Team M&M Gymlog

Tulee kyl ylensyönti ongelmaks kun tota chilipataa tekee, toissapäivänä illalla tein täyden satsin ja nyt on kattila tyhjä. Ja yksin vielä koko setti naamariin. Lisää foodcornereita! :puntti:

Tulee kyl ylensyönti ongelmaks kun tota chilipataa tekee, toissapäivänä illalla tein täyden satsin ja nyt on kattila tyhjä. Ja yksin vielä koko setti naamariin. Lisää foodcornereita! :puntti:

Totta ja lauantaina pitää taas vääntä yksi ISO valkuaispommi 500g lihaa 5 kananmunalla ja katsoa elokuvaa :D

Suora lainaus "Voimaharjoittelun perusperiaatteet" : Lyhyet sarjat kehittävät lihasmassaa hitaasti, mutta vaikutus on vastaavasti kestävä. Tällainen lihasmassa on myös olemukseltaan erilaista: tiukempaa ja tiheämpää. Keskipitkät sarjat kehittävät massaa nopeammin, mutta tulokset katoavat harjoitustauon seurauksena nopeasti.
Haistan pseudotiedettä.

Kun pohjetreenistä on kyse, jonka kanssa itse olen tapellut jo pitkän aikaa ja tuolla mainittiin Crosstraineri. En tiedä oliko tuo nyt rölli vai mitä, mutta T-Nationin sivuilla oli muistaakseni todella hyvin perusteltu ja ihan mielenkiintoinen aihe miten treenata ihan helvetin tuskallinen pohjetreeni pelkällä juoksumatolla.

Täytyy laittaa juoksumaton kulma kaikista jyrkimpään kulmaan jonka jälkeen rupeat 15 minuuttia käppäilemään pelkillä päkijöillä siinä. Vauhdin ei tarvitse kummainen olla. Tähän oli vielä lisätty mitä tietyllä minuutilla täytyy tehdä jne. Voisin sanoa, että elämäni tuskaisimmat kokeilut saliharrastuksen puolelta. Pohkeet tulehtui yli viikoksi ekan kerran jälkeen ja koko kauttaaltaan se tuntuma oli aivan "upea". Masokistisia fiiliksiä, mutta uskoisin että noin ne pohkeet jopa saisi kasvamaan kun ne tarvitsevat kovaa rasitusta.

Suosittelen joskus kokeilemaan jos on päätä / kivusietokykyä tehdä. Koitan ettiä vielä tuohon sen artikkelin ja linkkaan tänne vaikkapa.

Linkkaa vai kun löydät.

Crossari ei ollut p-puhetta, pohkeet sai siinä kyllä hyvin rasitusta, koska sen jälkeiset päivät olivat kävelyn kannalta yhtä tuskaa, ennen kuin tottui rasitukseen edes vähän tai muisti venytellä niitä.

Joo kyl se taitaa niin olla, että noi pohkeet (sama koskee osittain forkkuja) tarvii kyllä perus punttinylkytyksestä eroavaa ärsykettä, joten nää hyppynaru/crossari/juoksumatto-systeemit menee kyllä testiin.

Mutta Eib; ikä:19v, postit: 5 139 :wtf:

Pohkeet on ollu joskus paripäivää täysin tukossa ja silloin olin kiivennyt Saana-tunturin päälle.. Pitäis varmaan testata kuinka ne sais näillä treeneillä kasvamaan.

Mutta Eib; ikä:19v, postit: 5 139 :wtf:

smoker.gif

Mad, mirrin?

http://tnation.t-nation.com/free_on...building/incline_treadmill_as_a_calf_exercise

Tässäpä.

Tuo oli vielä sen kuuluisan DC-systeemin kehittäjän ideoita. Sil oli vissiin aika kynät pohkeet... :rolleyes:

[e] En jaksanut sitä alkuperäistä linkkiä kaivaa, tuo sattui ensimmäisenä googletellessa silmään. Mutta joku asiasta kiinnostunut varmasti löytää sen.
Voi olla, että olen väärässä, mutta jos moni nuori tuskailee pohkeiden kasvatusten kanssa, niin varmaan auttaisi jos edes treenattaisiin niitä pohkeita peruslaitteilla kovaa.:D Se, että pohkeet tulee kipeiks asiasta jos toisesta ei _välttämättä_ tarkoita sitä, että ne sais kasvua aikaan.

Voi olla, että olen väärässä, mutta jos moni nuori tuskailee pohkeiden kasvatusten kanssa, niin varmaan auttaisi jos edes treenattaisiin niitä pohkeita peruslaitteilla kovaa.:D Se, että pohkeet tulee kipeiks asiasta jos toisesta ei _välttämättä_ tarkoita sitä, että ne sais kasvua aikaan.

Nimenomaan, ei välttämättä.

Pohkeet on kumminkin sellainen lihasryhmä että kaikilla tuntemillani ikiläskeillä on ollut tosi suuret pohkeet ja varsinkin niillä jotka ovat urheilevia ja isokokoisia. Joten voisin vaikka vannoa että tuo jatkuva kovan rasituksen alaisuus on pakottanut ne kasvamaan -> juoksumattokikka ei sittenkään olisi se kaikista huonoin mahdollisuus saada ne kasvamaan. Kaikkeahan kannattaa kokeilla jo nuoresta pitäen. :)

Totta. Valitettavan monella on joku ihme käsitys, että lihakset kasvaisivat ainoastaan salitreenin avulla spesifeillä laitteilla.

Itse tunnen kolme ihmistä joilla on ihan järkyttävän kokoset pohkeet. Punttia harrastavat tosi satunnaisesti ja silloinkin pohkeet jää kuulemma tekemättä. Tästä huolimatta ne on myös isoimmat pohjeparit mitä olen nähnyt. Jokainen kolmesta pelaa jalkapalloa ja juoksee aktiivisesti sekä vauhti-, että kestävyyslenkkejä. Otanta on tietenkin pieni jalkapalloilijoista, mutta ne pohkeet on ihan käsittämättömän kokoset sellaisiksi, jotka niitä eivät "kehonrakennusmielessä" harjoita.
Tietenkin uskon, että niihin pohkeisiin tarvitaan myös geenejä, esim. minä ja suurin osa ihmisistä ei tule koskaan saamaan sellaisia pohkeita.

Uskon, että tuossa "crossariteoriassa" on perää.

Kiitti paljon tästäkin gymlogista Mika ja Mike! Ois hienoo jos tekisitte joku kerta login , jossa käsiteltäis reisitreenin kohdistamista sviippeihin ja muutenkin , että miten pystyy kohdistamaan treeniä reisien eri osiin. Vai tuleeko sellanen sitte jalkaspesiaalissa??!?Joka tapauksessa iso kiitos , nää on tullu tarpeeseen ja on tosi motivoivia opetusvideoita! Innolla odotan seuraavaa gymlogia ja heitä nyt Mika seuraavassa logissa oma TotAllY dUuUuUud pose!! :hyvä::hyvä:

OT: Täällä kun puhutaan paljon pohkeistä niin milloin pohkeet on ISOT? 30, 40, 50 cm? Mulla pohkeet on samanlaiset tikut kuin muillakin kynäniskoilla. Vuoden aikana pohkeet on kasvanu vaan yhen sentin, 41,5cm.

arskan enyclopedia of modern bodybuildingissa arska toteaa, että pohkeen pitää olla saman kokoinen kuin hauiksen, olisi hauska tietää kuinka monella kilpailijalla näin on.

Hei morjesta Mike ja Mika! Ensinnäkin kiitos teille kun teitte mun yöstä aivan ratkiriemukkaan! :D ja kiitos että palautitte tän kadonneen innon mikä mua on vaivannu koko talven! Luin tän topicin noin puoleen väliin ja en löytäny sellasta kysymystä kuin, että tekisittekö sellasen ravintovideon missä mennään hieman pintaa syvemmälle. Tarkoitan siis, että puhutaan hiilareista, rasvoista, proteiineista, kasviksista ja muista tärkeistä ravintoon liittyvistä asioista! Esim mitä hiilarit tekee kropalle jne...Sanoit Mika 15. videossa, että hiilarit pistää letkut suuriksi tai jotain sinnepäin :D miksi se tekee niin?

Ootte varmaan saanut ehdotuksia laihduttamisvideon tekemiseen? Entä lihastenkasvatus samalla kuin koittaa saada rasvaa pois kehosta? Itsellä yks kysymys venyttelyyn. Olen kuullut, että
reenin jälkeen pitäis odottaa 2-3h että sais venytellä, miksi näin? Kuinka kauan pitäis yhtä lihasta venyttää treenin JÄLKEEN? Kiitän jo etukäteen, sillä nää askarruttaa paljon ja oon todella tiedonjanoinen! toivon että jatkatte näitä videon tekemisiä pitkään!

Back
Ylös Bottom