Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitun pakkaset ja jäässä olevat autot. Paskaa aamua vaan meille kaikille lihaa syöville valkoisille heteromiehille. Meidän takia asutaan täällä hevonvitun pohjolassa.

Hanki Webasto äläkä meuhkaa siellä.

Nyt mittarissa vain -23.

Pipon pitäminen päässä treenatessa on muutenkin melko huvittavaa, mutta tuo yhdistelmä vei voiton.

Mun silmään naurettavin yhdistelmä on pipon pitämin sählyä pelatessa. Voi jee nauran aina partoihini ku näen sen yhen tyypin. En mä vaan kehtaisi :face:

Hitsi kun mua harmittaa, etten nähnyt eilisiä Star Wars hahmoja jotka olivat hiippailleet keskustassa ja matkustelleet metrossa. Olisi ollut kivaa aamulla työmatkallaan törmätä muutamaan jediin. :D

3D leffa tulee ensi viikolla, pakko päästä katsomaan :)

Uu mama, tästä tulee vielä niin hyvä treeniviikko kun jatkuu vaan samanlaisena -Oon niin tulessa :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli sitten salilta paluumatkalla autettua luistelemassa ollutta pikkupoikaa(6-7v), kun muksun näpit oli niin jäässä että kuulemma oikein sattu. Annoin sitten hanskani muksulle siksi aikaa että hänen isänsä tuli hakemaan. Muksu oli kerinnyt onneksi soittaa isälleen, joten ei tarttenu kauaa odotella kädet taskussa.

Ötyä...
...Ja koisaamaan.

Taidai väsyttääpä pirusti. Vielä vartti ja sitte on himassa.

Huomenta !

Tänään sali. Fuck yeah !

Nenä jäätyy.. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siivouspäivä! Ja taistelu hämähäkkejä vastaan osa III. :puntti: Onko noiden lukkien pakko tunkea joka paikkaan ja vielä sotkevat... :evil: Nyt saivat kyytiä, hyvä pöllyttää lisäksi kaikki matot & tyynyt pihalla kun on jopa muutama aste pakkasta.

Oli niin kylmä aamulla, että ei viittiny autoa ottaa vaan piti mennä linkalla lukiolle ja takas. Ekaa kertaa neljään kuukauteen, ja sitten takaisin tullessa reitti olikin vähän vaihtunu... Oli kiva kävellä sellanen vajaa kaks kilometriä -25C pakkasessa ja vielä vastatuuleen :jahas:

Back
Ylös Bottom