Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Se on HAASTE. Vähän kuten vahvat chilit ennen tuota.

Kuka sitten vastaa noin typerään haasteeseen ja laittaa siitä vielä videon nettiin, on eri asia...

Eikö tuo kaneli juttu ole jo muutenkin jo vanhempi kuin elämä? Ainakin itse muistan kun skideinä syötettiin kanelia niille kavereille jotka ei juttua tiennyt.

Eijumalautaaa... koskahan sitä sitte kuulee ensimmäisen kerran "mä protaan!"....

Joo selvästi nuoren tytön hyväksikäyttöjengi, kun jäsenet eivät tunne toisiaan. Ei lainkaan nuoren tytön lutkamaisuutta harrastaa seksiä joka toisen kanssa joka tulee netissä vastaan. Miehet on sikoi!

Minä vähän ihmettelen, että missä on ollut vanhempien valvonta tuossa hyväksikäyttö-jutussa? Ilmeisesti lapsi on helpompi kasvattaa, kun on pelit ja vempaimet omassa huoneessa käytössä. Tai ainakin välillä tuntuu siltä :( Lapset aikuistuu ja haluaa aikuistua niin nopeasti nykypäivänä ettei vanhempien tulisi olla niin sinisilmäisiä asioiden suhteen. Omien kokemuksien pohjalta meillä ainakin tullaan seuraamaan tytön tekemisiä koneella sitten, kun se useamman vuoden päästä on ajankohtaista. Ja myös kone tulee sijaitsemaan avoimessa paikassa.

Nykyajan nuoret ne vaan aikuistuu nopeasti. Ennen sitä leikittiin vielä kotia 12-vuotiaina naitettuina. Nykyajan nuoret ovat aikuistuneet nopeammin läpi tunnetun historian ja vieläpä samalla pahentaneet tapojaan vuosi vuodelta. Siitähän seuraisi, että 2000 vuotta sitten kuoltiin ennen seksiä ja tulevaisuudessa nuoriso alkaa rääkymään jo vauvaiässä!

http://www.hs.fi/ulkomaat/28+kuollu...sä++uhreista+suurin+osa+lapsia/a1305557765336

_59058458_014252814-1.jpg

Hyi helkkari. On kyllä muuten hienossa paikassa 90 asteen kulmassa oleva seinä tunnelissa.

Ei lainkaan nuoren tytön lutkamaisuutta harrastaa seksiä joka toisen kanssa joka tulee netissä vastaan. Miehet on sikoi!

Joo, kauheeta tää jeesustele kun vähän lapsia panee.

Nykyajan nuoret ne vaan aikuistuu nopeasti. Ennen sitä leikittiin vielä kotia 12-vuotiaina naitettuina. Nykyajan nuoret ovat aikuistuneet nopeammin läpi tunnetun historian ja vieläpä samalla pahentaneet tapojaan vuosi vuodelta.

Jep, ennen pahis pojat veti viikonloppu kännit, nykyään viikkorahat tykitetään ränniin.

Eväät lapseltasi seksuaalisen heräämisen.

Hahhaa...jaa enpä ole kyllä itse tarvinnut nettiä siihen seksuaaliseen heräämiseen ettei se varmaan siitä ole kiinni tulevaisuudessa tuon mun lapsen seksuaalisuuden herääminen. Mutta jokanen vanhempi omalla tyylillään. Itse ainakin haluan, että oma lapsi saisi olla mahdollsimman pitkään LAPSI tässä maailmassa. Ja kokemuksesta voin nämäkin asiat keskutella lapsen kanssa sitten, kun sen aika tulee. Olisin vain toivonut omilta vanhemmiltani, että seksuaalisista asioista olisi keskuteltu siinä yläasteelle mentäessä.

Ei voi ymmärtää miks tunneliin on tehty tuollainen... Miksei voi tehdä minkäänlaista liuskaa siihen, aivan hullua suunnittelua.

Hmm, kun nyt hahmottelee niin... hankala tuohon luiskakin on tehdä. Loiva luiska niin bussi "kiilautuu" kattoon ja jos taasen tulee puolittain liuskan päälle kaatuu ajoradalle...törmäys muihin ajoneuvoihin...tulipalovaara. Niin, vaikea sanoa miten tuo olisi pitänyt toteuttaa. Luiska alaspäin, hole... ajotunnelin alle?

Hmm, kun nyt hahmottelee niin... hankala tuohon luiskakin on tehdä. Loiva luiska niin bussi "kiilautuu" kattoon ja jos taasen tulee puolittain liuskan päälle kaatuu ajoradalle...törmäys muihin ajoneuvoihin...tulipalovaara. Niin, vaikea sanoa miten tuo olisi pitänyt toteuttaa. Luiska alaspäin, hole... ajotunnelin alle?

Func meinasi varmaan vähän eripäin olevaa luiskaa...

Tuo kulmaus tuossa sijaitsee jalankulkuväylällä. Siinä on siis kuljettaja ollut unosilla ja jalankulkuväylällä ajellut. Jalankulkuväylähän on aina nostettu ajoväylää ylemmäksi kuten tässäkin kuvassa selkeästi näkyy, joten aikamoiset tulkinnat on kuski tehnyt siitä missä kohden tuossa tunnelissa autolla on tarkoitus ajaa. Ehkä ollut uusi reitti hänelle.

No ei tuossa 100km/h vauhdissa tarvitse tuon kokoisen bussin kun hipaista tien reunuskiveä niin alkaa jo heittelemään. Tuo kulmaus on sitä varten, että siihen saa turvallisesti auton jätettyä jos tulee jokin tekninen vika. Mutta sitä en tosiaan ymmärrä miksi sen pitää olla 90 asteen kulmassa ilman mitään suojauksia. Mutta tuo 100km/h bussille kuulostaa kyllä hurjalta tunnelissa jossa etäisyys seinään alle pari metriä.

Back
Ylös Bottom