Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisit suosiolla laittanu huumoripuolelle. Jotkut luulee oikeasti, että gsp jumppauttaa tuota.
GSP.n Aamujumpat jumpattu ,Kuala Lumpur nähty ja koettu, tänään Balille !!!! :D
Jos en väärin muista niin georgehan oli vissiin sinkku joten mahdollistahan sekin onNo siis.. Aivan vitun hiljasta :D hahaha
Se on varmaan iskeny Georgen ja nyt ne matkustaa ympäri maailmaa Georgenkaa ja jumppaa..

Noh asian ytimeen, tänä vuonna on siis tavoitteena saada räjähtävyyttä rutkasi lisää ja sitä kautta parantaa vapaaohjelmaa. Nyt olenkin aloittanut treenit Georges St. Pierren opeissa, joka on vapaaottelija UFC:ssä ja keskisarjan maailmanmestari. Viikon olen sitä ohjelmaa nyt vääntänyt ja täytyy sanoa että huh huh, on ollu kyllä pitkästä aikaa oikein kunnon rääkkäystä. Jalat ollu aika hyytelöä ja unta ei tarvitse iltasin paljon odotella. Oon nukkunut joka yö reilu kymmenen tunnin unia, mutta eikös se niin ollut että levossa ne lihakset kasvaa
http://mm-eh.ca/2012/01/31/video-ro...elayed-until-june-discusses-marcus-vanttinen/
Tätä ei ilmeisesti oltu täällä vielä mainittu.. Hollett juttelee matsista Vänttistä vastaan. Tuon mukaan Bellatorin Lhw-turnaus on siirretty maaliskuulta kesäkuulle. Hollett ilmeisesti aikoo ottaa vielä matsin ennen turneeta. Aika riskaapelia hommaa, jos tappio tulee. Meinaakohan Vänttinen odottaa..
Niin no ei kai. Jotenkin hölmöä olisi vaan hävitä tuossa välissä. Vänttisenhän piti nimenomaan saada voitto alle Vegh tappion jälkeen että pääsee turnaukseen. Tosin Bellatorin lhw-mestari M`pumbullahan on myös tappio alla.
Joka tapauksessa harmillista että joutuu odottelemaan.
MMA Fighter Tom "Stoneface" Niinimaki
Hi guys! Tom is preparing well for his upcoming fight. At the moment he's training in Boca Raton, Florida at Imperial Athletics.
niinimäen fb-sivulta.
eikös toi oo se blackzilian-sali?
Näin 3d-visualisoijana ja motion designerinä minua lämmitti suunnattomasti lukea pieni artikkeli/making of uudesta UFC -tunnarista. Oli muuten aika eeppinen. Sivulta löytyy myös tuo tunnari kokonaisuudessaan.
http://www.cgarena.com/archives/news/evolution-ufc.php