En mä väittänyt että mikään väärin olisi vaan tässä kiisteltiin yleisesti "tankkauksesta" vaikka varmaan jokaisella oli eri käsitys siitä mitä tässä tilanteessa tarkoitettiin tankkauksella. Niinkuin sanoin väittelyt puutteellisin tiedoin johtaa useasti väärinymmärrettyihin argumentteihin. Mikä tekee väittelystä vähän "tyhmän" vaikka se ei oikeasti sitä olisi.
Nojoo, ehkä vähän turhaa koitin provota. Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta näissä väittelyissä (vaikka väärin ymmärretäisiinkään) tulee yleensä hyvin mielenkiintoista tietoa, mitä ei välttämättä muuten olisi eteen osunut/ itse alkanut kaivamaan. Kaikkihan, jotka eivät ole niin hyvin perillä, kallistuu jonkun näkemyksen puolelle ja uskoo sitä, jos eri väitteitä on monia. Absoluuttista totuutta näistä mistään ei saada. Itse ainakin otan kantaa ja kyseenalaistan näihin/näitä, jotta oppisin lisää. :piis:

Periaatteessa toki noin, mutta se mitä harvoin otetaan huomioon kalorivajetta tehtäessä, että ruoka/energiamäärän vähentäminen hidastaa aineenvaihduntaa, kun taas liikunnan lisääminen ei sitä tee, vaan vaikutus on yleensä juuri päinvastainen. Siinä hieman ajattelemisen aihetta...