Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

a) Englannista saa edamia.
b) Englannissa on juustohöyliä
c) Cheddaria voi leikata juustohöylällä
d) Suomessa myydään muutakin kuin edamia

Itse asiassa molemmista maista saa lisäksi paljon muitakin juustolaatuja kuin mainittuja.

Missä helvetin peräkylässä sä
a) asut siellä
b) asuit suomessa
?

Siis mä kyllä ymmärrän, että toi sun postaus oli vaan tyypillinen suomesta muuttaneen "täällä on kaikki niin paljon paremmin, juustokin maistuu juustolta" suomimollausviesti. Olipahan vaan harvinaisen paska sellainen.

Varmasti saa, mutta tarkoitin lahinna sita juustoa mita on eniten ja mika on yleisinta. Taalla murenevaa, Suomessa edamia. Satun tykkaamaan cheddarista enemman, mutta tykkaisin myos kayttaa juustohoylaa koska se on kateva keksinto.

En ma kylla mielestani mitenkaan mollannut Suomea... Kunhan mietin juustojuttuja. Kummista asioista taas vedetaan herneet nenaan :rolleyes: Huoh.

Se on ihan sama mitä sä Alyssa sanot niin joku vetää herneet nenään. Välillä aiheesta mutta useimmiten aiheetta. Sun nettipersoonalla on vaan sellanen vaikutus:D.

Voiko olla oikeasti mahdollista että täysikuun aikaan ei vaan saa nukuttua? Mistä voi johtua? 3 tuntia vedin viime yönä unta palloon ja muuten tuli vaan pyörittyä sängyssä kun ei väsyttänyt yhtään. Nyt kyllä sit väsyttää kun pitää töihin lähteä. Useamman kerran jo huomannut tämän viime aikoina.

Ja mikään psykologinen selitys ei käy koska ei ollut nytkään aavistustakaan mistään täysikuun ajasta, äsken vaan netistä katsoin.

Voiko olla oikeasti mahdollista että täysikuun aikaan ei vaan saa nukuttua? Mistä voi johtua? 3 tuntia vedin viime yönä unta palloon ja muuten tuli vaan pyörittyä sängyssä kun ei väsyttänyt yhtään. Nyt kyllä sit väsyttää kun pitää töihin lähteä. Useamman kerran jo huomannut tämän viime aikoina.

Ja mikään psykologinen selitys ei käy koska ei ollut nytkään aavistustakaan mistään täysikuun ajasta, äsken vaan netistä katsoin.

Jaaha, se oli sitten siksi. Sama ongelma mullakin toissayönä. Ja tätä on ollut ennenkin.
Ei kai sille ole selitystä, mä oon tuossa mielessä ollut "kuuhullu" toisinaan jo kersana. Jossain vaiheessa olin jatkuvasti, enää satunnaisesti.

Onko vielä mahdollista saada lainkaan opintolainaa kun opiskeluni loppuvat tänä keväänä? Jos nyt siis alkaisi heti hakemaan

Tuleeko putkayöstä maksua/kirjettä kotiin ?

Ei tule, mutta jos olet alaikäinen niin menee todennäköisesti ilmoitus lastensuojeluun ja sitä kautta ainakin tulee tietoon vanhemmille. Riippuu toki syystäkin miksi olit?

Ei tule, mutta jos olet alaikäinen niin menee todennäköisesti ilmoitus lastensuojeluun ja sitä kautta ainakin tulee tietoon vanhemmille. Riippuu toki syystäkin miksi olit?
kiitos vastauksesta. Ihan humalan takia löivät minut putkaan eikä epäillä rikoksesta tai mistään muustakaan ja en ole alaikäinen

Oliko eilenkin täysikuu? Toi ois ainakin jokin selitys ,joskin huono sellanen, kun oon 2 viime yötä nukkunut ihan helvetin huonosti.

Oon ties kuinka monesti törmänny dat ass sanaan ja miettiny, että mitä se oikein tarkoittaa. Dataus persettä eli läski persettä vai? Mutta kun tota kuulee ihan timmien muijien kohdalla käytettävän. Sarkasmia?

Oon ties kuinka monesti törmänny dat ass sanaan ja miettiny, että mitä se oikein tarkoittaa. Dataus persettä eli läski persettä vai? Mutta kun tota kuulee ihan timmien muijien kohdalla käytettävän. Sarkasmia?

Dat ass eli "that ass". Yleensä kuolataan kun on hyvä perse jollain.

Tietokone herjas jotain tähän suuntaan: "Verkossasi on jollain toisella sama IP-osoite. Voit tarkastaa tilanteen windows tapahtumalogista." Netti yhteys pätkäs sitten pariks minuutiksi ja sitten jatkuu normaalina. Tapahtunu tässä pari kertaa tän päivän aikana. Mitähän toi meinaa.

Tietokone herjas jotain tähän suuntaan: "Verkossasi on jollain toisella sama IP-osoite. Voit tarkastaa tilanteen windows tapahtumalogista." Netti yhteys pätkäs sitten pariks minuutiksi ja sitten jatkuu normaalina. Tapahtunu tässä pari kertaa tän päivän aikana. Mitähän toi meinaa.

Ilmeisesti sun verkossa on kone jolla on sama IP.

BTW ei kestä. :)

Miks grillit on kiinni ainakin Helsingissä päivisin ja aukeavat vasta myöhään illalla? Onko niin että grilliyrittäjä saa myydä vain päivä- tai yövuorossa, ei molempina? Luulis nyt että lihis maistuis jo aiemminkin.
Tuli mieleen kun luin näistä kahviautoista ja niiden kilpailuttamisesta. Vain päivä- tai yöpaikkoja, molempia ei voi saada. On kyllä niin ihme touhua...

Back
Ylös Bottom