Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä olen varmaan kanssa nykyään yhtä salikomediaa tuon Fuhrerin laktaattiharjoittelun parissa... Pienemmässä vomanostohuoneessa kun tekee 2 ensimmäistä liikettä ja sen jälkeen kävelee isoon saliin muiden keskelle, nappaa ne 5kg käsipainot ja alkaa tuskanilmeet naamalla vääntämään niin siinä yksi jos toinenkin ihmettelee :D

Uuden kännykän opettelu, gmail tilin lisäsin, nyt en tiiä mitenkä gmailista kirjaudutaan ulos ja koko muistikortti tyhjensi ihan yhtäkkiä, musiikit, videot ja kuvat, niitähän ei tietysti saatu koneelle koska koneelle pitää asentaa joku vitun ohjelma mistä en tiiä hevonvittua eikä kukaan mun veli, kaveri jne.... VITTTUUU!""#"¤%"%!#%!"&%"#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä olen varmaan kanssa nykyään yhtä salikomediaa tuon Fuhrerin laktaattiharjoittelun parissa... Pienemmässä vomanostohuoneessa kun tekee 2 ensimmäistä liikettä ja sen jälkeen kävelee isoon saliin muiden keskelle, nappaa ne 5kg käsipainot ja alkaa tuskanilmeet naamalla vääntämään niin siinä yksi jos toinenkin ihmettelee :D

Joku jätkä hyppäs mun viereen sellaisilla pikkukäsipainoilla (sellaisilla kiiltävillä, jotka on erillisessä telineessä) ja heti ekasta sarjasta lähtien puuskutti ja teki 'hammereita' (näytti ihan hiihdolta) ainakin 20 toistoa..Yhtä nopeasti se ehti lähteä siitä, kuin saapuikin :rolleyes:

:)

Samaan kastiin tämän kanssa menee toinen outous, jota jonkun verran salilla näkee ja tarkoitus kans ilmeisesti kiertäjiä lämmitellä. Seistään suorana käsipainot käsissä kyynärnivel 90 asteen kulmassa (eli sama asento kuin hammer-hauiskäännön keskikohta) ja sitten heilutellaan käsiä ulos ja sisään. Hassun liikkeestä tekee sen, että vaikka liikerata sinänsä on ihan oikea (eli ulko/sisäkierto), niin käsipainoilla ei ihan hirveästi virkaa siinä ole, koska vastuksen suunta on väärä, sillä sehän on alaspäin eikä sivusuuntainen, kuten pitäisi olla. Eli käsipainot tuossa asennossa ei tarjoa mitään lisävastusta kiertäjäkalvoille, vaan lähinnä staattista jännitystä hauiksille.

...oikein tuo menisi silloin jos makaa kyljellään penkillä tai vaihtoehtoisesti käyttää vastuksena vaakatasossa olevaa taljaa tai vastuskumia.

En nyt tiedä kuinka komediaa tämä oli, mutta jaksaa ihmetyttää, että miksi?!?

Itse olen ainakin saanut tällä "seisten suorana ulos ja sisään" -liikkeellä kiertäjät lämpimäksi. Samalla tehokkuudella kuten jälkimmäisenä mainitsemillasi liikkeillä myös.
Kai se hiukan staattista jännitystä tarjoaa myös olkapäiden suuntaan, kun käsiä sivuille levitellään. Sitä en kiellä että helvetin tyhmältä se näyttää kyllä.

Edit.

Komedia unohtui. Joskus aloitellessani salitouhuja, silloisella salilla kävi eräs kaveri joka treenasi aina tukka sliipattuna, kauluspaita päällä, farkut jalassa ja maiharit jaloissa. Kun salille tuli, heitti pilottitakin ja lippiksen naulakkoon ja rupesi puntille. Syytä tähän en tiedä, enkä koskaan viitsinyt kysyä. "Siviilissä" hän kulki juurikin näissä samoissa kuteissa. Huvittavaahan se oli, mutta siitä täytyy hattua nostaa että en hirveän monen tyypin ole kovempaa nähnyt treenaavan. Ja oli kyllä myös tosi kovassa kunnossa. Ihan uskomaton intensiteetti ja keskittyminen treenissä.

Näistäkö omaankin treeniin sitten tipsit...?

Tuossa onkin suurin syy miksen jättiläissarjoja tee.
Supersarjat antavat ihan saman pumppi- ja maitohappoboostin kohdelihasryhmälle, mutta pienen totuttelun jälkeen harjoituspainot eivät ole paljoa pienemmät kuin normaaleilla suorilla sarjoilla.
Jos jossain treenimuodossa sarjapainot putoavat liikaa ei voi puhua progressiosta ja koko alkuperäinen idea vesittyy.
Olen käyttänyt supersarjoja aina ja vieläkin toimivat, ovat silti ehkä liikaa yhdistettäessä isoja lihasryhmiä mutta esim. jalanojennus ja koukistus superina on aina toimiva kombo.

Liityn joukkoon... Voi sita tunnetta kun vaihtuu ekan drag curlin jalkeen painot 36kg;sta sinne 20kg ja ensimmaisetkin toistot polttelee kasissa niin helvetisti etta vaantaa siin naurun ja tuskan sekasin tuntein ja naurat aaneen kun tuntuu niin perkeleesti ja jengi kattelee vahan silleen "etta mita" en tieda porukan tumppujen koosta, mut arviolta veikkailisin et oma on luokkaa 40cm nayttaa koomiselta katsoa peilista salilla noilla painoilla itsea varsinkin kun kadet on tohon paalle viela pumpissa ja jannitettyna :D

Aamun treeni sai kyllä hyvän piristyksen kun salilla kepillisellä käydessä iski silmään vessaan jätetty tyhjä juusto naksu pussi. Liekö joku käyny sielä "piilossa" niitä syömässä...:hyper:

Aamun treeni sai kyllä hyvän piristyksen kun salilla kepillisellä käydessä iski silmään vessaan jätetty tyhjä juusto naksu pussi. Liekö joku käyny sielä "piilossa" niitä syömässä...:hyper:

Eikös tjarnalla ollut joskus näitä lastenkutsuja pukuhuoneessa, jossa sano vetävänsä ennen mavereeniä pizzaa, karkkia, sipsiä ja limsaa :D

Tuossa onkin suurin syy miksen jättiläissarjoja tee.
Supersarjat antavat ihan saman pumppi- ja maitohappoboostin kohdelihasryhmälle, mutta pienen totuttelun jälkeen harjoituspainot eivät ole paljoa pienemmät kuin normaaleilla suorilla sarjoilla.
Jos jossain treenimuodossa sarjapainot putoavat liikaa ei voi puhua progressiosta ja koko alkuperäinen idea vesittyy.
Olen käyttänyt supersarjoja aina ja vieläkin toimivat, ovat silti ehkä liikaa yhdistettäessä isoja lihasryhmiä mutta esim. jalanojennus ja koukistus superina on aina toimiva kombo.

Kai nyt kuitenkin ymmärrät että noita jättiläissarjoja ei kuitenkaan ole tarkoitus tehdä niin pitkään että pitäisi saada progressiota aikaan. Niitä tehdään ärsykevaihteluna 4-6 viikon jaksona. Ja epäilen aika paljon että supersarjoilla saadaan samanalaista maitohappoboostia, koska niissä tehdään niiin paljon vähemmän toistoja.

Tuosta tuliki mieleen kun joskus edellisellä salilla otin alkulämmöt juoksumatolla niin siinä mukitelineessä oli parit karkkipaperit ja jopa yksi karkki vielä syömättä :rolleyes: Joku selkeesti koitti houkutella pimeälle puolelle.

Tuosta tuliki mieleen kun joskus edellisellä salilla otin alkulämmöt juoksumatolla niin siinä mukitelineessä oli parit karkkipaperit ja jopa yksi karkki vielä syömättä :rolleyes: Joku selkeesti koitti houkutella pimeälle puolelle.

Kai söit sen karkin siitä?

Poistun vituun. :)

Elisalta soitettiin 4G-liittymästä vaihtoehtona kuparilankaliittymälle. Kyrpä alkoi kasvaa otsassa (ja myös housuissa) hitaasti, mutta päätin sitten kokeilla tuota. Onhan se teoriassa halvempi ja nopeampi kuin 0,5 megan yhteys. Vituttaa kaikenlainen säheltäminen nettiyhteyksien, mokkuloiden ja asetusten kanssa tässä helvetin nettiyhteyksien banaanimaassa.

Kai nyt kuitenkin ymmärrät että noita jättiläissarjoja ei kuitenkaan ole tarkoitus tehdä niin pitkään että pitäisi saada progressiota aikaan. Niitä tehdään ärsykevaihteluna 4-6 viikon jaksona. Ja epäilen aika paljon että supersarjoilla saadaan samanalaista maitohappoboostia, koska niissä tehdään niiin paljon vähemmän toistoja.

Kyllä supersarjoilla saa myös maitohappoa ja salikomediaa, kun hakataan 16 sarjaa ojentajalle ja hauikselle alle puolen tunnin, niin paita on kuin maratonin jäljiltä ja porukka jää kesken omien treeniensä katselemaan suu auki.

Kyllä supersarjoilla saa myös maitohappoa ja salikomediaa, kun hakataan 16 sarjaa ojentajalle ja hauikselle alle puolen tunnin, niin paita on kuin maratonin jäljiltä ja porukka jää kesken omien treeniensä katselemaan suu auki.
Riippuu tietenkin miten sarjat tehdään mutta ei kuulosta kovin tehokkaalta jos puol tuntia pystyy hakkaamaan samoja lihaksia?

Back
Ylös Bottom