Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

romuhommia.webp

Ne on pojat miesten hommia kun vanhoja löpösäiliöitä pienitään!

Yhteiskunnan sankari: Ephe

iFöönaaja aka kuvaaja: herra mulkvist/bulkvist(vittu sitä nickiä osaa kukaan kirjottaa oikein)

Vaikutti jopa ihan mielenkiintoselta VAKAVAn pääsykoematsku. Aika askeettiset 5 viikkoa edessä - koulu, treeni ja noiden lukeminen. En valita. :)

Must tulis varmaan hyvä varas. Ensinnäkin oon niin kiltin ja harmittoman näköinen, ettei kukaan koskaan epäilisi mua mistään. Toisekseen kun tänään menin pyytämään että poistaisivat takista yhden hälyttimen jonka olivat joskus unohtuneet poistaa, änkytin vaan hermostuneesti vartijalle ja myyjälle sillä seurauksella ettei multa koskaan edes kysytty kuittia (ois kyllä ollut matkassa). Huijaaminen olisi niin kovin helppoa, jos luonne vaan antaisi periksi.

Sellaisia keikkoja varten missä kaivataan pakoautoa tarvitsisin kuitenkin kuskin. Poistuessani kyseisen kaupan parkkikselta unohdin nimittäin laittaa pakin päälle ja meinasin ajaa johonkin puskaan :lol2: (Tuollainen on onneksi oikeasti tosi harvinaista ja osaan kyllä oikeasti ajaa autoa!)

On tää joskus pikkusen rankan puoleista olla ja elää raskaana olevan hormoonihirviön kanssa.
Itkettää, naurattaa ja hermot menee..on se jännä.

Vaikutti jopa ihan mielenkiintoselta VAKAVAn pääsykoematsku. Aika askeettiset 5 viikkoa edessä - koulu, treeni ja noiden lukeminen. En valita. :)

Onnea matkaan! Täytyykin käydä kurkkaamassa, mitä siellä on tänä keväänä.

Kiitti! Kyllä sinne mennään kerralla pääsemään sisälle ja muutenkin vähän semmoiset fiilikset että pääsykokeet tulee menemää heittämällä läpi.

Must tulis varmaan hyvä varas. Ensinnäkin oon niin kiltin ja harmittoman näköinen, ettei kukaan koskaan epäilisi mua mistään. Toisekseen kun tänään menin pyytämään että poistaisivat takista yhden hälyttimen jonka olivat joskus unohtuneet poistaa, änkytin vaan hermostuneesti vartijalle ja myyjälle sillä seurauksella ettei multa koskaan edes kysytty kuittia (ois kyllä ollut matkassa). Huijaaminen olisi niin kovin helppoa, jos luonne vaan antaisi periksi.

Sellaisia keikkoja varten missä kaivataan pakoautoa tarvitsisin kuitenkin kuskin. Poistuessani kyseisen kaupan parkkikselta unohdin nimittäin laittaa pakin päälle ja meinasin ajaa johonkin puskaan :lol2: (Tuollainen on onneksi oikeasti tosi harvinaista ja osaan kyllä oikeasti ajaa autoa!)

Mä ostin jenkeistä kaikenlaisia vaatteita ja kengät ja hienon rotsin ym. En sit kassalla ajatellu sitä loppusummaa ku enempi oli mielen päällä, että toimiiko Electroni normaalisti. Vasta parkkiksella tajusin, että olipa halvat ostokset! Olivat unohtaneet ottaa rotsista hinnan kokonaan. Minä sitten kipitin takaisin liikkeeseen, että sinä otit minulta tästä jo hälytki irti, mutta et sinä tätä velottanu :D

Kiitti! Kyllä sinne mennään kerralla pääsemään sisälle ja muutenkin vähän semmoiset fiilikset että pääsykokeet tulee menemää heittämällä läpi.

Älä liian varma ole. Ne soveltuvuustestit voi yllättää.

Olen vain oma itseni, olen aika varma että sen pitäisi riittää. :) Olen hyvä kuuntelija mutta puhetta saattaa tulla solkenaan jos innostun joten sitä pittää varoa.

Ja yritän olla sopivan varma, ettei ainakaan asenteesta jää kiinni..

Mua ramasee. Olen 250 sanaa jaljessa paivittaisesta 500 sanan tavoitteestani, mutta ei yhtaan huvittaisi kirjoittaa. Haluan vaan katsella homppaohjelmia netista.

Edit. Nenakin vuotaa taas kerran. Oikea puoli on mukamas ihan tukossa mutta silti jotain tulee ulos koko ajan. Ei tata onneksi olekaan jatkunut kuin monta kuukautta jo! :jahas:

Mä tiedän missä sun postilaatikko asuu, mä tapan naamaa ja muista sä elät vaan koska mä annan sun elää, rakkaan edesmenneen farmundin sanoja lainaten..Huomenta!

PopPopPop Popcornipullaa, täällä paistetaan....

Soinut nyt kolmatta päivää päässä, aloitan muksun pakkomanipuloinnin musiikkimaun muuttamiseksi. Ei sillä, että hevisauruksessa mitään vikaa olisi.

Back
Ylös Bottom