Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja eilen illalla sattui outo juttu... Olin suihkussa, kun joku alkoi koputtaa ja sitten hakata ovea. Ei siinä auttanut kuin äkkiä heittää pyyhe ympärille & kylpytakki päälle ja mennä katsomaan kuka siellä oikeen meuhkaa. Oven takana seisoi yksi mies ja taaempana piemeässä kaksi naista joita en nähnyt kunnolla. Kysyivät mikä osoite tämä on ja sanoivat etsivänsä naista nimeltä X joka heidän tietojen mukaan pitäisi asua tässä osoitteessa. Selitin että osoite on oikea, mutta ei sen nimistä ihmistä tässä asu, joten heillä oli väärää tietoa. :jahas: Mies totesi että heidän vaan pitäisi hakea tämä nainen nyt ja kysyi tiedänkö mistä hänet voisi löytää.
Aatteles, jos olisivatkin epäilleet että huijaat heitä, ja oikeasti oletkin se heidän etsimä nainen. :eek:

Voi ei :/

Tiivistelmä omasta yöstäni: 22.30 menin nukkumaan, 23.25 lapsi aloitti uniraivarit ja sitä kesti 20min. Sitten mulla meni tunti, että itselle alkoi tulla uni. Lapsi vetäs 0.30 uudet itkut, tosin ei raivarit. Sitten toinen lapsi itkeskeli yön aikana kahdesti silleen, että mun piti mennä sen luokse. Ja sitten heräsin kahdesti sen vierestä, kun tulin takaisin omaan sänkyyn ja 6.45 lapset heräsivät.

Eli 22.30-6.45 välillä 6 sellaista heräämistä, jotka edellytti nousemista sängystä ja noin 2 tuntia valvomista.

*kädet ristiin*

Kiitos jeesus, että minulla EI ole lapsia. Eikä tule.

Aikamoista. Mikähän tarina tuon taustalla oli.
Sen minäkin haluaisin tietää. Olen jo tottunut uteliaisiin naapureihin ja heidän tempauksiin, mutta tuo oli jotain ihan muuta. Ja kerran pitsakuski meinasi väkisin tyrkyttää minulle pitsaa, kun väitti että tästä osoitteesta olisi tilattu ruokaa. :D

Aatteles, jos olisivatkin epäilleet että huijaat heitä, ja oikeasti oletkin se heidän etsimä nainen. :eek:

Joo, tulevatkin uudestaan ja nappaavat mukaansa tällä kertaa! :wtf: Onneksi henkilöpaperit on keksitty, paitsi että passikuvastani ei minua juurikaan voi tunnistaa. Siitä on reissuilla tullut huomautuksia muutaman kerran. :D

Kavereitten lapsiaikaa sivusta seuranneena, oon kans moneen kertaan kiitellyt sitä, et mulla ei oo omia muksuja. :D Niin rakkaita kun siskojen lapset ja kavereitten iPana onkin, niin mä arvostan hyvin paljon sitä, että kotona voi nukkuakin.

Mulla onkin nyt edessä viikonloppu tiivistä muksueloa, kun meen käymään kotikotona. Pidän sormet ristissä, et siskonpoika ei halua nukkua mun vieressä, vaan menee suosiolla kotiinsa nukumaan. Pari kertaa sen vieressä nukkuneena ei voi kuin ihmetellä, miten niin pieni otus vie parisängystä niin ison tilan. :lol2:

Onhan noissa eroavaisuuksia. Mä heitä jätkän 19.00 aikaan sänkyyn, pistän oven kiinni ja se herää 7.00 aikaan. Isompi menee usein jo itse 20.00 aikaan sänkyyn ja laittaa silmät kiinni. Kömpii ylös sitten 7-8 aikaan.

^Oh, sulla on unelmamuksut. :) Joskus 90-luvun lopussa mulla oli sellainen työkaveri, jonka lapsi nukkui ihan vauvaikäisestä asti jotain kymmenen tunnin yöunia. ja viel pitkiä paikkäreitäkin siihen päälle. Sitä piti oikein herätellä, et sen sai syötettyäkin. :D

Sama homma ollut täälä. Jätkä nyt on jo reilu 2v, nukkuu silti 12h yöunia ja 3h päikkäreitä. Yhtenä vloppuna kellotti 14.5h yhtämittaset yöunet

Toi on Vilu aika harvinaista :) Kateeksi käy edelleen.

Harmi vaan, ettei voi etukäteen sanoa, kenen lapsi nukkuu hyvin ja kenen ei. Mun nuorempi lapsi nukkuu hyvin, vaikka viime yönä itkeskelikin, mutta toisaalta olisin ihmetellyt, jos se ei olisi herännyt isosiskonsa riehumiseen.

Mä haluun himaan! Alkon kautta! Ja monta pulloa punkkua ja ruokaa! PRKL!

Ihan mahtava viikko. Ensin yleistä paskaa niskaan. Sitten hajoaa auto. Tänään räjähti pankki. Läheisin serkku soitti aamulla. Maksassa kasvain.

^ Joo kyllä mulla on asiat vielä hyvin. Tollanen on kyllä aika perseestä jo.

Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että tommoinen kuolemanväsymys on aliarvioitu vaiva ihmisellä.
Tuollainen väsymys tappaa elämänilon ja tekee arjesta todella synkkää.

Back
Ylös Bottom