Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hee mäki saatan loppuviikosta tulla pyörähtämään Rovaniemellä :D

No perkele! Pitäis maistua vähän raskaammasta musiikista pitäville ihan hyvin :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tietenkin jotain matematiikkaan liittyvää? :D

Ei sentään :D Meen muutamaks päiväks Ylläkselle ja Rovaniemellä on tuttuja, niin mahdollisesti paluumatkalla koukataan sen kautta.

No perkele! Pitäis maistua vähän raskaammasta musiikista pitäville ihan hyvin :rock:

Huomenta kaikille...

Tykkäsin kyllä. Tuli mieleeni parasta Suomesta, piripolkan puolella... Dj Proteus...Tykkään kovasti!!

Aah okei. Hyvä että joku ihana ihminen on esitelly sulle Rovaniemen. :)

Kyllä! Kuun lopussa taas juna tuo siihen suuntaan, can't wait :dance:

Miten nää lauantain välivuorot voi tuntua näin pitkiltä??! Kaikki kuhat on jo fileoitu ja asiakkaita on mukavasti niin että ajan luulisi kuluvan mukavasti. Mutta ei!

Tänään sitsaamaan opiskelijajärjestön vuosijuhlia!

Aikamoinen sieppo sustaki tullu... Melkein joka viikonloppu jossain kaatamassa

Myönnän. Jotenki vaa maistunu vähän liian hyvin...

^Kyllä tuon ikäsenä kannattaaki kaataa. Saa sitte rauhottua vanhempana, eikä alottaa kaatohommia vasta sillon. Tänään tietenkin nautitaan muutama palautusjuoma stam1nan tahtiin!

Hitto miten ihana keli!! <3 Piti lähteä messuille, mut kun tuo aurinko ois niiiiin ihana..
Olitko messuilemassa? Mä meen varmaan huomenna. Tänään piti treffailla tota arskaa :)

Miten toi aurinko voikin piristää noin paljon! Ihan parasta oli käydä pitkällä kävelylenkillä koirien kanssa :haart: Eikä ees harmita mennä huomenna töihin. Tekisi mieli halata kaikkia vastaantulijoita :D

Miksi kaikilla naisilla joita aurinko piristää on koira?

Varmaan hauskempi tarpoa niillä kusetusreissuilla kun paistaa?

Toisaalta on kiva aurinko, toisaalta pitää keksiä tekosyitä olla menemättä ulos.

Mulla ei oo ainakaa pihalla mitää teemistä niin mikään ei vedä mua sinne. Ei tarvi tekosyitä.

Miksi kaikilla naisilla joita aurinko piristää on koira?

Ei mulla ole omaa koiraa, lainakoira lenkityksessä ;) Mutta joo, ohan se huomattavasti mukavampaa talsia tuolla nyt kun räntäsateessa. Aurinko kyllä piristää vaikka vaan ikkunan läpi katseltunakin :)

Back
Ylös Bottom