Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mulla ole omaa koiraa, lainakoira lenkityksessä ;) Mutta joo, ohan se huomattavasti mukavampaa talsia tuolla nyt kun räntäsateessa. Aurinko kyllä piristää vaikka vaan ikkunan läpi katseltunakin :)

Kyllä piristää tuo outo valoilmiö. Linnutkin laulelee. Se on pojjaat ja tytsyt kevättä tulossa. Josta tuli tämä biisi mieleen...:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mie lähen saunoo. Ei täsä elämäsä saa mittään ellei välillä hikikarpalot kastele lauteenpintaa.

Miten toi aurinko voikin piristää noin paljon! Ihan parasta oli käydä pitkällä kävelylenkillä koirien kanssa :haart: Eikä ees harmita mennä huomenna töihin. Tekisi mieli halata kaikkia vastaantulijoita :D

Mulla ei onneksi oo töitä huomennakaan, vaan toivottavasti saa nauttii ihanasta säästä myös huomenna :) Koiraakin oli mukava juoksuttaa tuolla pidemmän kaavan mukaan päivällä, vaikka tosin oli paikoitellen tosi liukasta, mutta toisaalta sulat asfalttikohdat on aika hyvä lupaus keväästä!
Ja onneksi en oo ainut, jonka aurinko innottas halailee vastaantulijoita. Vielä oon tosin kyllä malttanut mieleni :D

Miksi kaikilla naisilla joita aurinko piristää on koira?

Kyllä piristäs, vaikkei oliskaan koiraa. Auringosta saa energiaa ja koira saa omistajan raahautuu ulos(säällä ku säällä) :)

Kai sitä vois alkaa nukkuun kohta painuu, ompaha virkeenä 11:sta kahvakuulailemassa sitte :) Ens lauantaina meneeki varmaa "pikkase" pitempää :dance2:

Ötyä...

...Jos kirjaa lukis ja kattois sitten lätkää...

71098.jpg

Ristiriitaisten fiilisten aamu; vituttaa ko piänt oravaa jonka käpy o jäätyny maahan kii= pesukone hajos eilen...
Mut toisaalta eilisen jalkatreenin ansiosta reidet ihanasti jumissa JA parin tunnin päästä jälleen salille veivaamaan käsiä, aurinkokin paistaa...
Ota nyt sit selvää mitä ajattelis!

Eilen hilpeenä, tänään kalpeena? Olipas mukava ilta kaikinpuolin! Firman illallisella söin kyllä niin upeeta pihviä, etten oo ikinä mitään niin mahtavaa maistanut. Kevyesti verinen häränpihvi suorastaan suli suussa. Työkaverin kanssa maisteltiin viskejä ja tutustuin niin hyvänmakuiseen savuviskiin että meinas kieli mennä mukana. Yökerhoon siirtyminenkin oli kivutonta, sain itseni ja kaverini ilmaiseksi jonon ohi, ei tarttenu ulkona seisoskella. Jalat tuli tanssittua taas ihan hirvittävän kipeiksi, mutta entäs sitten. Taksimatkan hintakin tipahti kun ystävällinen pariskunta halusi jakaa matkan.

Erinomainen ilta, tänään paistaa taas aurinko ja tänään saapuu uusi teiden valtiattareni mamman hoiviin, ihanaa kun saa välillä olla näin iloinen! :)

Oli kovat kemut eilen Circuksessa. Laittoman kauniita tanssityttöjä :kuola: ja hyvää musiikkia. Jouduin häiriköimään yhtä tyyppiä ku olin 99% varma että se ois ollu pakkiksen Pandakarhu mut ei ollu kuulemma :D Kauhee feikkihuijari!

Oli kovat kemut eilen Circuksessa. Laittoman kauniita tanssityttöjä :kuola: ja hyvää musiikkia. Jouduin häiriköimään yhtä tyyppiä ku olin 99% varma että se ois ollu pakkiksen Pandakarhu mut ei ollu kuulemma :D Kauhee feikkihuijari!

Olin Tigerissa Tankotanssin SM-kisojen jatkoilla. Siellä oli tiukat battlet ja illan lopuksi World Cup 1 ja 3 vetivät yhteisesityksen. Olit siis ihan väärissä kemuissa :D

Miten niin tylsää?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä pelkoa ei muutenkaan ole!

Mikä tätä palstaa muuten vaivaa?

Mä jo luulin et mun omassa koneessa jumi tai jotain, ilmeisesti tökkii palstan toiminta muillakin?

^Jep. Toimi todella hitaasti tunti sitten. Nyt näyttäis olevan parempi...

Back
Ylös Bottom