Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Apuya%u00252525202008%252520Honda%252520CBR%2525201000RR%252520Fireblade%252520Custom%252520P...webp

Melko kaunis yksilö.

edr-brutale-00.webp

Oon aina tykänny kyllä ton ikäsen Firebladen keulasta :kuola: Muutenkin tasapainoinen muotoilu.

Oon aina tykänny kyllä ton ikäsen Firebladen keulasta :kuola: Muutenkin tasapainoinen muotoilu.

Meikään iskee kans törkeesti just tuo 02-04vm blade, varsinkin kun niitä alkaa saada suht vähän ajettuna 5k€ tuntumaan. Jos sitä ensimmäisen kauden ainakin pärjäisi tolla kusiaisella, täytynee sitten katsella kestääkö opiskelijan budjetti laittaa isompaa.

Kyl toi 600F on kans komea laite. Muistuttaa kovasti värityksensä puolesta ja muutenkin mun näsäriä.. Voi muistoja.. :itku:

Nää prätkät tunkee nyt joka paikkaan kiitos ei kuume iske ollenkaan ei! :)

Itse selvisin kyseisestä kuumeesta hetkellisesti ostamalla pyörän ja ilmoittautumalla autokouluun. Se kuume tosin palasi yhtä nopeasti kuin tulikin, tekisi mieli ostaa isompi ja uudempi pyörä vaikka en tuolla nykyisellä ole vielä metriäkään ajanut :D

Itse selvisin kyseisestä kuumeesta hetkellisesti ostamalla pyörän ja ilmoittautumalla autokouluun. Se kuume tosin palasi yhtä nopeasti kuin tulikin, tekisi mieli ostaa isompi ja uudempi pyörä vaikka en tuolla nykyisellä ole vielä metriäkään ajanut :D

En ole metriäkään ajanut mitä?? Mulle kelpais mikä vaan pyörä! :D

Nää prätkät tunkee nyt joka paikkaan kiitos ei kuume iske ollenkaan ei! :)

Vähän sama juttu. Tosin nyt ei budjetti kestä millään pyörää ni turha edes haaveilla. :/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä...

Kaikille ja Syviä unia...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! :)

Aamun liikunnat tehty, piti juosta töihin jottei myöhästy! Samalla ajattelin että tuonhan voisi ottaa tavaksi, siis tehdä juoksulenkki samalla ja juosta suoraan töihin. Harmi vaan että asun liian lähellä työmaata ja käyn täällä liaan harvoin, jotta siitä olisi oikeasti mitään suurempaa hyötyä. :D

Back
Ylös Bottom