http://www.voice.fi/uutiset/terveys-ja-hyvinvointi/tallaisia-ihmisia-kuntosalilla-vihataan-oletko-sina-yksi-heista/23/34725
Eli salilla ei saisi:
2. Pukeutua liikunnallisesti, jos joku minun shortseista tai paidasta säikähtää, niin voi voi. Ja en kyllä näe syytä kieltää esim. yleisurheilijoilta heidänkään varustuksiaan, näkyyhän niitä telkkarissakin jatkuvasti, miksei salilla saisi?
3. En nyt näe syytä ketään vihata jos siinä tahtoo kunnolla vetää pidemmänkin aikaa. Talvella varsinkin voi olla, etteivät monet tahdo ulkonakaan juuri juosta.
4. Itse en "putsaa", mutta ei mitään hirveää hikivanaakaan jää. En tosin mitenkään kovin epämukavaksi kokenut, kun menin jonkun vakkarikävijän jälkeen penkkiä tekemään ja pään kohdalla oli hikeä. Hiki kuuluu treenaamiseen ja kyllä on mun mielestä aika lapsellista alkaa valittamaan, jos jossain vähän hikeä. Toki jos ihan kunnon lammikko, mutta senkin voi kädellä siitä pyyhkiä pois häiritsemisestä. Toki tangoista olisi kiva pyyhkiä kun voi grippiä haitata.
5. Ei saa neuvoa? :D Kyllä olen monesti ollut mielissään, kun saanut kokeneelta treenajalta hyvän vinkin. Tuossa kun ei mitään sanota, että kyse olisi vain jos tietämätön tulee pätemään, tämä toki kauheaa.
6. En kyllä pahoita mitenkään mieltäni, jos joku menee ennätystä kyykätessään yms. vähän murahtamaan.
7. Lihaskimputhan ovat mukavia ja lepposia, sekä antavat hyviä vinkkejä. Kuuluvat jokaisen hyvän salin vakiokävijöihin!
8. Hiki haisee, salilla hikoillaan.
Lähinnä tuosta jutusta tulee ihmeellinen olo, että keitä siellä salilla sitten saisi käydä?
Ei saa hikoilla, koska siitä seuraa hirveät jäljet ja haisee, mutta kuitenkaan ei saa olla tekemättä mitään.
Ei saa ääntelehtiä tai omistaa lihaksia, mutta näiden vastakohtana nämä lehtiä lukevat meikkaajatkin on kielletty.
Toki on loogista, ettei tarvitse vähäpukeinen olla, kun ei juoksumattoakaan saa suuremmin käyttää ja kaiken päälle neuvontakin on pahasta, jotta varmasti sattuisi mahdollisimman paljon onnettomuuksia kun aloittelija menee kokeilemaan rajojaan jalkaprässissä lyöden polvet lukkoon joka kerta.
Mitäs pakkislaiset mieltä :D