^Tästä voit selailla, mitä puuttuu: http://masseffect.wikia.com/wiki/Missions
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen tilasin verkkokaupasta ja näytti toimitusajaks 2-4vk. Tänään tuli aamusta tekstari et tilaus käsitelty ja lähetetty, saatan päästä vkloppuna jo pelailemaan :D
Mitenkäs toi dlc-homma meni ea:n pelien kans, tartteeko ne paypalin vai uskaltaako/voi maksella ihan luottokortilla, tms? Steamissa on tullu visaa vingutettua kyl, mut oon aina suhtautunu melko varauksella noihi ea:n verkkohommiin...

Ite pelannu ekat kaks osaa vasta kerran läpi ja ajattelin et on kenties fiksumpi pelata tuo kolmonen nyt ja sitten vasta ottaa ihan alusta uusiks. Jotkut päätökset ilmeisesti vaikuttaa kolmosen juoneen huomattavasti enemmän mitä ykkösen päätökset kakkoseen ni oon järkeilly et kannattaa pelata koko trilogia kerralla läpi jos haluaa nähdä mitä tapahtuu kun ykköses ja kakkoses tekee erilaisia päätöksiäItse olen pelannut ykkösen läpi ainakin 5 kertaa, kakkosen 4 kertaa ja nyt kolmosen kerran

Oon järkeilly et kannattaa pelata koko trilogia kerralla läpi jos haluaa nähdä mitä tapahtuu kun ykköses ja kakkoses tekee erilaisia päätöksiä![]()