Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No tää sällihän on ollu sellanen yleinen vitsi meijän salilla, saat päättää onko sun mielestä hauskaa vai ei, sen takia videoo. Jos tulee kysyy neuvoo ni saattaisin saatana piruuttani neuvooki ja neuvoisinki sit nii että tajuais kunnolla kuin typerästi ja vähä-älysesti on ties kuinka pitkään reenannu, mut emmä mikää PT oo saatana.

Kuvaat salaa videon, nimeät sen "Quasimodoksi" ja tulet sen kanssa tänne naureskelemaan. Tekee kyllä enneminkin sinusta sen salin vähä-älyisen kaverin, kuin videon kohteesta :(

meijän salilla käy tällänen monni
http://www.youtube.com/watch?v=HEexf-aySZA

välillä naurattaa ja välillä vituttaa. kaiken mitä se touhuu tapahtuu tolla samalla asenteella. joskus se on jossain liikkeissä ruvennut neuvomaankin ettei mee selkä rikki :face:

Nyt liikut kyllä vaarallisilla vesillä... siitä hyvästä, että pääsee salikomedia-ketjuun kirjoittamaan ei kyllä kannata paljoa sakkoa maksella.
Jos kyseisen videon henkilö tekisi sinusta rikosilmoituksen, niini suurella todennäköisellä maksumieheksi joutuisit.

RIKOSLAKI 24 LUKU

6 §
Salakatselu
Joka oikeudettomasti teknisellä laitteella katselee tai kuvaa

1) kotirauhan suojaamassa paikassa taikka käymälässä, pukeutumistilassa tai muussa vastaavassa paikassa oleskelevaa henkilöä taikka

2) yleisöltä suljetussa 3 §:ssä tarkoitetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella oleskelevaa henkilöä tämän yksityisyyttä loukaten,
(huom: kuntosali menee tähän kategoriaan, koska on yleisöltä suljettu, sillä sinne pääsee vain pääsymaksua vastaan)

on tuomittava salakatselusta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

8 §
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen

Joka oikeudettomasti

1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, jos esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi.

9 §
Kunnianloukkaus

Joka

1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.

Nyt en ihan ymmärtänyt mitä komediaa tuossa videossa oli. Alaselän pyöristymistä ei näe, kun tuossa on joku kapistus sopivasti edessä ja yläselkä nyt saakin pyöristyä.
Minun silmään näytti suorin jaloin maastavedolta.

Nyt en ihan ymmärtänyt mitä komediaa tuossa videossa oli. Alaselän pyöristymistä ei näe, kun tuossa on joku kapistus sopivasti edessä ja yläselkä nyt saakin pyöristyä.
Minun silmään näytti suorin jaloin maastavedolta.

Ai saako muka? Mun mielestä ei kyl noin paljon sais.. persettä enemmän taaksepäin.. polvia vähä koukkuun.. enemmän ojennusta alaselkään.. auttaisko yhtään?
e: vinkkinä kuvaajalle et ens kerralla filmaa niin ettei sen tyypin naama näy jos rupeet levitteleen niitä julkisesti. mun jossain salifilmeissä kans notkuu jengiä taustalla mut ne halus väkisin tunkea kuvaan kun yritin vaan filmata itseäni niin ei voinu mitään.

Koko yö meni pyöriessä ja nyt nenä vuotaa ja kurkku on kipeä. Perkele tapan jonkun jos tulen nyt kipeäksi.

Mä olen juuri toipunut viikon flunssasta. Vedä naamariin paljon c -ja d-vitamiinia josko paranisit paremmin
ja olen kuullut että mustikoissa paljon paranamista nopeuttavaa vaikutusta, joten vaikka mustikkakeittoa naamariiin.

Kaikki kunnon kissat asuu kaukana, prkl !

En tiedä onko komediaa mutta eräs ~50v mies jolla päällä liian kireät housut joka sitten aiheutti sen että miehiset alueet näky aika hyvin läpi. Kaiken kruunasi vielä venyttelyt keskellä salia :face:

Kyllä työpaikan vaihto kannatti. Vitutti vasta kolmantena aamuna nousta töihin. Olihan siinä oikein kivasti kaksi aamua, kun ei vituttanut. Mulla taitaa kyllä olla joku suurempi ongelma nyt. Joku kevätmasennus tai jotain. No, ei varsinaisesti masennuksesta voi puhua, mutta mikään ei kiinnosta ja olo on vetelä ja päällä on selkeästi jonkinlainen kestovitutus. Äsken hitsasin ihan vitusti, kun pizzataikina ei ihan onnistunut. Ja ongelma oli se, että se ei ollut täydellinen, niin kuin olisi pitänyt, vaan ennemminkin ihan ok. Huhhuh mitä touhua.

Noin, auton osiin 550e että saa katsastuksesta läpi. Ihan v*tun loistava kevään alku. Nyt tekis mieli painua sänkyyn, vetää peitto korviin ja jäädä sinne.

Työkkäri ja kela. Ilmoittauduin opiskelijaksi, mutta näiden kahden paskalaitoksen välillä ei tunnu informaatio kulkevan. Menee näiden kahden taliaivo-perkeleen kanssa paperisotaan koko elämä ja kyllä, ilman mitään tukia saatana, kun toisen mielestä olen kokoaikainen opiskelija ja toisen mielestä en ole edes olemassa tässä maailmassa. Josko sitä kohta ottas muutaman kuukauden hermoloman tuonne kantsun kartanoon.

meijän salilla käy tällänen monni
http://www.youtube.com/watch?v=HEexf-aySZA

välillä naurattaa ja välillä vituttaa. kaiken mitä se touhuu tapahtuu tolla samalla asenteella. joskus se on jossain liikkeissä ruvennut neuvomaankin ettei mee selkä rikki :face:

Nyt alkoi oikeen kiinnostamaan, olenkohan mahtanut päästä videolle kun tuntomerkit tuntuvat täsmäävän :D Sääli, että pätkä ehti jo mennä poistoon. Ei sattumalta ollut mikään semiheiveröinen pitkätukka kuitenkaan? :rolleyes: Silloin tällöin neuvon ihmisiä jos näen jotain hirveän vaarallisen näköisesti tehtävän ja samalla tiedän, etten itsekään aina ihan puhtaimmalla mahdollisella tekniikalla tee.

Alkoi naiset vituttamaan niin painoa pamahti viitisen kiloa kolmessa viikossa.

Myös täällä vituttaa ankarasti naisen takia. Perhana kun luuli tuntevansa pohjimmiltaan millainen tuore tyttöystävä on, mutta kuitenkin paljastui jotain mikä laittaa melko perusteellisesti kaikki ajatukset uusiksi.

Myös täällä vituttaa ankarasti naisen takia. Perhana kun luuli tuntevansa pohjimmiltaan millainen tuore tyttöystävä on, mutta kuitenkin paljastui jotain mikä laittaa melko perusteellisesti kaikki ajatukset uusiksi.

Kun deittaillaan thaimaalaisia naisia ni kantsii aina kiinnittää huomio aataminomenan kokoon, mut joo turha enää tässä vaiheessa valistaa...

Ja kyllä.

Vituttaa ihan törkeesti kun ihmiset pitävät yhteyttä monta kertaa viikossa ja/tai pyytävät apua milloin mihinkin luullen että musta on kiva tulla jelppimään ja rupattelemaan. Yksi kaveri pyytää apua mitä keveimpiinkin hommiin ja minä en viittinyt pyytää ketää apuun vaikka siirrettävänä oli 190kg puuliesi ulos ja sisään sitten aikanaan. Mä en vaan pidä ihmisten vaivaamisesta ja haluan ettei muakaan vaivata tai tulla joka päivä lässyttämään samat asiat monta kertaa viikossa. Kohta haistatan näille ihmisille päin naamaa ihan suoraan senkin takia että utelevat mun elämästäni asioita jotka ei heile kuulu. Oletko ollut missään, oletko ryypännyt, missä olet, mihin menet ja mitä yli huomenna kello 15:00 ja mitä sä tänään olet tehnyt. Ei vaan kiinnosta kertoa ihmisille asioistani tai lupautua jonnekkin monen päivän päähän tekemään jotain turhake hommaa mihin mulla ei itsellä menisi kuin muutama minuutti ilman apua... mutta ei... aina pitää olla joku jonka kanssa lässyttää turhaa paskaa moninkertainen aika. Sitten ihmetellään kun ei vastaa puhelimeen.

Kun deittaillaan thaimaalaisia naisia ni kantsii aina kiinnittää huomio aataminomenan kokoon, mut joo turha enää tässä vaiheessa valistaa...
Haha, tämä olikin yllättävän piristävä huomio. Tajusin, ettei oma tilanteeni ehkä sittenkään ole niin paha. Nähtävästi asiat on melkoisen hyvin mulla, tosin harmillisesti nää naislajikkeen suomalaisversiotkin osaa aiheuttaa vitutusta.

Saapa nähä saako tätä flunssaa/kurkkukipua muutettua sairaslomaksi.. Syöny jo pari rasiaa mynthoneita+ joku pussillinen finrexiä.. Buranakaan auta mihinkään..

Back
Ylös Bottom