MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
Ei skannailu luo lisää pelattavaa samalla tavalla kuin ME2:ssa löytyi lisätehtäviä planeetoilta. Nyt toi on korvattu niin, että lisätehtävät löytää Citadelilta keskusteluja kuuntelemalla ja ne voi olla planeettaskannailuja tai ihan oikeita tehtäviä, jossa laskeudutaan planeetalle tiimin kanssa sotimaan.

Se From Ashes tuo tosiaan uuden hahmon tiimiin, uutta dialogia (luonnollisesti, kun uusi jamppa porukassa), uuden aseen ja uuden tehtävän.

Eilen tilasin verkkokaupasta ja näytti toimitusajaks 2-4vk. Tänään tuli aamusta tekstari et tilaus käsitelty ja lähetetty, saatan päästä vkloppuna jo pelailemaan :D

Mitenkäs toi dlc-homma meni ea:n pelien kans, tartteeko ne paypalin vai uskaltaako/voi maksella ihan luottokortilla, tms? Steamissa on tullu visaa vingutettua kyl, mut oon aina suhtautunu melko varauksella noihi ea:n verkkohommiin...

Eilen tilasin verkkokaupasta ja näytti toimitusajaks 2-4vk. Tänään tuli aamusta tekstari et tilaus käsitelty ja lähetetty, saatan päästä vkloppuna jo pelailemaan :D

Mitenkäs toi dlc-homma meni ea:n pelien kans, tartteeko ne paypalin vai uskaltaako/voi maksella ihan luottokortilla, tms? Steamissa on tullu visaa vingutettua kyl, mut oon aina suhtautunu melko varauksella noihi ea:n verkkohommiin...

En mä nyt näkisi EA:ta luottokortin suhteen yhtään epäluotettavampana kuin Steamia, on se kuitenkin pelialan vanhimpia ja suurimpia firmoja.
Itse tosin olen molempiin hoitanut maksut paypalilla, koska se on helpompaa/nopeampaa.

Mä en oo ennen pelan näitä, nyt sitten originista latasin ykkösen ja kakkosen. Ny alla 9h ykköstä ja ihan ok peliltä on tuntun, vähän ehkä liikaa star wars kotorilta, mitkä jätin kesken. Nyt oon noita lisätehtäviä palloillu sieltä jääplaneetalta lähön jälkeen ja jotenki alko boreemaan tää. Jäänkö paljosta paitsi jos siirryn jo kakkoseen?

//Multa on muuten Dragon agetkin jääny kesken, pari kertaa keren alottaa. Tosin on tainnut syynä olla käyttiksen uusiks pistäminen yllättäin tai jotain semmosta. En taija olla yhtäkään länsimaalaista ropea läpi pelannut.:D

Jos ykkönen kyllästyttää jo 9h jälkeen, niin siirry suosiolla ihan muihin peleihin. Et selvästi saa tästä sarjasta irti sellaista pelikokemusta, jollainen sen olisi tarkoitus olla.

Itse olen pelannut ykkösen läpi ainakin 5 kertaa, kakkosen 4 kertaa ja nyt kolmosen kerran... Eikä ole tehnyt edes tiukkaa ;)

Samaa mieltä MTM1977 kanssa!

Jos kerta tuossa vaiheessa jo kyllästyttää niin ei ole järkeä siirtyä seuraaviin osiin vaan suoraan johonkin toisenlaisiin peleihin! :)

Kauan teillä muuten on mennyt noiden läpipeluuissa?

Itselläni kun tarkistin juuri niin jostain syystä ME1 on todella vähän tunteja.. varmaan "juoksin" sen pelin aikoinaan läpi :D

ME1 = 12h
ME2 = 48h
ME3 = tällähetkellä 29h ja viimeiseen tehtävään pitäisi lähteä.

Mitenkäs kun Total Military Strength on 5793 ja Readines Rating 52% ja Effective Military Strength 3012 niin uskaltaako tuota tehtävää vielä aloittaa? Vai kannattaako moninpeliä pelata ensin?

Aika typerä keksintö tuo että on melkeinpä "pakko" moninpeliä pelata jos haluaa saada parhaimmat readinesit yms.. Minusta yksinpelin pitäisi olla yksinpeli ja moninpelin erikseen! :/

Kunhan kolmosen läpäisen niin aloittelen sitten koko trilogian heti alusta ja pyrin tekemään paljon asioita erilailla niin näkee miten peli muuttuu :dance:

No, tuo totaali on mahdollista saada yli 7000, joten jotain on jäänyt tekemättä yksinpelissäkin ;)

Kyllä mulla on mennyt kaikkiin se yli 40h. Ykkösessäkin saa paljon aikaa menemään, kun tutkii kaikki planeetat. Ei varmaan paljon mene aikaa, jos juoksee vaan juonen läpi, sitä en ole koskaan tosin testannut, kun ei omaan pelityyliin sovi.

Itse olen pelannut ykkösen läpi ainakin 5 kertaa, kakkosen 4 kertaa ja nyt kolmosen kerran
Ite pelannu ekat kaks osaa vasta kerran läpi ja ajattelin et on kenties fiksumpi pelata tuo kolmonen nyt ja sitten vasta ottaa ihan alusta uusiks. Jotkut päätökset ilmeisesti vaikuttaa kolmosen juoneen huomattavasti enemmän mitä ykkösen päätökset kakkoseen ni oon järkeilly et kannattaa pelata koko trilogia kerralla läpi jos haluaa nähdä mitä tapahtuu kun ykköses ja kakkoses tekee erilaisia päätöksiä :)

Olin kyllä tekevinäki aivan kaiken mitä vain pystyi tuossa ME3 :( Mutta ilmeisesti jotain on jäänyt huomaamatta..

Ihmetyttää tuo ME1 12tuntia kun muistaakseni olin tutkivinani sillon paikat yms huolella.. joko nuo talletukset sekoilee jotain tai sitten olen vaan tosiaan skippaillut kaikki sivutehtävät :D

Mutta nyt kun trilogian uusiksi aloitan pyrin kyllä tutkimaan joka ainoan paikan suurennuslasin kanssa että saisin kaikki mahdolliset tehtävät tehtyä :P

Oon järkeilly et kannattaa pelata koko trilogia kerralla läpi jos haluaa nähdä mitä tapahtuu kun ykköses ja kakkoses tekee erilaisia päätöksiä :)

Tätä mieltä itsekkin olen! Mieli olisi kyllä tehnyt noita aiempia osia uusiksi jo pelata mutta mietin että sitten menee vain sekaisin että mitä tapahtui milloinkin ja mikä johti tälläisiin päätöksiin jne..

Nyt kun alusta aloittaa kokonaan niin pysyy paremmin "juonessa mukana" eikä unohda/sotke asioita :D

Näin teen esim tv-sarjojen kanssa monesti että odotan että niitä on tullut se 5-10 jaksoa ja sitten katson niitä peräkkäin niin ei tarvi viikkoja tai kuukausia aina seuraavaa odotella :)

Mä tiedän, että mulla jäi muutama juttu tekemättä siksi, että
eivät olleet tehtynä, kun peli eteni vaiheeseen, jossa Cerberus yritti valloittaa Citadelin. Sitten niihin hommiin liittyvät hahmot ilmeisesti kokivat lopun Cerberuksen toimesta ja suorittaminen ei enää ollut mahdollista.

Olettekos huomanneet tämän? 1.webp Itse olen varmaan liian nörtti kun en ensimmäisen 15h pelitunnin aikana edes tajunnut tuota mutta sitten jossain animaation lähikuvassa osui silmiin tuo.. :D

Aika hauska! :hyvä:

Nyt on kaikki pakkislaiset tietty bongaamassa kamelinvarpaita pelistä kerta ei kukaan vastaa tänne enää mitään! :face: :hyvä:

Pitää varmaan alottaa ME sarja alusta ku sai tuon kolmosen lopetettua. :(
En tykännyt valitsemastani lopusta, mutta ei tämä ainakaan nyt niin paska ollut mitä nettikirjoittelusta on saanu mielikuvan

Back
Ylös Bottom