Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvät suunnitelmat!

Vähän turhan rankasti kyllä pyryttää. Hauska oli rämpiä hangessa ja odotella noita julkisia kulkuvälineitä :D

Jouduitko kauankin odottelee? :D Itse joutusin kulkee lähinnä junalla..bussejakin menee mut ei niiden hullujen kyytiin uskalla. VR taas toimii ehkä kerran tunnissa, joten kävellen olisit jo perillä... e. mut siis sehän ei ole vaihtoehto, joten oma kyyti paras kyyti.

Jouduitko kauankin odottelee? :D Itse joutusin kulkee lähinnä junalla..bussejakin menee mut ei niiden hullujen kyytiin uskalla. VR taas toimii ehkä kerran tunnissa, joten kävellen olisit jo perillä...

Ensin bussi oli 10 minuuttia myöhässä ja sen jälkeen junaa odottelin toiset 10 minuuttia. Juna tosin oli aikataulussa, mutta ei noi vaihdot aina mee niin putkeen :D Osa bussikuskeista on kyllä sen verran hulluja, että en ihmettelis yhtään, jos joku kerta lipsahtaa se auto jonnekkin.

Hitto et tekis mieli Kotipitsaa mutta niillä ei tietenkään oo kotiinkuljetusta. Oiskohan se sen arvosta kaivaa toi auto kinoksesta kun en tarvii autoa kun vasta huomenna illalla..

Ensin bussi oli 10 minuuttia myöhässä ja sen jälkeen junaa odottelin toiset 10 minuuttia. Juna tosin oli aikataulussa, mutta ei noi vaihdot aina mee niin putkeen :D Osa bussikuskeista on kyllä sen verran hulluja, että en ihmettelis yhtään, jos joku kerta lipsahtaa se auto jonnekkin.

Aika perus. Harvinaista tosin ettei junaas ollu peruttu :D

Mua ei nyt yhtää kyl napostele opiskella. Gastro..vittu mitä paskaa. Se on ainakin se lopputuotos.

Aika perus. Harvinaista tosin ettei junaas ollu peruttu :D

Mua ei nyt yhtää kyl napostele opiskella. Gastro..vittu mitä paskaa. Se on ainakin se lopputuotos.

En nyt perumisesta tiiä, mutta ihme ettei se ollu ees yhtään myöhässä. Tänä talvena on junat kyllä kulkenu vähän paremmin ku parina edellisenä.

Juu keskittymiskyky taas huipussaan. Pitäs varmaan sammuttaa kone kokonaan, ettei vähän väliä harhaudu tänne selailemaan :D Jostain syystä saa nyt kyllä tulotopologiakin aivot solmuun.

Herännyt tänäänkin hiton aikaisin, enkä ole tehnyt mitään. McFlurry oli taas vitun hyvää. 19:30 alkaa Red Wings matsi, sitä odotellessa.

En nyt perumisesta tiiä, mutta ihme ettei se ollu ees yhtään myöhässä. Tänä talvena on junat kyllä kulkenu vähän paremmin ku parina edellisenä.

Juu keskittymiskyky taas huipussaan. Pitäs varmaan sammuttaa kone kokonaan, ettei vähän väliä harhaudu tänne selailemaan :D Jostain syystä saa nyt kyllä tulotopologiakin aivot solmuun.

VR on kyl panostanut tänä talvena. Tulotopologia (googlettaa), helppo juttu. Ei tosiaan kykene nyt ihan täysillä keskittyy tähän olennaiseen, toisaalta on toi motivaatiokin vähä hakusessa...auttaskohan vaihtaminen EKG:n tulkintoihin? Ainakin ois mielenkiintoisempaa.

Herännyt tänäänkin hiton aikaisin, enkä ole tehnyt mitään. McFlurry oli taas vitun hyvää. 19:30 alkaa Red Wings matsi, sitä odotellessa.

Saamaton olo on kyl parhautta. Aaaa, Daim McFlurry... :kuola:

Hyvä kun sanoit. Kerrankin oon sunnuntai illan kotosalla niin ei ois tullu mielenkään että pelit tulee noin aikasin.

Kisastudio sitten päälle. Tuleeko nro 23?...Itse veikkaan K...ä, mut oon taikauskonen ja en manaa...

Se ois tukan aka fledan ajo. On päässy jo 2mm kasvamaan ja alkaa tulla ns. pallopää efektiä tuon "routavaurio" mallin tilalle.

Joku fitnessakka hehkutti sitä joskus. Tekee siitä erittäin pahan elintarvikkeen minun silmissäni.

Ma voin lahettaa sulle vahan itsetehtya kaneli-bataatti-kerma-marjapaistosta. Sen jalkeen et hauku bataatteja.

Taalla on ihana ilma, ihan kevainen! Arska paistaa ja lampoa +10. Kavin juoksemassa ohut hupparitakki paalla ja se olisi ollut ihan riittavasti vaatetusta vaikken olisi edes juossut. Tama on ollut elamani lampimin talvi... Ne paivat joina olen edes nahnyt lunta, on laskettavissa sormilla. En valita! :)

Taalla on ihana ilma, ihan kevainen! Arska paistaa ja lampoa +10. Kavin juoksemassa ohut hupparitakki paalla ja se olisi ollut ihan riittavasti vaatetusta vaikken olisi edes juossut. Tama on ollut elamani lampimin talvi... Ne paivat joina olen edes nahnyt lunta, on laskettavissa sormilla. En valita! :)
Mä haluun tännekkin jo kelin plussan puolelle.Ois niin ihana päästellä lenkille ilman että tarvii kerrospukeutua :(

Olipas lystikäs päivä töissä. Hyvät duunikaverit kyllä pelastaa tylsimmätkin päivät. Ärtynyt kyynerpääkin näyttää rauhoittuneen, joten huomenna pääsee salille :puntti: Ei siis paskempi fiilis ollenkaan :D

Mä haluun tännekkin jo kelin plussan puolelle.Ois niin ihana päästellä lenkille ilman että tarvii kerrospukeutua :(

Ma olen niin vilukissa etta harvemmin viitsin edes lahtea lenkille jos lampotilaa tippuu alle nollan. Hiihtamaan ja luistelemaan olisi kylla ollut kiva paasta tana talvena.

Yliannostin asken raakoja vihanneksia. Vahan hassu olo nyt :D

Back
Ylös Bottom