Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta !

Lepo päivä.. Eilen oli kivat jumpat. Sain telottua peukaloni :D .. Kyllä se huomiseksi paranee, kun laittaa sen välillä suuhun.

Ja huomenta :) tunnin päästä pitää lähtee jalkahierontaan ja voin kertoo, että pelottaa! Kymmeneen vuoteen ei oo hieroja näihin kinttuihin koskenu ja muistan vieläkin miten pahalta se kalvojen availu silloinkin tuntui. Huoh.

Ja huomenta :) tunnin päästä pitää lähtee jalkahierontaan ja voin kertoo, että pelottaa! Kymmeneen vuoteen ei oo hieroja näihin kinttuihin koskenu ja muistan vieläkin miten pahalta se kalvojen availu silloinkin tuntui. Huoh.

Etureidet on pahimmat !

Kyllä suoli toimii hyvin, jos mikään muu ei! Klo 5:10-9:15 välisenä aikana kävin viisi kertaa paskalla. Ja lisää tulee.

Pidä hauskaa. Miulla kesti 5 päivää, jona paino tippu 5kg. Ensimmäisen päivän jälkeen nosti viellä ++39c kuumeen ja veti ihan sängyn pohjalle. Tulehdusarvot oli koholla ja epäilivät norovirusta.

Kuulostaa mukavalta judis, etkä ole ainoa tänä aamuna! En siis puhu itsestäni, mutta kaverilla on kuulema lentänyt kanssa aika railakkaasti:D. Vatsatautia vissiin liikkeellä ihan kohtuullisesti tänä aamuna..

Kuulostaa mukavalta judis, etkä ole ainoa tänä aamuna! En siis puhu itsestäni, mutta kaverilla on kuulema lentänyt kanssa aika railakkaasti:D. Vatsatautia vissiin liikkeellä ihan kohtuullisesti tänä aamuna..

Ei tässä ole mistään vatsataudista kyse. Ihan normaalia tavaraa sieltä tulee. Minähän käyn varmaan keskimäärin noin kymmenen kertaa päivässä täysistunnolla. Herättyäni teen ensimmäisen reissun, aamupalan syötyäni toisen, jos menen salille niin käyn siellä ennen treenin aloittamista...

Ei liene ihme, miksi isäni aikoinaan keksi minulle lempinimen "Sonta-Joonas"!

Ystävänpäivää

back_to_the_kitchen_tee.jpg

Niin oli!!! Jumankavi ku piti keskittyä hengittämään..

Tekee kutaa :) .. pohkeet oli viimeksi ihan jumissa hierojan mielestä, mutta hieronta ei tehnyt yhtään kipeää. Reidet kyllä pitää hierottaa ensi viikolla..

Hyvää Ystävänpäivää!! :haart: Lomailu on mukavaa, jopa lääkärissä käyntikin sujui kohtuullisen helpolla ilman jonottelua tms. :)

Tää mun mielentila sopii hyvin ystävänpäivään. On mieli täynnä sydämeniä ja romanttisia ajatelmia ja tekisi mieli vain lauleskella ja hyräillä ja kirjoittaa siirappisia rakkausrunoja :haart: :haart: :haart:

Tekee kutaa :) .. pohkeet oli viimeksi ihan jumissa hierojan mielestä, mutta hieronta ei tehnyt yhtään kipeää. Reidet kyllä pitää hierottaa ensi viikolla..

Teki kyllä, se etureisien muljuminen hierojan käden alla tuntu suhteellisen hirvittävältä. Odotin kuitenkin paljon pahempaa, tosin hieroja sanoikin, ettei viittiny ruveta sikaileen kun oli selkeesti aika jumit etureidet. Mä nappasin kourallisen buranaa ennen lähtöä, ei ainakaan jälkikäteen pitäisi niin kovin särkeä noita koipia. Veikkasi hierojasetä, että seuraavassa treenissä sitten huomaa tuliko tulosta.

Kyllä en enää mene reisiä hierottamaan muuten kuin nukutuksessa. Itku pääsee.

En tiedä katsotko ikinä Putousta, mutta siinä oli noita "Puuduttajia", eli ihmisiä jotka höpisee omiaan esim. hammaslääkäripotilaille. Noi mun hierojan ainaiset futispuheet toimi sellaisena "puuduttajana" ihan hyvin. Paikka paikoin joutu vetää henkeä melko napakasti ja miettimään, että jos mä nyt potkasen sitä, niin suostuuko se vielä hieromaan mua. Mä en futiksesta mitään ymmärrä mut tolla on aina juttuja kerrottavana, joten minä kuuntelen, puudutun (piti miettiä miten toi sana taipuu) ja hengittelen. Kymmenen vuotta sitten viimeksi ja nyt taas. Seuraava hieronta tosiaan neljän viikon päästä, eikä pelota enää läheskään niin paljon :D

Back
Ylös Bottom