^Mitä on hajusisustus? :D
Jätät pyykit pesemättä ja vessan vetämättä?![]()
Miehinen harrastus, tuttu tuoksu, hauska ääni. Joko nyt aukee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Mitä on hajusisustus? :D
Jätät pyykit pesemättä ja vessan vetämättä?![]()
Haluiskohan joku suositella semmosta isoa pusikkoa, jonka voisi työntää johonkin nurkaan seisomaan? Semmonen joku iso tavallaan puumainen kukka/kasvi olis hakusessa, eikä mulla ole pienintäkään hajua, että minkä nimisiä noita on.
Eiks sun makkarissa oo subtrooppinen ilmasto? Laita sinne joku palmu.Sulla näköjään samanlainen systeemi kun mullakin. :D Itsekin ostin juuri perjantaina uuden viherkasvin kun ei tuo aiempi oikein jaksanut läpi kylmän talven tässä huushollissa. :D
Voisi kyllä ostaa pari lisääkin jos vaan keksisi paikan niille.
Mulla oli joskus kaktus, eli noin 3kk ja kuoli. Sen jälkeen ei oo ollu yhtään viherkasvia.Mulla ei oo himassa yhtään viherkasvia. En oo jaksanu ostaa ku kuitenkin ne kuolis aika pian :D
Haluiskohan joku suositella semmosta isoa pusikkoa, jonka voisi työntää johonkin nurkaan seisomaan? Semmonen joku iso tavallaan puumainen kukka/kasvi olis hakusessa, eikä mulla ole pienintäkään hajua, että minkä nimisiä noita on.

Minun epäsinkkuutenikin muuttui viimein seurusteluksi :haart:

Tarkoittaako tuo sitä, että pidät jotain miestä kädestä kiinni?
Tarkoittaako tuo sitä, että pidät jotain miestä kädestä kiinni?
Kädestäpitely on ihan aliarvostettua touhua. :haart:
Miehinen harrastus, tuttu tuoksu, hauska ääni. Joko nyt aukee?

se ois yhtä kuin vapaapäivä. Treenit sovittu iltapäivälle ja illaksi voisikin suunnata koululle graduilemaan. Yrittää vähitellen saada taas otetta elämästä.Kyllä ei mikään tunnu niin makoisalta kuin vastatatuoituun jalkaan menevä paine seisomaan noustessa.