Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitten ymmärrän :D Suosittelen kyllä opettelemaan uimaan rintaa oikeaoppisesti, koska tuo pää pinnalla koko ajan uiminen on aika raskasta niskalle. Itsekin uin joskus noin, mutta enää en vaihtaisi takaisin. Yksi peruste on sille on tuon niskan asennon luonnottomuus. Voit kuvitella sitä vaikka niin, että kävelisit koko ajan pää niin takakenossa kuin mahdollista. Saman tyyppinen asentohan tuo on.

EDIT:

Ehdottomasti. Tuon huomaa varsinkin pitemmillä uintimatkoilla, enkä mitenkään voisi kuvitella uivani vaikka ~1,5km niska ojossa :o Samoin juuri nuo hapenotot on selkeämpiä.

Sama, vaikka alkuun niillä laseilla tuntui että hukkuu(!!), piti ihan opetella pysymään pinnalla uimalasien kanssa:D, mutta kun siihen tottuu, niin en vaihda pois, ei ole enää niska jumissa ja aika paljon lujempaa pääsee. Sellainen 'Kummelin varis'-mallin uimalakki on myös aika hyvä pitkille hiuksille, pitää ne pois silmiltä ja lasit paikoillaan.

Osta uusi töllö, osta iso, näe poliisit isoina!

No ku en nyt tiiä onko se vika boksissa vai töllössä. Loppujen lopuks. Netti oli pimeenä kolme päivää ja mullahan on siis toi Elisa Viihde. Netti alko pelaamaan eilen, mut telkkarista en nää mittää :( Täytyis varmaan hommata viimeinkin semmonen nykyaikainen littana töllö. Mulla on tommonen kerrostalon kokonen 32" kuvaputki.

No ku en nyt tiiä onko se vika boksissa vai töllössä. Loppujen lopuks. Netti oli pimeenä kolme päivää ja mullahan on siis toi Elisa Viihde. Netti alko pelaamaan eilen, mut telkkarista en nää mittää :( Täytyis varmaan hommata viimeinkin semmonen nykyaikainen littana töllö. Mulla on tommonen kerrostalon kokonen 32" kuvaputki.

Ota siitä boksista virtajohto irti, anna olla jonkun aikaa ja sitten laita takas. Jos siltikään ei lähe kanavat pelaamaan, niin sitten boksin asetuksista kattele miten sen on yhdistyny. Jos ei oo, niin katkaise- ja kytke yhteys uudestaan.

Sen jälkeen voikin alkaa miettimään, oisko se töllö sitten kuitenkin risa...

Paskaa iltaa kaikille...:D

Jos tää vähän piristäis?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olin asken kylvyssa ja join olutta ja poltin sahkotupakkaa. Heaven.

Sitten ymmärrän :D Suosittelen kyllä opettelemaan uimaan rintaa oikeaoppisesti, koska tuo pää pinnalla koko ajan uiminen on aika raskasta niskalle. Itsekin uin joskus noin, mutta enää en vaihtaisi takaisin. Yksi peruste on sille on tuon niskan asennon luonnottomuus. Voit kuvitella sitä vaikka niin, että kävelisit koko ajan pää niin takakenossa kuin mahdollista. Saman tyyppinen asentohan tuo on.
Tuutko pitämään mua nenästä kiinni, jos uin oikeasti rintauintia? Vai pitääkö pistää vaan perinteinen pyykkipoika nenään. Mun nenä on ihan järjetön vesi-imuri...

Sähkötupakkaa kylvyssä :eek: Varohan nottet elektronisoidu!

Pidin visusti huolen etta kasi oli kuiva enka dipannut sita tupakkaa veteen! :D Ei ollut kovin vaikeaa koska en jaksanut tayttaa ammetta tayteen enka loytanyt kylpyvaahtoa joten jouduin lillumaan suihkusaippuavedessa joka peitti just ja just kropan :D

Tuutko pitämään mua nenästä kiinni, jos uin oikeasti rintauintia? Vai pitääkö pistää vaan perinteinen pyykkipoika nenään. Mun nenä on ihan järjetön vesi-imuri...

:lol2: Onhan tuota varten niitä uimareiden käyttämiä klipsejä nenään. Pitäisi melkein itsekin hommata noita, kun tuota käännöstä alkaa opettelemaan.

Pidin visusti huolen etta kasi oli kuiva enka dipannut sita tupakkaa veteen! :D Ei ollut kovin vaikeaa koska en jaksanut tayttaa ammetta tayteen enka loytanyt kylpyvaahtoa joten jouduin lillumaan suihkusaippuavedessa joka peitti just ja just kropan :D

Nonni. Vai Allykin se nykyään vaan vapottelee vallan täysipäiväisesti?

Back
Ylös Bottom