle ja jos toi tippumine häiritsee, ni kiinnitä kori siihe luukun alle.

Eniten häiritsee se, että siitä näkee suoraan kämppään. Ei niinkään ne äänet.

Toi stoppari taas voisi saada aikaan sen, että posteja olisi hankalaa työntää sisään ja ne voisivat mennä ruttuun.

Yks vois olla semmonen kumimatto koirankoppityyliin, mut se voi olla vähän rujon näkönen. Välioveahan tossa ei taida siis olla? Kurkkiiko sieltä sitten joku sisälle? tökkää tikulla silmään :)

Back
Ylös Bottom