Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kyllä pitää olla totaalisen pihalla ja tietämätön maailman historiasta jos tuollaista väität. Ihan sama mihin meneillään olevaan kofliktiin tällä hetkellä katsot, niin niiden taustalta nousee itsemääräämisoikeuden ja alueellisten kiistojen lisäksi lähes poikkeuksetta esiin uskonnolliset syyt.

Tiedän varsin vallitsevista uskonsodista, jatkuvastihan muslimeilla on juutalaisten ja kristittyjen kanssa sotia. Tarkoitin tässä siis Suomeen kohdistuvia terroritekoja, kun puhuin nimenomaan terrorismista ja Suomen maahanmuuttopolitiikasta. Jos Suomeen kohdistuu terroritekoja, niin ainoastaan muslimeilla motiivina on uskonto. Minkään muun uskonnon edustajilla ei nääs ole meneillään mitään maailmanvalloitusta. Sitä en tiedä, onko maailmassa uskonsotia, jossa ei olisi osallisina muslimeita?

Listan kärkipäässä leikkaus jonka taloudellinen vaikutus on mitätön, sosiaalinen vaikutus huomattava ja poliittisestikin todella kyseenalainen. Ergo, haluat lopettaa maahanmuuton "paskamaista", koska fiilispohja.

Klassinen Eurabia-teesi. Tuoltakin löydät, että syntyvyys putoaa kantaväestön tasolle nopeasti ja että kaikkien muslimien niputtaminen samaan kastiin on, noh, ääliömäistä. Mutta tämä teesi, jota mm. Breivik & kumpp. mielellään toistavat, on kyllä keskeinen evankeliumi mamukriittisessa dogmassa. Siksikin liittyy hyvin siihen linkitettyyn uskonto-esseeseen - suorastaan malliesimerkki.

EDIT

Ei pelkoa, mulla on sen verran pitkä kokemus uskontoväittelyistä etten usko netissä tapahtuvaan mielipidevaihtoon :)

Ai, että Breikvik & kumpp,evankeliumi, mamukriittinen dogma, bull shit bingo yhdellä virkkeellä. Mistä näitä ibnz tapaisia trolleja riittää, kirjoittavat pelkkää soopaa, jossa ei ole järjen häivääkään, tajuakaakohan mitä pellejä ne tekee itsestään. Ja minkälaista hallaa monikulttuurisuudelle antamalla sen kannattajista idioottimaisen kuvan.

Ai, että Breikvik & kumpp,evankeliumi, mamukriittinen dogma, bull shit bingo yhdellä virkkeellä. Mistä näitä ibnz tapaisia trolleja riittää, kirjoittavat pelkkää soopaa, jossa ei ole järjen häivääkään, tajuakaakohan mitä pellejä ne tekee itsestään. Ja minkälaista hallaa monikulttuurisuudelle antamalla sen kannattajista idioottimaisen kuvan.

:kippis1: Muista verenpaine!

[venom];3610716 sanoi:
Tiedän varsin vallitsevista uskonsodista, jatkuvastihan muslimeilla on juutalaisten ja kristittyjen kanssa sotia. Tarkoitin tässä siis Suomeen kohdistuvia terroritekoja, kun puhuin nimenomaan terrorismista ja Suomen maahanmuuttopolitiikasta. Jos Suomeen kohdistuu terroritekoja, niin ainoastaan muslimeilla motiivina on uskonto. Minkään muun uskonnon edustajilla ei nääs ole meneillään mitään maailmanvalloitusta. Sitä en tiedä, onko maailmassa uskonsotia, jossa ei olisi osallisina muslimeita?
Pitää paikkansa varmaan Suomen suhteen aika hyvin tuo mitä sanoit. Muslimit on varmaan useimmissa kriiseissä osallisena, mutta monissa tapauksissa he ovat myös se porukka, jota vastaan hyökätään. Ehkä Islamin ekspansiopolitiikka toimii jollain tavalla yllykkeenä tai oikeutuksena näille hyökkäyksille.

Noita terroristiporukoita löytyy muuten tosi yllättävistä paikoista. Ehkä yksi erikoisimmista mihin itse olen törmännyt on Tokion metron sariinihyökkäyksistä tunnettu Aum Shinrykyo, jonka dogma on outo sekoitus budhalaisuutta, hindulaisuutta, kristillisyyttä ja Nostradamuksen tekstejä. Hullu maailma.

Kyllä vituttaa taas tämä virkamiesten ja -naisten pöljäily. :curs:
Mielipidekirjoitus asiasta:
http://ohohupsis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/99907-kuka-suojelee-ankkurilasta
Linkit kirjoituksessa mainittuun Hesarin kk-liitteen lehtijutun kuvaskannauksiin
Sivu 1
Sivu 2
Sivu 3
Sivu 4
Sivu 5
Sivu 6

Eiköhän tämäkin tyttö tänne Suomeen takaisin hoideta, kunhan on oppinut oikeille tavoille Somalimaassa. Eihän sitä nyt voi lapsia (varsinkaan tyttölapsia) päästää vääriä tapoja oppimaan täällä vääräuskoisessa, moraalittomassa ja dekadenssissa länsimaailmassa...

Kyllä vituttaa taas tämä virkamiesten ja -naisten pöljäily. :curs:
Mielipidekirjoitus asiasta:
http://ohohupsis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/99907-kuka-suojelee-ankkurilasta
Linkit kirjoituksessa mainittuun Hesarin kk-liitteen lehtijutun kuvaskannauksiin
Sivu 1
Sivu 2
Sivu 3
Sivu 4
Sivu 5
Sivu 6

vaikka noi somput on tyhmiä niin ne on kuitenki joskus aikanaan hokannu miten pääsee elintasopakolaiseksi suomeen, heitetään muksu tänne. näköjään sitte ku kersa on tarkoituksensa palvellu niin se postitetaan takaisin somaliaan... tuleekohan se sieltä koskaa takas? tai voi ollakki että tulee mutta taas eri identiteetillä.

ja mistä sitä tietää että se sen mutsi oli sen oma mutsi, aika hyvinhän se niinki on et sieltäpäin järkkäillään näitä juttuja ja rahaa vastaan järkätään tällee suomesta paikka.

ite passittaisin noi irtokersatki ihan vaan suoraa takas sinne mistä oletettavasti on tullutki, tai ainaki perheenyhdistäminen pitäis poistaa kokonaan, se ei palvele KETÄÄN, ja sitä käytetään väärin varmaan 80% tapauksista.

^Amos ei saanu ansionsa mukaan. Amos olis pitäny tuomita kuolemaan ja/tai poistaa maasta. Nyt amos istuu muutaman vuoden ja taas hän on täällä meidän keimeissä mukana. Kuka mahtaa olla seuraava uhri,? Amoksella on nyt paha mieli kun hän joutui vankilaan. Hävetkää Suomalaiset. Me ollaan rauhan uskonto.

Vittu että vitutti baarissa eräs ähly. Yritin mennä yhtä kautta yhes discossa mutta sitten ähly sanoi että kierrä. No mua ei vittu ählyt komentele joten yritin mennä siitä. No sitten se alkoi apinanraivolla katsoa mua silmiin. No meikä teki yksinkertaisen eleen... Näytin keskaria. Sitten se vitun ähly kävi muhun päälle, täni mua jotain pehmeää hommaa kohti. No sillä sekunnilla tuli portsari ja kysyi mitä on meneillään. Sanoin et toi pelle kävi päälle jne. Sit vitutti kun portsari ei viitsinyt tuota kuumakallea poistaa yökerhosta. Vittu ähly pilasi mun perjantai-illan...

Vittu että vitutti baarissa eräs ähly. Yritin mennä yhtä kautta yhes discossa mutta sitten ähly sanoi että kierrä. No mua ei vittu ählyt komentele joten yritin mennä siitä. No sitten se alkoi apinanraivolla katsoa mua silmiin. No meikä teki yksinkertaisen eleen... Näytin keskaria. Sitten se vitun ähly kävi muhun päälle, täni mua jotain pehmeää hommaa kohti. No sillä sekunnilla tuli portsari ja kysyi mitä on meneillään. Sanoin et toi pelle kävi päälle jne. Sit vitutti kun portsari ei viitsinyt tuota kuumakallea poistaa yökerhosta. Vittu ähly pilasi mun perjantai-illan...

rockclap.gif

(koulu)kiusaamista lienee turha sotkea maahanmuuttokeskusteluihin. Kusipää on kusipää lärvin väristä riippumatta jo nuorena.

(koulu)kiusaamista lienee turha sotkea maahanmuuttokeskusteluihin. Kusipää on kusipää lärvin väristä riippumatta jo nuorena.

kyllä sen periaatteessa vois, koska mä aikalailla pystyn olettamaan että koulumaailmassa on suhteellisen yleistä että mamut "kiusaa" valkoisia, johtuen siitä että mamuilla on se oma tiukka ryhmänsä, toisinku valkoisilla. tämän heiton perustan siihen tietoon miten mamut yleensä käyttäytyy, miten ne näkee kantaväestön ja sitte sen perusteella että muistan aikanani skolessa miten mannet siellä perseili kantaväestön kustanuksella tohon tyyliin jatkuvasti. koulussani ei ollu mamuja, mut manneja oli pari.

Siis kyllähän tää mamujen touhu on ala- ja yläkouluissa ihan jäätävää. Tappelu on lähes yksinomaan heidän "juttunsa", ja kouluista erotellaan näitä porukoita eri kouluihin. Ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta tuttuja on tällaisissa kouluissa. Kiusaaja on kuitenkin kiusaaja, on hän sitten mamu tai suomalainen.
Miettikääpäs jos osat olisivat toisin päin! Että videossa suomalaiset kiusaisivat samalla tavalla mamua... Sitä anti-rasististen toimenpiteiden määrää....

Onkohan tässä lie ollut edes kyse koulukiusauksesta. Voi hyvinkin olla että keenerit ovat vain ottaneet satunnaiskohteen primitiivistä hauskanpitoansa varten.

Mutta jos kyseessä on vain taas yksi pidempään jatkunut koulukiusaamiskeissi niin onhan se hienoa että siihenkin on saatu monikulttuurista värinää.

Back
Ylös Bottom