🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Kappas, mulla ja Vitorilla on sama syntymäpäivä, onnea meille! :kippis1:

vitor-belfort-16.gif

375127_378891805465887_100000352130441_1275917_320269206_n.jpg

Siis mitä vittua? Hector Lombard on kyllä ihan vitun jäätävän kokonen.

Niinku oon joskus aikasemminki maininnu nii toi ukko pitäs ehdottomasti saada UFC:hen. Kaatoa löytyy käsistä enemmän ku Hendon takakäden pommista, BJJ mustayö ja olympiajudoka. Lombardilla taitaa olla tän hetken pisin tappioton putki mma:s.

Niinku oon joskus aikasemminki maininnu nii toi ukko pitäs ehdottomasti saada UFC:hen. Kaatoa löytyy käsistä enemmän ku Hendon takakäden pommista, BJJ mustayö ja olympiajudoka. Lombardilla taitaa olla tän hetken pisin tappioton putki mma:s.

Baraolla taitaa olla vielä pidempi, mutta ei se sitä tosiaasiaa muuta etteikö Lombard olisi aivan ehdoton lisä ufc:n rosterissa.

Baraolla taitaa olla vielä pidempi, mutta ei se sitä tosiaasiaa muuta etteikö Lombard olisi aivan ehdoton lisä ufc:n rosterissa.

Juu niin tais ollakki. Lombardilla rupee pikkuhiljaa olemaan kumminki ikää, et vielä ku on kunnos niin ois mukava nähdä miten pärjäis parhaita vastaan.

Mulle on salihuhujen ja ukkelin omien uravalintojen pohjalta muodostunut semmoinen käsitys, että Hektori on (Cesar Gracieta lainatakseni) hyvä vasara, mutta huono naula. Tämän takia ukkeli on pysytellyt sivummalla ja napsinut helppoja tilipusseja pieksämällä pääasiassa top 30-50 tason ukkoja.

Huhujen mukaan Lombard on myös treenisalilla jonkinmoinen bully. Eli tylyttää esim. uusia tulokkaita. Joka tapauksessa, eikös se sieltä ole Ufc:hen ehkä tulossakin. Nythän soppari Bellatorin kanssa on päättynyt, joten odottaa karenssiajan umpeutumista saadakseen luvan neuvotella muiden organisaatioiden kanssa.

Joku tapaus oli pari vuotta sitten jossa, Lombard oli flipannut salilla Josh Barnettille jostain treeneissä sattuneesta jutusta. Kova oli uho sen jälkeen ja haastoipa Barnettia jopa matsaamaan. Korjatkaa jos joku muistaa tarkemmin.

Mulle on salihuhujen ja ukkelin omien uravalintojen pohjalta muodostunut semmoinen käsitys, että Hektori on (Cesar Gracieta lainatakseni) hyvä vasara, mutta huono naula. Tämän takia ukkeli on pysytellyt sivummalla ja napsinut helppoja tilipusseja pieksämällä pääasiassa top 30-50 tason ukkoja.

avaisitko vähän? tykkää piestä heikompi tasoisia vai?

No tuosta ei paljon friikkisirkus parane. Kaksi taidotonta liharekkaa huitoo hetkisen verran, kunnes Sapp taputtaa mihinlie. Niin huono kuin Pudzilla onkin, ovat Sappin voittomahdollisuudet tuossa häviävän pienet.

Onko muuten Lombard-Khalidow Ksw 19:ssä, vai jäikö vain huhujen tasolle? Se olisi todella mielenkiintoinen matsi.

Olin juuri menossa kirjoittamaan tätä matsia tohon MMA-toiveottelut ketjuun. Unelmistani on tehty totta! :worship:
Fight of the Century ainesta!

Monieräiseksi KSW on tätä kaavaillut?

Onko sillä väliä? :D

Sappin kondis riittää hädin tuskin kehään kävelemiseen saati ekan erän loppuun.

en tiedä ootanko tätä sappin matsi vai jds vs overeemia enemmän :D..... Veikkaan että eventillä on paljon katsojia, koska toi on semmonen matchup joka pakosti myy, vaikka taso onkin mitä on ..

Lesnar palannut takaisin WWE:

iXfAFY7yOGAi8.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom