Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
) Pitäkää kusipäänä jos pidättä , but this is my way:DKohta muuten lentää varpusparvi.
Kuulin salilla mielenkiintoisen teinipoikien keskustelun pakastepizzoihin liittyen. Yksi sanoi syövänsä treenin jälkeen pakastepizzan, jolloin toinen mainitsi yrittävänsä vähentää roskaruuan nauttimista. Siihen tämä pakastepizzaheppu sanoi vakavalla naamalla: "Ei ne oo roskaruokaa, ne on valmisruokaa!"
:face: Joku unohtanu lyödä noita avarilla päähän lapsena.
:face: Joku unohtanu lyödä noita avarilla päähän lapsena.
Mua kyl lyötiin ihan huolella5-11v. Mutsi veti kerrankin täysiä päähän niin senkat nenästä ja laskin alleni. Sitten varhais murrosiässä tasottu kokoero niin työnsin mutsin komeroon ja ovi lukkoon. Ihan vitun sama, ketju loppui muhun eli en ole kertaakaan kurittanut poikiani fyysisesti.
Juu, tosissanihan mä tarkotin.
Voi vittu mitä touhua taas kauppareissulla. Menin kauppaan ja katselin, että jaa, ulkona myydään jotain liekkilohta. Ajattelin ottaa siitä eukolle yllätyksen, kun se Lohesta kerran tykkää. Yllätyksen siksi, kun meillä ei kalaa normaalisti syödä oikeastaan ikinä, koska minä en siitä tykkää. No kuitenkin, otin automaatista parikymppisen kalaa varten, kun harvemmin tollasissa kojuissa kortti käy.
Menin ensin kauppaan, jossa tein ostokset ja tulin sitten takaisin siihen pihalle, jossa myyjä huuteli jo, että ota lohta matkaan. No minäpä aattelin tietysti ottaa ja myyjä kysyi, että otatko kokonaisen vai puolikkaan fileen. Puolikkaan sanoin ottavani ja myyjä lätkäisi sellaisen pöytään ja sanoi, että 28 euroa. Meinasin vetää purkan väärään kurkkuun ja ensimmäinen reaktio olisi ollut alkaa nauraa ihan vitusti, mutta olin silti nauramatta. No, en jotenkin kehdannut enää perääntyä ja kun mulle se kaksikymppinen oli tätä varten varattuna, niin sanoin, että ei pienempää olis, kun mulla on vain tää kakskymppinen. Myyjä kaiveli siinä uutta ja sanoi, että korttikin käy. Meikäläinen vaan, että: "Köh köh... ei oo kortti mukana..." No se löysi sieltä sellaisen joka maksoi 22 egeä, mutta myi sen kahteen kymppiin. Eri reilu kaveri, kun ei ryöstä asiakkaita putipuhtaaksi. :jahas:
Kotona katselin, että juu juu, kilohinta 42 euroa. On toi kala sitten halpaa. Ravintolassakin on halvempaa.
Tsiisus. Onhan se kala aika hintavaa juu, mut tuolla kilohinnalla olis saanut jo tuoretta uhanalaista tonnikalaa.