Olen todennut että se linja on toimiva, joten miksi muuttamaan sitä :D
:D Nimenomaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen todennut että se linja on toimiva, joten miksi muuttamaan sitä :D
Laiskimukset. Meikä lähtee treenaan.
Minäkin tilasin juuri subwayn + seksiä kotiinkuljetuksella![]()
Hmm. Tarkemmin kun ajattelen niin oikea ilmaus lienee: Seksiä + subwayn kotiinkuljetuksella. Naiset ovat laajentamassa palveluitaan? :DSubway laajentanut palveluitaan? :lol2:
Hmm. Tarkemmin kun ajattelen niin oikea ilmaus lienee: Seksiä + subwayn kotiinkuljetuksella. Naiset ovat laajentamassa palveluitaan? :D
Risiinipohjaista öljyä vielä soppaan. Oi aikoja, oi tuoksuja.Noi nykyiset tuoreöljyvoitelulla varustetut 2t vehkeet ei juuri edes haise. Vaatisi melkeinpä supersportin johon on tankattu jotain 4 prosenttista seosta...voisi jo hieman tuoksahtaa.
Tiedä, missä pitäisi hehkutella. Mä en voi uskoa todeksi sitä, että seurustelen. ENkä tahdo uskoa todeksi edes sitä, kenen kanssa seurustelen. Voiko minulle mukamas käydä niin hyvä tsägä, että mulla on ihan yyberhot ihana aivan käsittämättömän ihana mies, joka saa biljoona perhosta lentämään vatsassani pelkän ajatuksen voimalla. Minä vain istun tässä koneella ja haaveilen ja sydän meinaa pompata ulos rinnasta, koska se pakahtuu vain tästä tajuttoman voimakkaasta tuntemuksesta tätä yhtä miestä kohtaan.
Oon ihan :haart:
Mä tuoksun niinku niin hyvälle. Öljylle ja auton osille :haart: Vielä kun sais moottorikelkan tai mopon pakokaasun tuoksun tähän päälle.
Pitäis keksiä jotain tekemistä, ettei söis tai tekis mieli syyä koko ajan. :jahas: Hedelmiä ja vihanneksia voi vetää illalla melko hyvällä omatunnolla (karkin yms. mässyn sijaan), mutta ei niillä lähde nälkä. :(Tää on ihan mahotonta. Koko ajan nälkä ja koko ajan pitää syödä. Menee kohta ihan läskiks koko homma. Pun intended. Mielessä pyörii JukkaPojan biisit joissa lauletaan "pitää olla pikkasen pläski" sekä "tehään työtä mutta syyvään eka".
Taisin melkein rakastua. Mistä tollasia naisia löytää?Mä tuoksun niinku niin hyvälle. Öljylle ja auton osille :haart: Vielä kun sais moottorikelkan tai mopon pakokaasun tuoksun tähän päälle.