Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis nyt farkut löytyny mutta ei, paita sentään löytyi. G-star raw on pois valikoimasta, ei mee suurimmat koot enää päälle. Oikeastaan hiukan harmittaa, vaikka tuohan nyt kertoo että on läski salilla tarttunut.

Taisin melkein rakastua. Mistä tollasia naisia löytää?

En minä tiiä? Pienen ikäni kotonakin haistellu noita mopojen ja kelkkojen öyhyjä niin onhan niihin tykästynyt. Autoja ois kiva oppia roplaamaan. Osata ite tehä kaikenlaista ja opetella lisää. Käsien likaaminen tommosessa hommassa on kivaa. Yleensä mun kädet likaantuu vaan aseöljyistä ja ruutijäämistä. Viime kesänä edellisestä autostani pakoputken takapönttöä irrottaessa tuli sellainen olo, että tämä auton alla roplaaminen onkin aika kivaa.

Ihan menevä tuoksu oli tuolla kelekkakisoissa. :haart: Huh mikä ilima... ei tuosta paljoa kevätsää voi parantua.

Oih :haart: Siellä on ollu kyllä ilma sakeanaan silkkaa hekumaa. Mä ajattelin tälleen aamuvuoron ja salin päätteeksi syyhkästä vielä lenkille kun on nii lämmintä. Kunnon hikilenkki!

Olipas mukavaa porukkaa salilla. Hirmu hauskaa oli treenailla kimpassa ihan ventovieraiden kanssa. Ja sain kauan kaivattua opastustakin, nyt pitäis alkaa tempaus sujumaan paremmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun en eilen muistanut mainita niin oli spinningissä nättipeppuinen tyttö mun eessä. Ja vielä hyvään saumaan, vakkariohjaajan tuuraajalla ei ollu tykkii millä musavideot heijastetaan ni oli jotain kateltavaa :D

Iskiköhän se ylikunto nyt? Jotenkin aivan kummallinen olo, kroppa käy jotenkin kummasti kierroksilla ja on kuuma kuin mikä, vaikka olen vain t-paita päällä ja kalsarit jalassa.

Oon huomannut, että vähän väliä tulee ihme tarve jutella niin perkeleesti. Ei edes mistään vakavasta, vaan ihan niitä näitä. Suht epäsuomalaista.

Back
Ylös Bottom